New Era in Education: New Curriculum serà presentatu à u publicu dumani !

U Ministru di l'Educazione Naziunale Yusuf Tekin hà dichjaratu chì u novu prughjettu di u curriculum serà sospesu dumani dopu meziornu per esse spartutu cù u publicu.

Tekin hà dichjaratu chì l'opinioni è i suggerimenti nantu à u novu curriculum chjamatu "Model d'Educazione di Turchia Seculu" ponu esse spartuti à "gorusoneri.meb.gov.tr".

Mentre facia dichjarazioni annantu à u novu curriculum, u Ministru Yusuf Tekin hà felicitatu i zitelli u 23 d'aprile à a Sovranità Naziunale è u ghjornu di i zitelli è hà toccu l'intense attività preparate da u Ministeru in quantu à a festa.

Indicà l'impurtanza di e duie sessioni di rapprisintanti spiciali chì anu tenutu cù i zitelli in u storicu Primu Parlamentu ieri, Tekin hà dettu chì i zitelli, chì anu fattu a prima volta in a sessione u 23 d'aprile di u 1920, anu dimustratu chì prutegevanu cù entusiasmu i so antenati, anziani è i fundatori. a filusufia di u statu, è a seconda sessione in u dopu meziornu chjamatu "23 April 2071" Hà dichjaratu chì in a sessione, a perspettiva di i zitelli nantu à a vita dopu à circa 50 anni hè statu revelatu.

Tiring l'attenzione à l'impurtanza di i temi chì i zitelli sceglienu per l'avvene in quantu à revelà e so aspittà, Tekin enfatizatu chì, cum'è u Ministeru, i zitelli ùn deve micca fallu daretu à queste aspettative o tendenzi.

"Se restemu daretu à elli, u curriculum è l'educazione ùn anu micca significatu. "Avemu da pudè disegnà orizzonti per i nostri figlioli è sviluppà a so imaginazione nantu à u futuru". Tekin hà sottolineatu chì quandu tutti questi sò cunsiderati inseme, studii nantu à u curriculum mostranu ancu sta tendenza.

U sistema hè in evoluzione per analizà l'infurmazioni invece di accede.

Nantu à a quistione di l'enfasi principale di i novi studii di curriculum chjamatu "Model d'Educazione di Turchia Seculu", u Ministru Tekin hà indicatu a necessità di rivisione i curricula in certi calendari.

Tekin hà enfatizatu chì i sviluppi in u mondu è in u paese è a cunvenzione in e fonti di l'infurmazioni facenu necessariu di ricunsiderà u curriculum in tuttu u mondu in cunfurmità cù tutti questi prucessi è hà dettu: "Se ùn fate micca questu, sarete Ùn pudere micca fà alcunu prugressu in u mondu sanu è sarete lasciati ind'è l'educazione di i nostri figlioli in u paese ". hà fattu a so valutazione.

U Ministru Tekin hà fattu e seguenti dichjarazioni in a so valutazione di l'assi principali di i studii curriculari:

"Creà un ambiente induve i nostri figlioli ponu guardà avanti cun più cunfidenza, sviluppà megliu, è sviluppà è realizà i so sogni cù a cunniscenza chì anu acquistatu. Basatu annantu à questu, a nostra prima filusufìa hè di cambià a filusufìa di u nostru sistema educativu per permette à i studienti di analizà l'infurmazioni chì anu acquistatu acquistendu cumpetenze piuttostu chè accede à a cunniscenza è di cuntribuisce à u sviluppu di sti sogni. Dunque, questu hè l'assi principalu di i studii curriculari. In altre parolle, vulemu chì i nostri figlioli chì sò impegnati in a so essenza è i valori, ma chì ponu cumpete cù esempi in u mondu, per pudè sviluppà i so sogni. Vulemu chì i zitelli puderanu sognu per trasfurmà u seculu prossimu in u "Seculu Turchia". U nostru currículum s’inserisce dunque in questi dui assi ».

U Ministru Tekin hà dichjaratu chì anu definitu u nome di u novu curriculum cum'è "Mudellu di l'Educazione di u Seculu Turchia" per questi motivi è hà dettu: "Avemu fattu un sforzu per pruduce un mudellu unicu approfittendu di mudelli universali, internaziunali è mettendu i nostri propri valori. in u sistema ". disse.

"I studii curriculari sò u pruduttu di deci anni di travagliu, micca l'ultimu annu"

Quandu hà dumandatu nantu à e fasi di preparazione di u curriculum, u Ministru Tekin hà spiegatu chì u puntu di partenza di i studii nantu à questu sughjettu data di parechji anni è chì u cambiamentu di u curriculum di 2017 era un primu passu versu questu.

"Per quessa, ci hè un calendariu di travagliu assai cumpletu, à partesi da u 2013, chì ci hà purtatu à i testi chì avemu ghjuntu oghje". Tekin hà dichjaratu chì durante stu prucessu, assai longu scambii di opinioni sò stati fatti, analisi sò stati fatti nantu à riflessioni publichi, è riunioni sò stati fatti.

Dichjarà chì anu ricivutu tutta questa accumulazione cum'è dati in i mesi di l'estiu di l'annu passatu è chì anu travagliatu per sistematizà queste dati, Tekin hà datu l'infurmazioni seguenti nantu à i preparazione realizati:

"Più di 20 attelli sò stati fatti nantu à cumu cambià u curriculum in questu prucessu solu. Dopu, e squadre formate per ogni corsu anu fattu centinaie di scontri è compie a preparazione di u curriculum chì avemu da annunzià. In tuttu, durante stu periodu, vale à dì, ùn cuntu micca a parte precedente, avemu tenutu riunioni cù più di 1000 maestri è accademici dapoi i mesi di l'estate. 260 accademichi è più di 700 di i nostri amichi maestri anu assistitu regularmente à queste riunioni. Oltre à questu, ci sò ancu accademichi è prufessori chì l'opinioni avemu cunsultatu. Quandu avemu cunsideratu tutti questi, più di 1000 di i nostri amichi anu travagliatu inseme. In listessu modu, tutte e unità in l'urganizazione cintrali di u Ministeru anu dichjaratu una mobilizazione annantu à questu tema.

U Ministru Tekin hà ringraziatu soprattuttu à e Direzzione Generale di l'Educazione di Base, l'Educazione Secundaria, l'Educazione Tecnica Prufessionale è l'Educazione Religiosa per i so sforzi in i studii, è a Presidenza di u Cunsigliu di l'Educazione è a Disciplina per i so intensi sforzi in esaminà i prugrammi preparati.

"U novu curriculum serà suspesu dumani, vulemu travaglià inseme cù tutti"

Tekin hà dichjaratu ch'elli apriranu u novu curriculum à a valutazione publica è hà dettu: "Sperendu, a sparteremu cù u publicu dumane dopu meziornu". Hà fattu una dichjarazione.

Dichjarà chì e porte di u Ministeru di l'Educazione Naziunale sò aperte à i stakeholders o à tutti quelli chì volenu esse un stakeholder, Tekin hà dettu: Vulemu travaglià inseme cù tutti. "Vogliu cuntribuisce à i prucessi di educazione è furmazione di stu paese". Da dumane dopu meziornu, sparteremu un studiu apertu à l'università, l'accademia, l'urganisazione non governamentale, i sindicati, l'urganisazione chì travaglianu in u campu di l'educazione, i pulitichi, i burocrati è tutti l'altri. Dopu avè spartutu, qualchissia trà e persone ch'e aghju citatu pò sparte e so opinioni è suggerimenti andendu à "gorusoneri.meb.gov.tr".

U Ministru Tekin, annantu à a quistione di quantu tempu u curriculum resterà sospesu, hà dettu: "U nostru pianu hè di una settimana. Se i suggerimenti è l'opinioni cuntinueghjanu à vene intensivamente, pudemu allargà u periodu, ma postu chì hè statu discutitu per un bellu pezzu, assume chì tutti anu sperienza è preparazione nantu à questu tema. Sariamu cuntenti s'ellu l'anu spartutu cun noi durante stu tempu. Se u intensu scambiu di opinioni cuntinueghja, simu in una pusizioni per allargà u periodu. U nostru pianu hè attualmente per un periodu di sospensjoni di una settimana. "À a fine di una settimana, riviseremu u mudellu in cunfurmità cù l'ultime critiche, opinioni, suggerimenti è azzioni di u nostru Cunsigliu di l'Educazione è appruvemu per a implementazione". disse.

"Avemu aduttatu un approcciu participativu"

U Ministru Yusuf Tekin hà dichjaratu chì u cambiamentu di u curriculum hè un testu finali in u risultatu di un sviluppu graduale di 10 anni è hà dettu: "Questu; Ciò chì hè fattu oghje ùn deve esse percepitu cum'è un cambiamentu assai cumpletu. Questu hè un puntu ghjuntu gradualmente in u risultatu d'un prucessu... Ognunu di i cambiamenti graduali fatti in l'anni precedenti sò in realtà elementi chì alimentanu è compie stu prucessu. "Tutti questi cambiamenti seranu un cambiamentu cumpletu è finali chì si basa nantu à questu". disse.

Tekin hà dichjaratu ch'elli anu tenutu parechje riunioni in quantu à i studii di curriculum è aduttatu un approcciu "participativu" in u cuntenutu, a filusufìa è u prucessu di custruzzione; In questu cuntestu, hà dettu chì ellu cunnosce bè u so passatu, l'hà internalizatu, hà i valori di u mondu, è hà e caratteristiche per cumpete cù u mondu, è hà dettu: "Senza dubbitu, ci saranu critiche è suggerimenti in l'opinione publica nantu à questu tema. U prublema di l'educazione ùn hè micca qualcosa chì a ghjente pò facilmente accettà. Da quandu sò diventatu ministru, ancu trà i gruppi chì mi visitanu, ci sò tematiche chì ùn sò micca d'accordu è ùn sò d'accordu trà elli. In questu casu, ci ponu esse ughjezioni è critichi in u testu chì avemu preparatu. Trovu questi assai naturali perchè l'educazione hè un tali campu. Questu veramente arricchisce l'educazione. Ùn dicu micca questu cum'è una critica. Pruvamu di pruduce un benefiziu suciale assimilendu tutte queste idee. U denominatore suciale chì avemu pruduciutu hè in realtà custruitu nantu à u minimu minimu cumunu nantu à quale tutti questi punti di vista ponu accunsentà. Quandu guardemu cusì, sò felice. Spergu chì serà benefica per i nostri figlioli.

Serà implementatu gradualmente

U Ministru Tekin hà dichjaratu chì u novu curriculum serà implementatu gradualmente à partesi da u prossimu annu accademicu.

Dichjarà ch'elli ùn volenu micca diverse lagnanze chì nascenu se u novu curriculum, chì hè una rivisione cumpleta, hè implementatu in tutti i livelli di educazione è furmazione è tutti i livelli di gradu, Tekin hà dettu: "U prugramma chì avemu preparatu serà implementatu in u primu gradu. di ogni livellu. "Avemu cuminciatu à implementà u nostru novu prugramma da u prossimu settembre in quattru livelli: pre-scola, prima scola prima, quinta scola secundaria è nove anni di u liceu". hà fattu a dichjarazione.

Dichjarà chì u Cunsigliu di l'Educazione ùn accetta micca l'applicazioni di i libri di testu quist'annu per e classi induve a transizione graduale si farà, Tekin hà dettu: "I libri per queste classi sò scritti direttamente da e direzzione generale pertinenti. Dunque, questu hè u puntu induve si senti naturali per un prucessu chì avemu principiatu da settembre ". disse.

Nove tippi di alfabetizazione identificati

Quandu hà dumandatu nantu à a perspettiva cumuna nantu à u curriculum, u Ministru Tekin hà dichjaratu ch'elli sparteranu i dettagli tecnichi di u curriculum per esse sospesu à a riunione di lanciamentu.

U Ministru Tekin, chì hè statu dumandatu annantu à l'innuvazioni in l'alfabetizazione in u curriculum, hà spiegatu u sughjettu in u curriculum preparatu da una perspettiva olistica cum'è seguente: Avemu identificatu nove tipi di alfabetizazione: alfabetizazione informativa, alfabetizazione digitale, alfabetizazione finanziaria, alfabetizazione visuale, cultura alfabetizazione, alfabetizazione di cittadinanza, alfabetizazione di dati, alfabetizazione di sustenibilità è alfabetizazione artistica. In verità, ciò chì vulemu dì quì hè chì i nostri figlioli anu digià abbastanza risorse per accede à l'infurmazioni, ma vulemu furnisce i nostri figlioli cù e cumpetenze per leghje l'infurmazioni chì anu acquistatu currettamente. A filusufìa di basa di l'avvenimentu hè quì in ogni modu ...

"Cù u novu curriculum, vi passate da un sistema basatu annantu à l'acquistu di cunniscenza à un sistema basatu annantu à l'acquistu di cumpetenze. Cumu valutate questu? U Ministru Tekin hà spiegatu chì quandu u curriculu hè paragunatu cù sistemi cum'è u Prugramma per a Valutazione Internaziunale di Studenti (PISA) è l'Indagine Internaziunale di e Tendenze di Matematica è Scienza (TIMSS) implementata da l'Organizazione per a Cooperazione è u Sviluppu Ecunomicu (OCDE), una seria seria. prublema hè scontru.

Tekin hà dichjaratu chì in i paraguni basati in paese chì anu fattu nantu à parechji sugetti, anu vistu chì u curriculum era quasi 2 volte più pesante di i so equivalenti, è hà dettu: "Truvu questu naturali perchè in i tempi quandu hè difficiule d'accede à l'infurmazioni, "I zitelli. duverebbe ancu avè accessu à sta infurmazione.' Quessi sò sempre stati inclusi in u curriculu, ma cù u tempu, mentre chì questi paesi anu rivisatu i so curricula, li sguassate, riduttanu è diluted, basatu nantu à a facilità di ottene infurmazioni. Quandu avemu vistu a nostra ultima riunione, l'avemu paragunata cù u Giappone è l'Inghilterra è truvamu chì i nostri risultati di apprendimentu eranu 50 per centu più altu. Questu ci porta à a cunclusione chì i nostri figlioli ùn ponu micca acquistà i rializazioni chì vulemu ch'elli anu in una manera sana ". hà fattu a so valutazione.

U Ministru Tekin hà dichjaratu chì u curriculum caricatu creava difficultà per ottene risultati, è hà dichjaratu publicamente: "I zitelli ùn puderanu micca amparà stu sughjettu". Ellu disse chì anu affruntatu tali critichi.

Un curriculum di classe mundiale

Enfatizendu chì tuttu ciò chì hè insignatu in u mondu hè inclusu in u curriculum, è trasferendu tuttu l'altru à l'associu, l'educazione universitaria è graduata, chì sò prucessi educativi progressivi, significa diluzione, Tekin hà nutatu chì questu ùn hè micca adattatu per a capacità di i zitelli per acquistà cunniscenze accademiche.

Dichjarà chì hà ricevutu opinioni in e riunioni di routine mensili di a sala di i prufessori chì l'ore di lezione settimanale deve esse aumentata per furmà u curriculum, Tekin hà dettu: "Quandu avemu messu questi sopra à l'altru, ci deve esse una carica di lezioni settimanale mediu. di 60-70 ore. Avà chì questu ùn hè micca pussibule, ciò chì deve esse fattu hè evidenti. In questu sensu, avemu sottumessu u nostru curriculum è prugrammi à un prucessu di diluzione seriu. Ùn ci hè nunda di caccià l'infurmazioni ripetuti è ripetiri i stessi temi trè o quattru volte o più in l'educazione obligatoria di 12 anni. Siconda, ùn ci hè nunda di sparte infurmazioni cù i nostri figlioli chì puderanu avè difficultà à ottene oltre e so cumpetenze accademiche o pusizioni accademiche. Diventa ancu innecessariu. Cunsiderendu tuttu questu, avemu intrutu in una diluzione di 35 per centu in u curriculum ". disse.

Dichjarà chì ùn ci sarà micca una diminuzione di l'ore di lezione settimanale cù u novu curriculum, Tekin hà dettu: "Per avà, simu cuncentrati solu in a rivisione di i nostri prugrammi in una manera chì pò trasfurmà a cunniscenza acquistata in cumpetenze piuttostu cà acquistà cunniscenze". disse.

A furmazione in u serviziu principia per i prufessori

U Ministru Tekin hà rispostu à a dumanda nantu à cumu i prufessori implementanu u novu prugramma: "A nostra Direzzione Generale di Formazione è Sviluppu di l'Insegnanti, i dipartimenti pertinenti di l'educazione è di a furmazione, è u Cunsigliu di l'Educazione è a Disciplina creanu un calendariu per i nostri amici prufessori per sottumessi à l'in- prucessu di furmazione di serviziu, partendu da u mumentu chì compie u prucessu di appruvazioni finali di i prugrammi ". « Appena i prugrammi sò appruvati, u calendariu serà implementatu è da quì à settembre, avemu principiatu un prucessu di furmazione in u serviziu assai seriu per i nostri amichi maestri in quantu à a logica, a filusufìa è a implementazione di u novu prugramma. ellu rispose.

U Ministru Tekin hà dichjaratu chì e novi spazii è attelli seranu pianificati in e scole per implementà i prugrammi di applicazione di u curriculum, è chì renderanu l'applicazioni un pocu più intense in i novi piani di scola, è hà dettu: "Sperendu, stu prucessu serà compie in uni pochi d'anni è i nostri figlioli anu attelli di appiecazione è spazii d'applicazione induve ponu applicà a cunniscenza teorica chì anu acquistatu in e lezioni. " "Anu ancu avè. disse.