Quattru Paesi Investite in u Sviluppu Regiunale attraversu u Sviluppu

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture Abdulkadir Uraloğlu hà dichjaratu chì in u scopu di e riunioni tenute in Iraq sottu a presidenza di u presidente Recep Tayyip Erdoğan, hè statu firmatu un Memorandum d'Intensa per a Cooperazione Congiunta in u Prughjettu Strada di Sviluppu trà Turchia, Iraq, Emirati Arabi Uniti. è u Qatar. Uraoğlu hà dettu: "Cù stu memorandum d'intesa firmatu, i passi storichi seranu fatti in autostrade è ferrovie trà i nostri paesi".

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Abdulkadir Uraloğlu hà dichjaratu chì e discussioni sò state tenute in quantu à a Strada di Sviluppu in Iraq sottu a presidenza di u presidente Recep Tayyip Erdoğan. Ministru Uraloğlu, in u scopu di e negoziazioni; U Ministru di i Trasporti di Qatar, Jassim Saif Ahmed Al Sulaiti, hà annunziatu chì anu firmatu u Memorandum Cumunu nantu à a Strada di u Sviluppu cù u Ministru di l'Energia è l'Infrastruttura di l'UAE, Mohamed Al Mazrouei, è u Ministru irachenu di i Trasporti Razzaq Muhaibis Al-Saadawi.

"Furneremu u trasportu ininterrottu in ogni paese in Europa"

Dichjarà chì anu fattu un passu storicu firmendu u Memorandum di Intesa di u Prughjettu di Strada di Sviluppu cù i Ministri di i Trasporti di l'Iraq, u Qatar è l'Emirati Arabi Uniti sottu a presidenza di u presidente Recep Tayyip Erdoğan, Uraloğlu hà dettu: "U 'Prughjettu Strada di Sviluppu', chì avemu sò realizatu basatu annantu à u sviluppu è a crescita di u voluminu di u cummerciu in u mondu è a pusizione strategica di a Turchia. "', avà darà un trasportu ininterrottu à ogni paese d'Europa per strada è ferrovia da u portu FAV à Londra. disse.

"U Statu ecunomicu è Geopoliticu di Turchia serà rinfurzatu"

Dichjarà chì cù u prughjettu, u Great Fav Port in Iraq hè statu cuncepitu cum'è un centru di transitu impurtante è chì anu riduciutu significativamente u tempu di viaghju trà l'Asia è l'Europa via Turchia, Uraloğlu hà dettu chì cù u Prughjettu di Strada di Sviluppu, chjamatu New Silk Road, U statutu ecunomicu è geopuliticu di Turchia serà migliuratu.

"Aprirà una nova porta in termini di cummerciale regiunale"

U Ministru Uraloğlu hà sottolineatu chì un guadagnu di 15 ghjorni serà ottenutu trà u tempu trà una nave chì parte da u Portu Fav ghjunghje à l'Europa attraversu u Canale di Suez è a stessa carica chì ghjunghje à l'Europa via a Strada di Sviluppu, è hà dettu: "Portu Fav serà cunnessu à l'Europa. a ferrovia 1200 km è "U prughjettu, chì culligarà l'autostrada à a fruntiera turca è da quì à l'Europa, apre una nova porta in quantu à u cummerciu regiunale". disse. Dichjarà chì a Strada di Sviluppu ùn offre micca solu un corridore di trasportu efficae è à cortu termine, Uraloğlu hà dettu chì hè ancu cumplementariu à i corridori di trasportu esistenti. Uraloğlu hà dettu: "Cusì, cunnetta i corridori est-ovest in a direzzione nordu-sud. "U Project Path di Sviluppu, chì cuntribuisce direttamente à u sistema di u cummerciu mundiale, cuntribuisce ancu à u sviluppu è u sviluppu di tutti i paesi participanti", disse.

"Ugemu à creà un Corridor di Cummerciu Importante Globalmente"

Spieghendu chì e delegazioni tecniche si riuniscenu regularmente in u quadru di a cooperazione in corso cù i paesi in questione in u scopu di u Prughjettu di Strada di Sviluppu, Uraloğlu hà dettu: "U Prughjettu di Strada di Sviluppu si estende da u Golfu Persicu à a Turchia è l'Europa via terra è ferrovie. Mentre cunnetta l'Iraq è a Turchia, avemu u scopu di creà un corridore cummerciale impurtante in u mondu. "U prugettu rinfurzà ancu u statutu ecunomicu è geopoliticu di u nostru paese è a regione". disse. Uraloğlu hà dichjaratu chì pianificanu u futuru sapendu u valore di a situazione strategica è geografica di Turchia, evaluendu è gestionendu bè i piani, è hà dettu: "Avemu fattu u passu storicu nantu à a Strada di Sviluppu, Turchia entra in una cooperazione cumuna cù l'Iraq, u Qatar. è l'UAE nantu à a strada di u sviluppu ".