Visita da a Delegazione MHP à u presidente Er

U deputatu di MHP Malatya Mehmet Fendoğlu è l'amministrazione provinciale anu fattu una visita di felicitazione à Sami Er, chì hè statu elettu Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Malatya in l'Elezzioni di u Guvernu Locale di u 31 di marzu. Esprimendu a so satisfaczione cù a visita U presidente Sami Er, Hà dichjaratu ch'elli anu da travaglià intensamente cù l'Alianza Populare per rinviviscia Malatya.

Vulendu u presidente Er successu in u so duvere Fendoglu, "Dopu à i terrimoti di u 6 di ferraghju, avemu sopravvivutu duie elezzione cum'è a Republica di Turchia. L'elezzioni sò un elementu indispensabile di a nostra demucrazia, ma a nostra vera agenda hè u terrimotu. Faremu u nostru megliu, inseme cù u nostru sindaco Sami è i sindaci di u distrittu, finu à chì i nostri concittadini di Malatya abbianu case permanenti è posti di travagliu. "Ùn avemu micca dubbitu chì u nostru presidente Sami hà da successu in questu travagliu, chì Diu ci aiuti", disse.

Dichjarà chì seranu in cunsultazione cù l'Amministrazione Centrale per chì Malatya ripiglià i so vechji tempi. Un altru Er, "A preziosa urganizazione Malatya di a nostra Alianza di u Populu hè ghjunta à visità oghje è ci hà onoratu. Avemu passatu un periodu elettorale è eranu sempre cun noi in tuttu stu periodu. Questu hè un indicazione chì a nostra Alliance Populari aghjunghjenu forza à noi in generale è lucale. Pensu chì avemu ottenutu un bonu risultatu in l'elezzioni in Malatya. Speremu, cumpiendu i requisiti di sta fiducia posta in noi. I nostri citadini ùn anu micca dubbitu annantu à questu. Passemu per un prucessu difficiule per via di l'ambiente creatu da u terrimotu, ma ùn simu mai in disperazione o panicu. Mi piacerebbe chì u publicu Malatya sapia questu. Cù u permessu di Diu, supereremu questi tempi difficili.

Dopu a nostra prima riunione di u Parlamentu, andemu subitu à Ankara. Avemu pigliatu iniziative in Ankara in quantu à alcuni di i prublemi chì avemu impegnatu in l'elezzioni. Vogliu signalà questu; Averemu un pede in Malatya è l'altru in Ankara. "Superemu questi prublemi inseme à a nostra Alianza Populare è à u nostru publicu Malatya", disse.