A Copa Mondiale di Snowboard FIS si terrà in Kayseri Erciyes u 27 di ferraghju

FIS Snowboard World Cup, u 27 di ferraghju in Kayseri Erciyes: Urganizata da a Federazione Internaziunale di Ski (FIS) è a Federazione Turca di Ski, a "fase finale di a Copa Mondiale di Snowboard FIS", cù u sustegnu di a Municipalità Metropolitana di Kayseri è Erciyes AŞ, u sabbatu , u 27 di ferraghju à Develi Kapı. Parlendu di l'urganizazione chì si tene in Turchia, u presidente di a Federazione di Ski Erol Yarar hà dettu chì anu righjuntu questu livellu cun un travagliu assai bonu.

A riunione introduttiva di l'urganizazione hè stata tenuta in Radisson Blu Bosphorus Hotel in Ortaköy cù a participazione di u presidente di a Federazione Turca di Ski Erol Yarar, u sindaco di a municipalità metropolitana di Kayseri, Mustafa Çelik, è u presidente di u Cunsigliu di Erciyes AŞ Murat Cahit Cıngı.

Parlendu à a riunione, u presidente di a Federazione di Ski Erol Yarar hà dettu: "Sò felice di fà l'annunziu di una urganizazione assai bella in Turchia. Sò passati circa 22 mesi da quandu avemu ghjuntu à a Federazione Turca di Ski. Avemu avutu un scopu chì avemu stabilitu per 22 mesi. Per urganizà a Turchia in u quadru di un scopu olimpicu, per portà a Turchia à un livellu induve i medalisti olimpichi seranu furmatu è induve piglià un postu assai impurtante in u turismu invernale in u mondu. Avemu dichjaratu chì seremu una parte di una strategia chì dà impurtanza à a prumuzione di u turismu invernale in Turchia, mentre aumentendu i nostri successi sportivi da una banda ". disse.

"Avemu righjuntu u livellu di urganizà una urganizazione di a cuppa mundiale in e nostre muntagne per a prima volta in Turchia, chì vi annunziemu cun piacè oghje." Erol Yarar hà cuntinuatu u so discorsu cusì:

"Iè, hè veramente difficiule di vince a cuppa mundiale in a categuria senior. Ci vole cunfidenza perchè i migliori atleti in u mondu anu da vene. Ci deve esse una infrastruttura assai forte è ci deve esse una grande fiducia in a regione è a federazione chì l'urganizza. Hè difficiuli di furnisce tutti questi inseme in un cortu periodu di 22 mesi. Vogliu ringrazià tutti i mo amichi, u mo merre di a cumuna metropolitana, a nostra sucetà urganisazione è i mo amichi prufessiunali. Avemu righjuntu stu livellu oghje cù un travagliu assai bonu. Aghju u piacè di annunzià à voi quì una cumpetizione chì mostrarà Kayseri à u mondu in diretta, cum'è ricumpensa per u sforzu ch'elli anu fattu dapoi anni, in una regione di sci cum'è Kayseri, chì hè a pupa di l'ochju di Turchia, cum'è una ricumpensa per l'investimentu chì anu fattu per 11 anni ".

Spieghendu perchè Kayseri hè statu sceltu, Erol Yarar hà dettu: "Kayseri hè una cità chì investe in a so regione per 11 anni è facendu questi investimenti à standard internaziunali. A vecu cum'è a più grande regione di Turchia, chì impedisce a multi-headedness cù una gestione unidirezionale è ùn perde mai a so determinazione di custruisce un centru di sci à i standard internaziunali ". continuò :

"Ci sò antichi rigioni di Turchia cum'è Erzurum, Bolu, Bursa. Tutti questi anu u putenziale. Ma vogliu sprimà chì Kayseri, cum'è u più grande centru di sci di Turchia gestitu da un centru unicu, hè assai impurtante per noi per pudè vince una tale cumpetizione cun cunfidenza è senza suscitarà dubbitu in noi per piglià un tali cumpetizione. Avemu ritenutu appropritatu chì una tale cumpetizione sia tenuta in Kayseri Erciyes per ellu. A nostra pruposta hè stata appruvata in u risultatu di l'esami è hè stata appruvata da u FIS ".

U MAYOR MUSTAFA CELIK INVITA I CITATANI À KAYSERİ

U sindaco di Kayseri, Mustafa Çelik, hà dettu in a so dichjarazione: "Invitu i nostri citadini chì vivenu in u nostru paese à Kayseri per una tale urganizazione. Kayseri hè una cità cù una civilisazione di 6 XNUMX anni, induve sò stati fatti i primi. Hè una cità cù u guvernu lucale chì hà iniziatu parechje innovazioni per a prima volta in Turchia. Semu in una cità assai tranquilla è tranquilla in quantu à l'ordine publicu ". disse.

Spieghendu chì anu custruitu e piste in Erciyes cum'è un guvernu lucale è chì l'investimentu ammontava à 200 milioni d'euros, u presidente Mustafa Çelik hà dettu: "Ci sò 30 piste è 18 strutture meccaniche separate. A nostra pista più longa hè 105 chilometri. In 2 anni, a lunghezza di a pista cresce à 160 chilometri. Pudemu trasportà 25 mila persone per ora à queste strutture. E strutture sò quelle stabilite da cumpagnie giganti ricunnisciute internaziunali. U scopu di questu annu hè di 2 milioni di visitatori. A capacità di u lettu hè 500 in Erciyes è 6 mila in a cità. Avemu pianificatu di aumentà a capacità di lettu in Erciyes à 6 mila. Invitu tutti à un centru di sport invernale pianificatu è sviluppatu bè in Kayseri, chì hè una cità di pace è una cità ben sviluppata è ben sviluppata. Vogliu ringrazià l'autorità per avè sceltu Kayseri in una urganizazione cusì impurtante ". disse.

Dopu à a riunione, Erol Yarar è Mustafa Çelik posanu per a stampa cù i so maglie promozionali numerate 38 cù u piattu di Kayseri.