U Tour di Mersin International Bicycle Tour principia u 4 d'aprile!

"Tour Of Mersin International Cycling Tour", una di e più grandi urganisazioni sportive di a Municipalità Metropolitana di Mersin è inclusa in u calendariu di cumpetizione di l'Unione Ciclistica Internaziunale (UCI), si terrà per a 6ª volta questu annu. U Tour di Mersin, una di e 4 corse ciclistiche più impurtanti in Turchia, parterà da Anamur u 4 d'aprile. In parte di l'urganisazione, chì cuntinuerà finu à u 7 d'aprile, l'atleti pedaleranu un totale di 518,4 km.

U Tour Of Mersin si ferà cù una participazione record quist'annu

Urganizata da u Dipartimentu di i servizii di a Ghjuventù è di u Sportu è chì copre tutti i 13 distretti di Mersin, u "Tour of Mersin International Cycling Tour" hà da esse realizatu cù una participazione record quist'annu. Un totale di 5 atleti da 30 paesi diffirenti, cumprese parechji nomi impurtanti di u mondu ciclistu, participaranu à a cumpetizione, chì includerà a participazione di 171 cuntinenti. Tour di Mersin, in quale 146 atleti stranieri è 25 turchi participaranu; Hè custituitu di 4 tappe: Anamur-Gülnar, Gülnar-Mersin, Tarsus-Mersin è Mersin centru.

Premiu tutale: 19 mila 30 euru

In l'urganizazione induve 102 atleti da u Cuntinente Europeu, 56 da u Cuntinente Asiaticu, 5 da u Cuntinente Americanu, è 4 atleti da u Cuntinente Africanu è Australianu participaranu, l'atleti vincitori seranu premiati un totale di 19 mila 30 Euro.

A corsa, chì partirà da Anamur Anemurium Ancient City à 4 ore di sera u 11 d'aprile, durà 4 ghjorni in tappe è si compie in a piazza Mersin Özgecan Aslan Barış u 7 d'aprile. In l'urganizazione; Ci saranu 30 squadre è 25 atleti di 171 paesi, cumpresi Turchia, Francia, Germania, Giappone, Cina, Paesi Bassi, Belgio, Azerbaijan, Gran Bretagna, Svizzera è Spagna.

Taşkın: "171 ciclisti di diversi paesi pedaleranu 518 chilometri"

'6. Fornendu infurmazioni nantu à l'urganizazione "Tour of Mersin International Cycling Tour", Emrullah Taşkın, Capu di u Dipartimentu di i servizii di Ghjuventù è Sport, hà dettu: "Organizzemu 8 urganisazioni internaziunali quist'annu. U primu di questi hè u 4th Tour of Mersin International Cycling Tour, chì si ferà trà 7-6 April. In questa tour in bicicletta chì copre 13 distretti di a nostra cità, i ciclisti pedaleranu un totale di 4 chilometri per 518 ghjorni. "Un totale di 30 ciclisti prufessiunali participaranu à l'urganizazione, induve atleti di 5 paesi diversi è 171 cuntinenti participaranu", disse.

"Credu chì serà una bona urganizazione"

Nutendu chì l'impurtanza di sta urganizazione serà megliu capita cunsiderendu chì 2023 atleti di 23 paesi participeranu à u Tour di Ciclismo Presidenziale in 168, Taşkın hà dettu: "A nostra urganizazione partirà da l'Anemurium Ancient City u 4 d'aprile. A tappa Anamur-Gulnar si svolgerà u 1u ghjornu, è a tappa finisci in Gülnar, Mut, Silifke, Erdemli è Mersin u 2u ghjornu. U terzu ghjornu, avemu a tappa Tarsus-Çamlıyayla, è l'ultimu ghjornu, avemu l'ultima tappa in u centru di a cità di Mersin, chì copre i distretti Akdeniz, Yenişehir è Mezitli. Credu chì serà una bona urganizazione. "Invitu tutti i residenti di Mersin à fighjà sta grande urganizazione", disse.