Una visita di "felicitazioni" da Mukhtars à u sindaco Arı

U sindaco di Nevşehir, Rasim Arı, hà accoltu u presidente di l'Associazione Nevşehir Mukhtars Hüseyin Altınışık è i capi di quartieri chì l'accumpagnavanu. Durante a visita, i capi anu felicitatu u sindaco Arı è li auguranu successu in u so duvere.

Arı hà manifestatu a so satisfaczione per a visita è hà dettu chì anu da travaglià sempre in stretta cooperazione cù i capi per furnisce i servizii municipali à i quartieri in modu più efficace è efficiente.

Felicitando i capi novi eletti chì cuntinueghjanu e so funzioni in i so quartieri, Arı hà dettu: "Vogliu successu à voi, i nostri preziosi capi, chì saranu l'ochji è l'arechje di i nostri quartieri, in a vostra nova pusizione. Se Diu vole, inseme ghjunghjemu boni servizii per a nostra cità. "Attacemu una grande impurtanza à u sustegnu, l'opinioni è i suggerimenti di voi, i nostri capi, chì vedemu cum'è i nostri cumpagni per sviluppà, migliurà è portà Nevşehir, chì vulemu trasfurmà in a cità esemplare di Turchia è in una cità di marca in parechji spazii. , in u futuru ". disse.