Dichjarazione di u 23 d'aprile di İYİ PARTY Edirne Deputy Mehmet Akalın

U deputatu di u Partitu İYİ Edirne Mehmet Akalın hà publicatu una dichjarazione scritta à l'occasione di u 23 d'aprile di a Sovranità Naziunale è u ghjornu di i zitelli.

A dichjarazione di Akalın hè a siguenti:

"Oghje, celebremu orgogliosamente u 23 d'aprile di a Sovranità Naziunale è u ghjornu di i zitelli, chì hè u ghjornu di i nostri figlioli, nantu à quale sò stati posti i fundamenti di a Republica di Turchia è chì sò a guaranzia di u nostru avvene. À u listessu tempu, celebremu cun entusiasmu u 104 anniversariu di l'apertura di a Gran Assemblea Naziunale Turca.

In stu ghjornu spiciale, rimarchemu una volta di più l'impurtanza di a riunione è a sulidarità per a felicità è l'avvene di i nostri figlioli. E so speranze è i so sogni sò a guaranzia di l'avvene brillanti di u nostru paese. Vulemu un futuru pienu di salute, felicità è successu per i nostri figlioli chì formanu u nostru avvene.

In vista di u principiu di a suvranità naziunale chì forma a basa di a Republica di Turchia, ricurdamu una volta di più l'impurtanza di prutezzione di a nostra demucrazia è di a republica. Travaremu cù tutte e nostre forze per priservà stu grande patrimoniu furmatu da a vulintà di a nostra nazione è da trasmette à e generazioni future.

In questu ghjornu significativu, commemorate Gazi Mustafa Kemal Atatürk, u capu di a Guerra di l'Indipendenza è u fundatore di a nostra Republica, è sta festa chì hà rigalatu à i zitelli, cun grande gratitudine è gratitudine, è vulemu tutta a nostra nazione, in particulare i nostri figlioli. , u 23 d'aprile u ghjornu di a Sovranità Naziunale è di i zitelli cun tuttu u nostru core vi felicitemu è vi auguru ghjorni pieni di salute, pace è felicità.