Hep-Sen: "Nisuna Tomba per u Personale di Salute è i Pazienti di l'Hospital di Denizli State!" 

HEP-SEN hà cuminciatu à travaglià per impedisce chì u staffu medico è i pazienti di l'Hospital Statale di Denizli, chì era determinatu à esse a prova di terramoti, da esse intarrati in un eventuale terremotu.
Hè l'ostaculu di u settore di a salute privata?
In a dichjarazione fatta da HEP-SEN, "Hè pensante chì l'Hospital Statale in Denizli, chì a fundazione hè stata stabilita in 2010, ùn hè micca stata cumpletata per 14 anni... Sò l'allegazioni chì i pruprietarii di l'ospitale privatu in a cità. sò ostaculi è stu ritardu hè una coincidenza?" "A Salute Publica hè Ignorata per l'Interessi Privati?"
ŞİMŞEK, "U PERSONALE SANITARIO MORTE E SUE MINGIE IN L'OSPITALE İSKENDERUN, SCRITENDU, SIAMU ANCHE TESTIMONI, ÙN FACCIATE A STESSA FOTO IN L'OSPITALE DENİZLİ"
U presidente di HEP-SEN, Yunus Şimşek, in u so discorsu davanti à l'ospedale statale di Denizli di pocu tempu, hà dettu: "Cummeremu cun rispettu, misericordia è gratitudine i 6 travagliadori sanitari è 2023 mila citadini chì anu persu a vita in 42 ospedali chì sò stati distrutti u 438 di ferraghju. , 53. Un annu fà, a notte di u 6 di ferraghju, eramu in l'Hospital statale di Iskenderun cù una squadra di 100 persone. U nostru paziente, u duttore è l'infermiera sò morti quì urlando. È simu tistimunianzi di questi. Oghje, circa un annu dopu, simu davanti à Denizli State Hospital. Caru Governatore di Denizli, Caru Sindaco, Caru Direttore Provinciale di Salute, Caru Ministru di Salute, Denizli State Hospital ùn vole micca diventà Iskenderun State Hospital. Invitemu i stati è u Ministeru di a Salute à piglià misure urgenti per questu edifiziu. Daremu u tempu micca solu per noi, ma ancu per a ghjente di Denizli à quale servimu Cum'è u sindicatu HEP-SEN, dichjarò chì, se ùn sò micca pigliatu precauzioni, avemu da principià un arrestu di u travagliu, soprattuttu in questu spitali, in tuttu. di Denizli è in tutta a Turchia. "Continuu à sustene stu spitali, chì hè un salvatore per tutti i nostri citadini", disse.