Circular supplementaria per u permessu di viaghju

Circular supplementu di permessu di viaghju
Circular supplementu di permessu di viaghju

U Ministeru di l'Interior hà mandatu una Circular Supplementary Permit di Viaghju à 81 Governatori Pruvinciali. In u scopu di a circular; In più di i funziunarii publichi numinati da e so istituzioni per l'esercitu di un duvere publicu ubligatoriu, l'atleti naziunali, i dirigenti è altri ufficiali (arbitri, osservatori, rapprisentanti, etc.) Sarà abbastanza à prisentà a carta d'identità è u ducumentu di duvere per viaghji interurbani. per ogni modu. Inoltre, un permessu di viaghju ùn serà micca necessariu.

In i viaghji da esse realizati da i veiculi di trasportu publicu (aviò, trenu, autobus, etc.), u cuntrollu serà furnitu da imprese o cumpagnie impegnate in attività di trasportu publicu. E persone chì anu una carta d'identità è un ducumentu di duvere (senza dumandà un permessu di viaghju) seranu accettate à i veiculi di trasportu publicu.

In l'attività d'ispezione chì deve esse realizatu da e forze di l'ordine, i funzionari publichi, l'atleti, i dirigenti è l'altri funzionari chì rispondenu à e cundizioni seranu permessi di viaghjà trà e cità è ùn serà micca necessariu un permessu di viaghju.

In cunfurmità cù questi principii, in cunfurmità cù l'Articuli 27 è 72 di a Legge di Salute Pùbblica, e decisioni di i Cunsiglii di Salute Pùblicu Pruvinciale / Distrettuale seranu pigliate immediatamente. Ùn ci sarà micca disrupzioni in l'applicazione è ùn ci sarà alcuna lagnanza.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*