A firma hè stata firmata per u Campus Tecnicu OSB in Kayseri!

Ministru di l'ambiente, l'urbanizazione è u cambiamentu climaticu Mehmet Özhaseki, u guvernatore di Kayseri Gökmen Çiçek, u sindaco di a municipalità metropolitana di Kayseri Dr. Inseme cù Memduh Büyükkılıç è l'imprenditore filantropicu Mehmet Altun, hà firmatu u protocolu di u Campus Tecnicu OSB, chì include l'Edificiu di a Facultà di Ingegneria, in una zona chiusa di circa 50 mila metri quadrati in a Zona Industriale Organizzata di Kayseri.

Sindaco Metropolitanu Dr. Memduh Büyükkılıç attribuisce una impurtanza particulare à u puntu di investisce in u futuru di Kayseri, è mentre l'investimenti fatti da a Municipalità Metropolitana in settori cum'è l'educazione, a salute è u sport cuntinueghjanu à piena velocità, parechji prughjetti cuntinueghjanu à esse implementati in Kayseri cù a cooperazione. di i filantropi è di e municipalità.

In questu cuntestu, u protokollu per l'Edificiu di a Facultà di Ingegneria à a Zona Industriale Organizzata di Kayseri hè statu firmatu in cooperazione cù u Governatore di Kayseri, a Municipalità Metropolitana di Kayseri, a Zona Industriale Organizzata, l'Università di Kayseri è l'imprenditore filantropicu Mehmet Altun.

U Ministru di l'Ambiente, l'Urbanizazione è u Cambiamentu Climaticu Mehmet Özhaseki, u guvernatore di Kayseri Gökmen Çiçek, u sindaco di a municipalità metropolitana, Dr., hà assistitu à a cerimonia di firmamentu di u protocolu tenuta in a sala di riunione di u sindaco di a municipalità metropolitana di Kayseri. Memduh Büyükkılıç, Rettore di l'Università di Kayseri Prof. Dr. Kurtuluş Karamustafa, Mehmet Yalçın, presidente di a Zona Industriale Organizzata di Kayseri, è l'affari filantropicu Mehmet Altun anu assistitu.

Parlendu à u protocolu di firma, u Ministru di l'Ambiente, l'Urbanizazione è u Cambiamentu Climaticu Mehmet Özhaseki hà dettu: "Ogni volta chì ghjunghjemu à Kayseri, ci hè o l'apertura di i nostri cumuni, a cerimonia di inaugurazione, o avemu principiatu un bellu travagliu di unu di i nostri filantropi. legatu à l'educazione è a salute, oghje hè unu di quelli ghjorni ".

Ricordendu chì a tradizione di filantropia hà cuntinuatu in Kayseri durante seculi, u Ministru Özhaseki hà dettu: "Diu Onnipotente hà mandatu parechji filantropi in questu paese. A tradizione di statu è nazione in manu cuntinueghja in Kayseri per seculi. Hunat Hatuns, Atsız Elti Hatuns, Gevher Nesibes, Nuh Naci Yazgans, Kadir Haslars ùn sò mai mancati in a storia. "Avemu vistu chì centinaie di filantropi anu cuntribuitu à sta cità à i cimi filantropici chì avemu tenutu", disse.

"Fighjemu un protocolu di a scola chì l'industria urganizata hà bisognu"

U Ministru Özhaseki hà sottolineatu chì anu firmatu u protocolu di a scola, chì risponde à i bisogni di a Zona Industriale Organizzata in una zona chjusa di circa 50 mila metri quadrati, è hà dettu: "Ricertamenti, Diu benedica u nostru fratellu Mehmet Altun, cuntinua. nantu à sta strada cù 20 scole è 1 grande prughjettu di moschea. Avà, firmemu un protocolu di a scola chì include i dipartimenti necessarii da l'Industria Organizzata in una zona chjusa di circa 50 mila metri quadrati. Ùn avemu micca menzionatu u fratellu di Osman Ulubaş, hà ancu firmatu per a scola 15. "Quandu Diu dà una longa vita à i nostri filantropi è li cuncede l'uppurtunità di fà parechji servizii durante queste vite", disse.

U guvernatore Gökmen Çiçek, chì hà iniziatu u so discorsu dicendu chì sò in a fase di firma di un altru protokollu chì hè impurtante per Kayseri, hà dettu: "Fighjemu u protokollu di a nostra Facultà di Ingegneria, chì serà custruitu in a nostra Zona Industriale Organizzata. Serà fattu da u nostru ziu Mehmet Altun. "U nostru ziu Mehmet Altun ci hà furnitu grandi servizii è grandi opere cù questa scienza, cum'è una fiducia da u nostru stimatu ministru", disse.

Ricordendu chì a Zona Industriale Organizzata di Kayseri hè un prughjettu assai impurtante cù u so impiegu è chì u Ministru Özhaseki hà recentemente datu una grande impurtanza à i licei prufessiunali, à e scole prufessiunali è à e facultà di ingegneria, u guvernatore Çiçek hà cuntinuatu e so parolle cusì:

"U fattu chì questu hè in e Zone Industriali Organizzate, cum'è u mudellu in Europa, dà un impetu di ingegneria assai sfarente à l'industria è allarga l'orizzonti di i nostri amici studianti. In u quadru di a visione chì avete dimustratu, u ziu Mehmet spergurà di custruisce una magnifica scola quì coprendu tutte e so spese. A nostra Zona Industriale Organizzata avia richieste da voi è da Ziu Mehmet in questa materia. Inoltre, a nostra università avia un grande desideriu è sforzu in questu sensu ".

"A nostra municipalità metropolitana è a zona industriale urganizata anu preparatu l'infrastruttura"

U guvernatore Çiçek hà dichjaratu chì u travagliu era preparatu per l'infrastruttura inseme cù u sindaco Büyükkılıç è hà dettu: "Inseme à u nostru sindaco metropolitanu, avemu preparatu l'infrastruttura necessaria, in particulare a nostra municipalità metropolitana è a zona industriale organizata. L'avemu purtatu à a vostra appruvazioni cù i vostri struzzioni. Avete ancu ritenutu opportunu. Oghje hè un ghjornu impurtante per a nostra cità. "Vi ringraziemu assai è u nostru filantropu", disse.

L'imprenditore filantropicu Mehmet Altun hà enfatizatu chì portaranu un grande travagliu à Kayseri è hà dettu: "A salvezza di a Turchia dipende da l'esportazioni basatu in tecnulugia, ci sò 15 mila fabbriche quì, hè un grande meritu per noi di furmà a ghjente per risponde à i so bisogni. Perchè a nostra industria hè eccellente, ma ùn ci hè micca un persunale qualificatu Caru Ministru, chì Diu accetta u vostru grande sustegnu. "Pregu chì queste scole saranu benefiche per i nostri Kayseri è dopu per u nostru paese", disse.

Dopu à i discorsi, u Ministru di l'ambiente, l'urbanizazione è u cambiamentu climaticu Mehmet Özhaseki, u guvernatore di Kayseri Gökmen Çiçek, u sindaco di a municipalità metropolitana Dr. Memduh Büyükkılıç, Rettore di l'Università di Kayseri Prof. Dr. Kurtuluş Karamustafa, Mehmet Yalçın, presidente di a Zona Industriale Organizzata di Kayseri, è l'affari filantropicu Mehmet Altun, anu firmatu u protocolu.