I Tecnici di Farmacia in Konya imparanu a lingua di i segni!

I tecnichi in farmacia ricevenu furmazione in lingua di i segni in i Corsi di Formazione Professionale di a Municipalità Metropolitana di Konya (KOMEK) per cumunicà più facilmente cù i clienti sordi.

A furmazione hà iniziatu cum'è u risultatu di l'applicazione di l'Associazione di Tecnici di Farmacia di Konya à KOMEK per stabilisce una cumunicazione sana cù e persone sordi chì venenu in farmacia è per furnisce un serviziu megliu.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Konya, Uğur İbrahim Altay, hà felicitatu u 26 d'aprile à u ghjornu di i Tecnici è i Tecnici in Farmacia è hà dettu chì a furmazione furnita hè assai preziosa sia per i tecnichi in farmacia sia per i citadini sordi.

U sindaco Altay hà dettu: "Cum'è a municipalità metropolitana, sustenemu sempre i nostri citadini svantaggiati. In questu sensu, avemu evaluatu rapidamente a dumanda di corsi di lingua di i segni di l'Associazione Tecnica di Farmacia di Konya è hà iniziatu a furmazione necessaria. In u risultatu di u nostru cursu, i nostri tecnichi di farmacia ponu avà cumunicà megliu cù i so clienti sordi. Bon 26 d'aprile Ghjornu di i Tecnici è i Tecnici in Farmacia à tutti i nostri tecnichi in farmacia. "Felicitu ancu tutti i nostri tecnichi di farmacia chì anu dimustratu sensibilità annantu à questu tema è anu participatu à u corsu", disse.

"SIAmu assai soddisfatti di a furmazione chì avemu ricevutu"

Ezgi Arslan, unu di i tecnichi di farmacia chì anu participatu à a furmazione, hà dichjaratu ch'elli anu pussutu cumunicà megliu cù i so clienti sorditi grazia à a furmazione chì anu ricevutu, è hà dettu: "Diventamu più felici quandu vedemu a satisfaczione di i clienti. altra persona. Semu assai cuntenti di l'educazione chì avemu ricevutu, ringraziemu assai i nostri prufessori. Semu in satisfaczione mutuale. "Ringraziemu à tutti quelli chì anu cuntribuitu", disse.

"SIAmu assai cuntenti cum'è e persone chì soffrenu di udizione"

Ayşenur Taşoluk, un citoyen malentendant, a déclaré qu'il s'agissait d'une grande commodité pour que les gens connaissent la langue des signes et a déclaré :

"In precedenza, cum'è persone sordi, avemu avutu prublemi di cumunicazione quandu andavamu in ospedali è farmacie è eramu scomodi cù sta situazione. Quandu andemu in a farmacia, ùn pudemu micca cumunicà quandu ci era una conversazione annantu à qualsiasi medicina. Questu ci hà disturbatu quandu avemu avutu prublemi quandu andava in a farmacia o in un altru locu. Avà, ci face felici chì e persone pertinenti sò amparate a lingua di i segni. Cum'è persone sorditi, simu assai felici. Vogliu ringrazià u nostru sindaco di a municipalità metropolitana di Konya Uğur İbrahim Altay è tutti l'impiegati di i tecnichi di farmacia chì anu ricevutu furmazione in lingua di i segni.