Picculi Atleti premiati in Yıldırım

U Festival di u Distrettu Sportiu di a Municipalità di Yıldırım hè statu urganizatu in partenariatu cù a Municipalità di Yıldırım, u Governatoratu di u Distrettu di Yıldırım, a Direzzione di u Distrettu di Ghjuventù è Sport è a Direzzione di u Distrettu di l'Educazione Naziunale. U sindaco di Yıldırım Oktay Yılmaz, u guvernatore di u distrittu di Yıldırım Metin Esen, u direttore di l'educazione naziunale di u distrittu Mustafa Sevinç, u direttore di a ghjuventù è u sportu di u distrittu Mehmet Demirci, i direttori di scola è l'atleti anu participatu. Mentre i premii sò stati dati à i studienti chì anu classificatu più altu à u livellu di a scola primaria, l'equipaggiu sportivu hè statu distribuitu da a Municipalità di Yıldırım à tutte e scole chì participanu à a cumpetizione. 39 studienti di 890 scole in a categuria di a scola primaria anu participatu à u Festival di u Distrettu di Sportu Scola.

In u partitu finale di i cuncorsi di a scola primaria induve i cuncorsi finali sò stati, i studienti di a Scola Primaria Naz Özdilek è Hasan Öztimur 75. A Scola Primaria Yıl si sò cunfrontati. A Scola Primaria Naz Özdilek hè diventata u campionu cù un margine strettu. I vincitori trà 944 atleti chì participanu à a categuria di u liceu riceveranu i so trofei cù u prugramma finale chì si terrà a settimana prossima. Dichjarà chì introduceranu u sport à un totale di 4 mila 142 zitelli cù i Festival di u Distrettu Sportiu di a Scola, u sindaco di Yıldırım, Oktay Yılmaz, hà dettu: "I nostri figlioli è ghjovani; I sport anu una impurtanza particulare in u so sviluppu fisicu, suciale è emutivu. Per quessa, cuntinuemu i nostri sforzi per fà di Yıldırım una cità sportiva è per sparghje u sport à a basa. Dapoi chì avemu pigliatu l'uffiziu in 2019, avemu implementatu 22 strutture sportive, in particulare u più grande complexu sportivu di Bursa, Naim Süleymanoğlu Sports Complex. Avemu 8 novi prughjetti in u periodu à vene per fà Yıldırım una cità brillanti in u sport. Li compieremu è li metteremu à u serviziu di i nostri concittadini. "Yıldırım hè megliu cù i ghjovani chì facenu sport", disse.

SERVIZI SPORTIVI È EDUCATIVI À 259 MIL 458 PERSONE

Dichjarà chì anu vistu i frutti di i so investimenti sportivi, u sindaco Oktay Yılmaz hà dettu: "Travagliemu per Yıldırım, induve tutti da 7 à 70 anni ponu fà sport è prufittà di strutture sportive. Da 2024; Mentre u numeru di atleti licenziati era 4 mila 454, i nostri atleti vincenu 3 mila 440 medaglie è 198 trofei. I servizii di sport è educazione à 11 mila 20 zitelli in 169 rami differenti in e scole di sport d'estate è invernali urganizemu in 941 strutture, 32 mila 166 zitelli in prughjetti di rispunsabilità suciale, 636 zitelli cù bisogni speciali è e so famiglie, 55 mila 704 donne in u nostru i centri sportivi di e donne, è un totale di 259 mila 458 citadini. U torneu chì avemu urganizatu inseme cù u nostru Governatoratu di u Distrettu di Yıldırım, a Direzzione di u Distrettu di Ghjuventù è Sportu è a Direzzione di u Distrettu di l'Educazione Naziunale hè estremamente impurtante in quantu à svelà u puntu chì Yıldırım hà ghjuntu in u sport. "Vogliu ringrazià i nostri scoli è i prufessori chì anu participatu à u torneu, è felicitamu à i nostri figlioli chì anu avutu u curagiu di participà à a cumpetizione, indipendentemente da esse successu o micca", disse. U guvernatore di u distrittu di Yıldırım, Metin Esen, hà dettu: "Vogliu ringrazià u nostru sindaco di Yıldırım per u so sustegnu à u sport". U prugramma hà finitu cù a cumpetizione di football è l'attribuzione di premii à i studienti chì anu successu in a pista di abilità.