Avvenimentu rimarchevule da a municipalità metropolitana di Konya per a prutezzione di l'ambiente

I studienti, chì si sò riuniti in cuuperazione cù a Municipalità Metropolitana di Konya è a Facultà di Architettura è Disegnu di l'Università di Selçuk, anu fattu una caminata in natura per attirà l'attenzione à a prutezzione di l'ambiente.

I studienti anu dimustratu un grande interessu in l'avvenimentu urganizatu intornu à Meram Çamlıbel è Tavusbaba Recreation Area in u scopu di u prugettu di rispunsabilità suciale. Tutti i dui anu pulizziatu è avvirtenu i citadini di ùn scaccià in natura alcuna sustanzia chì contamina l'ambiente, in particulare u vetru, plastica è materiali simili. .

I studienti anu dichjaratu ch'elli eranu assai felici di participà à l'avvenimentu è anu enfatizatu chì a pulizia ambientale hè una di e più grande responsabilità chì deve esse cumpletu per e generazioni future.

Sperendu chì queste attività è simili realizate per prutege l'ambiente diventeranu permanenti, i studienti anu ringraziatu u sindaco di a municipalità metropolitana di Konya, Uğur İbrahim Altay, per i servizii chì hà furnitu à l'ambiente è i ghjovani è u so accostu sinceru.