U Direttore Regiunale di l'OMS hà visitatu a Republica Islamica d'Iran per discutiri di prublemi è prublemi di salute.

Dr. Hanan Balkhy hà finitu a so prima visita ufficiale in a Republica Islamica d'Iran cum'è Direttore Regionale di l'OMS per u Mediterraniu Orientale u 12-15 d'aprile. Hà scontru cù ufficiali è partenarii per discutiri u travagliu di l'OMS in u campu è cumu rinfurzà e cullaburazioni è iniziative strategiche per risponde à i bisogni di salute.

A visita di u Direttore Regiunale hà iniziatu in a cità storica di Isfahan; Quì hà visitatu l'Università di Scienze Mediche di Isfahan è u Rettore Dr. chì hè ancu u presidente di l'Academia di Scienze Mediche di Isfahan. Hà scontru cù Shahin Shirani. Hà scontru ancu cù i docenti universitarii è altri ufficiali di u Ministeru di a Salute è l'Educazione Medica. U duttore Balkhy hà dettu: "Hè impressiunanti di vede cumu l'educazione medica integrata di qualità hà ghjucatu un rolu à migliurà l'assistenza sanitaria in u paese, purtendu à una speranza di vita più alta, tassi di mortalità più bassi è una copertura di vaccinazione più larga".

Cù più di 800 centri di ricerca, a Republica Islamica d'Iran face grandi sforzi per espansione a so capacità di ricerca. Dr Balkhy hà visitatu l'Istitutu di Ricerca Cardiovascular Isfahan, unu di i 16 centri di cullaburazione di l'OMS in u paese. L'istitutu si concentra in a ricerca, l'educazione è a riabilitazione di i pazienti in u campu di e malatie cardiovascular. L'investimentu di u paese in a generazione di evidenza crea una basa di cunniscenza per a forza di travagliu di salute è rinforza a resistenza di u sistema di salute.

U Dr Balkhy hà scontru cù u Coordinatore Residente di l'ONU (ONU), u sgiò Stefan Priesner, è rapprisentanti di altre agenzie di l'ONU. L'enfasi era nantu à u rolu criticu di a cullaburazione multisettoriale in a migliurà a salute è i benefici socioeconomichi à longu andà di e misure preventive di salute. Hanu cunsideratu cumu migliurà a difesa di u travagliu criticu chì a Republica Islamica d'Iran face per a ghjente di u paese, cumprese più di 5 milioni di rifuggiati è immigrati. Inoltre, i zoni induve u travagliu di cullaburazione trà l'agenzii di l'ONU deve esse priorità sò stati ancu discututi.

À a riunione tenuta trà u Dr Balkhy è u Ministru di Salute è Educazione Medica è i so diputati, u Dr. Behram Eynollahi hà dichjaratu chì più di 96% di a pupulazione hà assicurazione sanitaria. Hà dettu ancu chì era impegnatu à rinfurzà a reta di a salute primaria di u paese è u prugramma di salute di a famiglia; rinfurzà a prevenzione è a prumuzione di a salute; è pruduce più di 92% di e medicine essenziali in u locu. Dr. Per custruisce tali rializazioni notevuli, Balkhy hà riiteratu u sustegnu di l'OMS per u sistema di salute di l'Iran, in particulare l'assistenza sanitaria primaria, cù u scopu di avanzà a copertura sanitaria universale.

Durante a riunione cù a Sua Eccellenza Dr Jamileh Alamolhoda, moglia di u presidente iranianu, a salute mentale è psicologica, è ancu a salute fisica, sò stati ancu discututi cum'è aspetti impurtanti di a salute publica. L'OMS hà da cuntinuà à travaglià cù i Stati Membri per assicurà a salute olistica è u benessere di u so populu.

U Ministru di l'Affari Esteri, u Signore Hossein Amir-Abdollahian, hà scontru cù u duttore per discutiri tematiche relative à a salute è a diplomazia per riduce u pesu di e malatie è creanu società più sicure. Hà scontru cù Balkhy. I temi discututi includenu l'impattu di e sanzioni nantu à a salute publica; Trasmissioni transfrontaliere di malatie infettive, una sfida à quale cuntribuisce ancu l'afflussu di rifuggiati; è l'implementazione di e misure sanitarie durante e riunioni di massa annuali, induve a Republica Islamica d'Iran hè disposta à rinfurzà a cooperazione cù l'OMS per truvà è implementà suluzioni adatte.

"In più di u nostru sustegnu tecnicu cuntinuu à u sistema di salute di u paese, simu pronti à espansione e cullaburazioni nantu à e priorità regiunale cum'è l'accessu equitativu à l'equipaggiu medicale, rinfurzà a forza di salute è a lotta à l'abusu di sustanzi," Dr Balkhy hà dettu.

Le directeur régional a exprimé le soutien de l'OMS aux partenariats multipays, y compris la coopération sous-régionale entre la République islamique d'Iran et les pays voisins. "L'OMS vole sparte l'esperienze preziose di a Repubblica Islamica d'Iran in u campu di l'assistenza sanitaria primaria, a medicina di famiglia, a produzzione lucale di materiale medicale, l'assicuranza sanitaria è l'iniziativi di salute preventiva cù altri paesi in a Regione di u Mediterraniu Orientale è fora", disse. .

Dr. A visita di Balkhy in a Repubblica Islamica d'Iran sottolinea l'impegnu mutuale per affruntà sfide cumplesse di salute è custruisce ponti trà i paesi per u benessere di e società, soprattuttu in questi tempi difficili quandu a Regione face parechje emergenze è cunflitti.