U 484th Mesir Festival hè statu introduttu in Manisa

A riunione introduttiva di u Festival Internaziunale di Manisa Mesir Paste, chì si terrà per a 484a volta quist'annu, hè stata tenuta in u Parcu Municipale Metropolitanu di Manisa Atatürk City cù u guvernatore di Manisa Enver Ünlü, u sindaco di a municipalità metropolitana di Manisa Ferdi Zeyrek, u cumandante di a gendarmeria provinciale, u generale di brigada Zafer. Tombul, Manisa CBÜ Rettore Prof. Dr. Rana Kibar, u capu di a polizia provinciale di Manisa Fahri Aktaş, u sindaco di Şehzadeler Gülşah Durbay, u guvernatore di u distrittu di Yunusemre Atilla Kantay, u guvernatore generale di u distrettu di Şehzadeler Fatih, u presidente di l'Associazione di Promozione è Turismu di Manisa Mesiri, Ufuk Tanık, direttore provinciale di cultura è turismu İbrahim Sudak, rapprisentanti di i partiti pulitici, Hè statu tenutu cù a participazione di rapprisentanti di l'urganisazioni non governamentali, a delegazione di a municipalità metropolitana di Manisa è i citadini.

I DISCORSI DI PROTOCOLLU HANNE FATTU
À a ceremonia di prumuzione, chì hà iniziatu cù u discorsu d'apertura di u presidente di l'Associazione Turistica è di Promozione Manisa Mesir, Ufuk Tanık, Ufuk Tanık hà dettu chì aspittàvanu di celebrà u festival senza accidenti. Ufuk Tanık hà dettu: "Spergu chì u festival, chì celebreremu per a 484a volta, serà benefica". U sindaco di Şehzadeler, Gülşah Durbay, hà dettu in u so discorsu: "Celebreremu u 484th di u nostru Festival Mesir, chì hè nantu à a lista di u Patrimoniu Culturale, cun entusiasmu. "Spergu chì u nostru Festival Internaziunale di Mesir, chì serà a locomotiva in a strada per fà di Manisa una cità di festivals, serà benefica per tutti Manisa", disse.

"Aghju ancu aspittendu u Mesir Festival"
U sindaco di a municipalità metropolitana di Manisa, Ferdi Zeyrek, in u so discorsu à a prumuzione, hà dichjaratu ch'ellu aspettava u festivale cun eccitazione è hà dettu: "Avemu sperimentatu a 484a edizione. Una tradizione chì dura da quasi 5 seculi. Avemu un festival, ma sfurtunatamenti ùn l'avemu pussutu fà per varii motivi dapoi 4 anni. Mi mancava assai u Mesir Festival, cum'è voi. Avemu preparatu un prugramma assai bellu per fà vi sperienze u Mesir Festival di a mo zitiddina. A settimana prossima sarà piena. A settimana chì vene, celebreremu Mesir in una atmosfera carnavalesca, induve Manisa sarà piena d'arte, induve l'arte farà appellu à tutti da ogni ramu, è induve celebreremu micca solu in u centru di Manisa, ma in ogni angulu. Siete tantu entusiasmu, mi mancava tantu, crede mi, sò più eccitatu chè tè. Perchè aghju aspittatu ancu cun entusiasmo per u Mesir Festival, chì serà celebratu per a prima volta da u nostru guvernatore in a municipalità metropolitana di Manisa dopu à una pausa di 4 anni, è finisce cù a cerimonia di parrucchieri chì si terrà per a prima volta u 28 cù a participazione di u nostru presidente Özgür Özel. Andarà assai bè. Ci divertiremu tantu. Ùn serà micca solu un festival, questu serà un carnaval. Tuttu u mondu hà da sente parlà di u Mesir Festival, micca solu in Manisa, ma in tutta a Turchia, tutti ci fighjenu à a televisione durante stu Mesir Festival, ma Manisa serà pienu di persone in i prossimi Mesir Festivals. Prima di tuttu, serà u mo duvere primariu di purtà tutti i valori di Manisa à tuttu u paese è ancu à l'esteru, sempre chì hè u Mesir Festival. Seremu cun voi ghjornu è notte sin’à a cirimonia di a parrucchiera, chì finisce u 28. Inseme, sparteremu stu entusiasmu. Vogliu vede tutti, ch'elli sò o micca, à ogni mumentu di st'entusiasmu. "Vogliu divertisce assai per una settimana è intrattene tutti in Manisa", disse.

"HEMMENTU A DIMENSIONE ECONOMICA DI U FESTIVAL"
In u so discorsu, u guvernatore di Manisa, Enver Ünlü, hà dichjaratu chì tutti anu sperimentatu l'eccitazione di scuntrà u Festival Mesir, da quale sò stati separati per una pausa di circa 4 anni per via di a pandemia è di u terrimotu, chì era chjamatu u disastru di u seculu. Dichjarà chì i festivals anu una dimensione ecunomica enormosa, u guvernatore Ünlü hà dichjaratu chì u Mesir Paste Festival hè impurtante in u cuntestu di a cultura è u turisimu è hà dettu: "U mo desideriu più grande per stu preziosu patrimoniu culturale, chì hè statu mantinutu vivu è celebratu è hà righjuntu questi. ghjorni, hè chì serà propice à l'unità è unità di a nostra nazione. In vista di stu fattu, duvemu tene vivi sti belli ghjorni di a nostra amata nazione è trasmetteli à voi, cù a so storia, a so geugrafìa, a so puesia, i so canti, e tradizioni è i so usi. Vulendu ghjorni novi è belli, abbundanza è felicità per esse cù a nostra amata nazione. "Spergu chì u festival, chì durà tutta a settimana, serà benefica", disse.

A CERIMONIA DI CAPELLI RAPPRESENTANTI S'A TUTTA
Dopu à i discorsi di i membri di u protocolu, a cerimonia di scattering Mesir Paste hè stata tenuta da i membri di u protocolu, in particulare u guvernatore di Manisa Enver Ünlü è u sindaco di a municipalità metropolitana di Manisa Ferdi Zeyrek, cum'è rapprisentanti di i citadini chì anu assistitu à a riunione introduttiva. Prima di a ceremonia, hè statu ancu fattu una manifestazione rappresentativa di Hafsa Sultan chì dà u certificatu à Merkez Efendi, interpretata da l'attori di u Teatro Municipale Metropolitana di Manisa.