"Seremu à u serviziu di a nostra cità cù i nostri travaglii è prughjetti"

U sindaco di a municipalità metropolitana di Sakarya, Yusuf Alemdar, hà fattu una serie di visite à Ankara, induve andò à assistisce à a riunione di u Gruppu di u Partitu AK. Alemdar, chì hà seguitu a riunione tenuta da u presidente è u presidente di u Partitu AK Recep Tayyip Erdoğan in a Gran Assemblea Naziunale di Turchia inseme cù u vicepresidentu Ali İhsan Yavuz, hà enfatizatu chì "travaglieranu duramente in u so viaghju per serve a nazione" in a so valutazione dopu à riunione.

ÙN VIOLAREmu a fiducia di a nostra nazione

U sindaco Alemdar hà dettu: "Inseme à u nostru Vicepresidente Ali İhsan Yavuz, avemu ascoltatu l'indirizzi di u nostru presidente è presidente Recep Tayyip Erdoğan à a riunione di u Gruppu di u Partitu AK. Cum'è u nostru stimatu presidente hà dettu, vogliu ringrazià una volta di più tutti i mo concittadini chì anu dimustratu a so vuluntà andendu à u votu u 31 di marzu. "Sperendu, ùn decederemu micca a fiducia di a nostra nazione è seremu à u serviziu di a nostra cità cù i nostri travaglii è prughjetti", disse.

Cuntinuemu à travaglià inseme pè a nostra cità

Allora Alemdar hà visitatu u presidente di GNAT KEFEK Çiğdem Erdoğan è i membri di u Parlamentu Lütfi Bayraktar, Ertuğrul Kocacık è Murat Kaya. À e riunioni induve l'agenda era "Sakarya", sò state presentate opinioni nantu à a nova era. Alemdar hà dettu: "Semu inseme per furnisce i migliori servizii à a nostra cità. Vogliu sprime a mo gratitudine à u nostru presidente GNAT KEFEK è i nostri parlamentari per a so gentilezza. "Continuemu à travaglià inseme per Sakarya", disse. Finalmente, Alemdar hà visitatu u presidente di l'Unione Koop-İş, Eyüp Alemdar, è li hà desideratu successu in u so travagliu.