E stazioni di metro d'Ankara sò perdite d'acqua

E stazioni di metro di Ankara sò perdite d'acqua: Dopu à e stazioni di Ankaray's College è Tandoğan, è e stazioni di metro Batıkent è Söğütözü, l'acqua hà cuminciatu à fughje da u tettu à a stazione di a Biblioteca Naziunale. Mentre a Municipalità Metropolitana si cuntenta di mette un avvisu di "pavimentu scivoloso" in i lochi induve scorri l'acqua, Ankara Hürriyet attira l'attenzione à un prublema più grande: "Attenzione! L'acqua scorre da u tettu ".

In Ankara, per via di a recente pioggia, Ankaray è e linee di metro anu cuminciatu à goccia acqua, cum'è in l'anni precedenti.
Dopu à l'Ankaray's College è a stazione di metro Batıkent, alcune stazioni di a linea di metro Kızılay-Çayyolu, chì hè stata aperta l'annu passatu, si sò ancu trasformate in un lagu per via di perdite d'acqua.
Ankara Hürriyet; Hà purtatu i currenti d'acqua in corso à a stazione Söğütözü di u metro Çayyolu cù a nutizia di "U dolore ferroviariu ùn si cala" è "Şıp şıp Söğütözü". Sta volta, prublemi simili sò ghjunti à a stazione di a Biblioteca Naziunale. Dopu à e forte piogge in l'ultimi ghjorni, u tettu di a stazione di a Biblioteca Naziunale hà cuminciatu à fughje.
U tettu di u tunnel chì porta à a surtita di a Biblioteca Naziunale di a stazione hà avutu a so parte di fughe. Mentre i funzionari di a stazione chjusu l'area induve u tettu filtrava cù avvisi di "prudenza, pavimentu slippery", i citadini chì utilizanu u metro fighjavanu l'area induve u tettu filtrava cù ochji stupiti.

ÙN PUDE ESSERE FIRMATA PER MESI

Durante i travaglii di custruzzione di l'escalator in a stazione di Ankaray's College, chì anu cuminciatu in uttrovi 2012, l'acqua di surgente chì esce da a stazione ùn pudia esse fermata per mesi. A causa di a fuga d'acqua, alcune entrate di a stazione sò sempre inutilizabili per via di a rinuvazione chì hè stata fatta da circa 1,5 anni.

TANDOĞAN Anch'ellu fugliatu

Uni pochi mesi dopu chì l'acqua di primavera hè surtita da a stazione di u College in Ankaray, in marzu di u 2013, l'acqua chì filtrava da i mura è u tettu di a stazione di Tandoğan hà causatu accumuli nantu à e scale. Dichjarà chì l'acqua chì sguassate da i mura aumenta in i ghjorni di pioggia, a ghjente di a Capital City hà reagitu à u fattu chì solu secchi sò stati posti per precaution.

I PASSAGERI Aspittàvanu u trenu cù parapluie

Dopu à a forte pioggia chì hà affettatu Ankara in u ghjugnu di l'annu passatu, a stazione di metro Batıkent hè stata inundata. Mentre i passageri nantu à a piattaforma anu avutu un tempu duru per via di u tettu di a stazione per piglià l'acqua, hè statu parlatu annantu à e social media per un bellu pezzu chì i passageri aspittàvanu u metro aprendu ombrelli nantu à a piattaforma.

FRA À FRUITS

A fuga d'acqua chì hà causatu a decadenza in u tettu è i mura di a stazione di metro Çayyolu Söğütözü ùn pudia esse risolta. U currente, chì disattiva l'elevatore disattivatu è scorri trà i rails à traversu i canali, aumenta soprattuttu dopu a precipitazione. L'impiegati di a stazione, invece, sustenenu chì l'acqua accumulata in u locu cunnisciutu cum'è a "gabbia di ferru" vicinu à a stazione scorri in a stazione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*