A scola primaria Enerjisa Atatürk hè aperta in Hatay

A Fundazione Sabancı è Enerjisa Enerji, chì anu travagliatu intensamente da u primu ghjornu per guarì e ferite di i terrimoti chì anu accadutu in Kahramanmaraş è chì anu affettatu direttamente 10 pruvince, cuntinueghjanu u so sustegnu à a regione.

A Fundazione Sabancı, chì hà iniziatu cù a prumessa di "2023 Scole in 3 Mesi per Hatay" in 3 per prevene l'interruzzione di l'educazione in Hatay, chì hà a pupulazione studentesca più densa in a zona di disastru, è hà purtatu e scole à l'educazione in tempu record cum'è previstu, hè una filiale di E.ON, l'azionista straniera di Enerjisa Enerji Cù i so cuntributi, Enerjisa Atatürk Primary School in u distrittu Hassa di Hatay hè statu prisentatu à i studienti è i prufessori in u 23 d'aprile di a Sovereignità Naziunale è u ghjornu di i zitelli.

A Fundazione Sabancı è Enerjisa Enerji cuntinueghjanu u so travagliu senza rallentà in Hatay, una di e pruvince chì hà patitu u dannu più severu da u terrimotu è hà a più alta pupulazione studentesca in a regione. In questu cuntestu, l'apertura di a Scola Primaria Enerjisa Atatürk, custruita in u distrittu di Hassa di Hatay cù i cuntributi di l'azionista straneru di Enerjisa Enerji E.ON, hè stata celebrata cun entusiasmu u 23 d'aprile à a Sovranità Naziunale è u ghjornu di i zitelli. L'imaghjini culuriti sò stati sperimentati in a ceremonia d'apertura, induve l'attività per i zitelli sò state urganizate. À a ceremonia; Hassa District Governor Osman Acar, Hassa District National Education Director Sait Sancaktar, Sabancı Foundation General Manager Nevgül Bilsel Safkan, Enerjisa Distribution Companies General Manager Oğuzhan Özsürekçi, Enerjisa Enerji CFO Dr. Philipp Ulbrich, Direttore Generale di a Fundazione E.ON, Dr. Stephan Muschick, i studienti è i prufessori anu assistitu.

A Fundazione Sabancı, chì hà iniziatu cù a prumessa di "3 Scole in Hatay in 3 Mesi", cuntinueghja a so campagna d'educazione in Hatay inseme cù l'imprese di u Gruppu Sabancı.

A Cumpagnia di u Gruppu Sabancı è a Fundazione Sabancı anu apertu 3 scole in Hatay finu à avà, in modu chì i zitelli è i prufessori ponu scuntrà in l'ambienti scolastici è l'educazione pò cuntinuà induve l'abbandunò. A Fundazione Sabancı, chì hà iniziatu cù a prumessa di "3 Scole in 3 Mesi per Hatay", hà finitu l'Enerjisa Hatay Liceu Anatolianu Vocazionale è Tecnicu, a custruzzione di quale hà iniziatu prima di u terrimotu in u distrittu di Reyhanlı, è l'hà apertu à l'educazione u 23 d'aprile. , 2023. A Scola Secundaria Sabancı Lassa in u distrittu di Dörtyol di Hatay, custruita in acciaio strutturale, hè stata finita u 19 di Maghju è a Scola Secundaria Sabancı Arsuz in Arsuz hè stata finita u 21 di ghjugnu è hà scontru cù studienti è prufessori in l'annu accademicu 2023-2024.

U direttore generale di a Fundazione Sabancı, Nevgül Bilsel Safkan, hà dichjaratu chì anu mobilizatu e so risorse per impediscenu l'interruzzione di l'educazione è a furmazione in a regione di u terrimotu è hà dettu: "Sapemu chì l'educazione hè una zona prioritaria in a suluzione di i prublemi suciali, è dapoi u stabilimentu di i nostri Fondazione, che ha 50 anni,

Facemu u nostru travagliu in questu scopu. Dopu à i terrimoti maiò chì anu scuzzulatu u nostru paese in fondu, e nostre priorità eranu per i studienti è i prufessori per esse inseme in l'ambiente di a scola è per cuntinuà l'attività di educazione in modu sicuru. Per questu scopu, dopu avè superatu u primu scossa di u terrimotu, avemu partitu cù a prumessa di "3 Scole in 3 Mesi per Hatay" per una educazione ininterrotta. Fortunatamente, avemu finitu Enerjisa Hatay Vocational and Technical Anatolian High School, Sabancı Lassa Secondary School è Sabancı Arsuz Secondary School in un tempu record. L'annu passatu, mentri eramu entusiasmati per l'apertura di a nostra prima scola in una data chì significa assai per noi, cum'è u 23 d'aprile di a Sovranità Naziunale è u ghjornu di i zitelli, simu felici di presentà a nostra quarta scola à i studienti è i prufessori in l'annu passatu. . Avemu stabilitu a Scola Primaria Enerjisa Atatürk cù e donazioni di Enerjisa Enerji è u so azionista straneru E.ON. Cum'è una istituzione chì hà sperimentatu l'impattu di a cullaburazione, continueremu à unisce e forze cù diverse parti interessate è travaglià cù tutte e nostre forze per una educazione di qualità ". disse.

Enerjisa Enerji CFO Dr. Philipp Ulbrich: "Sò quì oghje in nome di u gruppu E.ON è i so 70.000 1 impiegati, chì sò onoratu di rapprisintà. Più di XNUMX milione d'euros sò stati cullati da i nostri impiegati è a nostra cumpagnia in pocu di ghjorni dopu à u terrimotu, è hè statu decisu di custruisce sta scola in Hassa. Pudete imaginà quantu si sente bè di vede e donazioni esse trasformate in qualcosa chì aiutarà veramente e persone cusì affettate quì. Per quessa, a mo prisenza quì oghje sprime a nostra determinazione, cum'è E.ON è Enerjisa, à migliurà a sequenza di u terrimotu è à esse in sulidarità cù a ghjente lucale. A cullaburazione di Enerjisa Enerji è E.ON in Turchia esemplifica un pianu vitale per a prosperità ecunomica sustinibule, è a struttura davanti à noi oghje hè un tistimunianza di i nostri sforzi cumuni è di e rispunsabilità chì avemu a spalla. Infine, hà dettu: "Inseme à Sabancı è E.ON, vogliu reiterà a nostra determinazione invariabile à ghjucà un rolu impurtante in lascià un mondu più prusperu à e generazioni future è in u fiorente di un futuru sustenibile".

U direttore generale di e cumpagnie di distribuzione Enerjisa, Oğuzhan Özsürekci, hà dettu: "6 di e 2023 pruvince affettate da i terremoti accaduti u 11 di ferraghju 5, in particulare Hatay, sò in l'area di rispunsabilità di Toroslar EDAŞ, una di e nostre cumpagnie di distribuzione Enerjisa. Ancu noi, simu una cumpagnia affettata da u terrimotu, cù i dui culleghi chì avemu persu è l'elementi di a rete dannu. Avemu luttatu duramente da i stadi aguti di u terrimotu, guarì e nostre ferite è purtendu l'infrastruttura di distribuzione di l'electricità, chì hè a nostra linea di cummerciale principale, à a capacità di a rete pre-terrimotu cù un investimentu di 1 miliardi di lire à u 1,9u anniversariu di u terrimotu. In questu cuntestu, cuntinuemu u nostru travagliu à piena velocità. Mentre cuntinuemu u nostru travagliu per un serviziu di distribuzione di l'electricità di qualità è senza interruzzione, cuntribuiscenu ancu à risponde à a necessità di l'educazione, chì hè impurtante cum'è l'infrastruttura elettrica per u sviluppu di a regione. Dopu avè realizatu a prumessa di "3 scole in 3 mesi in Hatay", simu fieri è felici di apre l'Enerjisa Atatürk Primary School, a nostra 4a scola in a regione, cù e donazioni di u nostru azionista E.ON. "Mentre continuemu à dà un esempiu per u settore di distribuzione di l'electricità per un futuru megliu, cuntinuemu ancu à risponde à i bisogni di a zona di u terrimotu", disse.