A grande stazione di autobus di Istanbul hà vintu l'apprezzazione di i cummercianti è di i citadini

A grande stazione di autobus di Istanbul hà guadagnatu l'ammirazione di i cummercianti è di i citadini
A grande stazione di autobus di Istanbul hà guadagnatu l'ammirazione di i cummercianti è di i citadini

A nova versione di a Great Istanbul Bus Terminal, chì hè stata presa da a Municipalità Metropolitana di Istanbul, hà guadagnatu l'apprezzazione di i cummercianti è di i citadini. A Municipalità Metropolitana di Istanbul, dopu avè pigliatu a stazione di l'autobus, hà implementatu u "sistema di pagamentu cintrali" è hà alleviatu u trafficu causatu da entrate è uscite. I "WC di a stazione di autobus", chì tutti si lamentanu, anu cuminciatu à esse rinnuvati sottu u cuntrollu di Boğaziçi Yönetim AŞ.

Cù a decisione di l'Assemblea di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM), chì u so cuntrattu hè scadutu u 5 di maghju 2019; U funziunamentu di u Terminal Bus d'Istanbul in Bayrampaşa, chì i parcheghji sò stati trasferiti à İSPARK, hè statu trasferitu à a Municipalità Metropolitana di Istanbul u 9 di settembre. A stazione di l'autobus, chì hè sempre stata mintuvata cù negatività, hà fattu surrisu i citadini è i cummercianti cù a nova amministrazione IMM. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul Ekrem İmamoğlu, hà visitatu a stazione d'autobus duie volte dopu à u 23 di ghjugnu, chì i piani più bassi sò diventati i spazi viventi di l'alcoolichi è di i drogati, è chì hè cunnisciutu per i so casi d'assassiniu, di violenza è di suicidiu. Durante a so ultima visita u 18 di lugliu, İmamoğlu hà dettu: "U mo figliolu ùn entra micca in un locu cusì, a mo moglia ùn entra micca. Cumu manderaghju quì i zitelli è i zitelli di Istanbuliti? hà accennatu u flare di a nova era. I travaglii di riparazione è di pulizia sò stati fatti senza perde u tempu cù l'istruzzioni di İmamoğlu; A stazione d'autobus hè stata degna di Istanbul.

BOĞAZİÇİ YÖNETİM AŞ VINCE L'OFFERTA

İBB hà messu l'operazione di a stazione di l'autobus sottu à a so pruprietà à l'offerta. L'offerta tenuta sottu a presidenza di u Sicritariu Generale Yavuz Erkut; Hè stata tenuta davanti à a stampa cù u metudu "offerta aperta". In l'offerta, chì hà continuatu cù l'asta, Boğaziçi Yönetim AŞ hà guadagnatu u dirittu di operare e zone cummerciale di a stazione di autobus per una tarifa annuale di 27 milioni di TL è per 3 anni.

SETTING DI SICUREZZA E ILLUMINAZIONE PER I PARCHEGGI

Dopu chì i parcheggi di l'autostazione sò stati trasferiti à İSPARK l'8 d'aostu, e cabine appartenenti à l'antica gestione Avrasya Terminal İşletmeleri AŞ sò state smantellate è rimpiazzate cù più muderni appartenenti à İSPARK. I prublemi di illuminazione è di sicurità sò stati risolti da l'iniziu immediata di i travaglii di pulizia in i parcheghji. I lochi chì si teme d'entrare ancu in u ghjornu sò stati datu un aspettu mudernu è affidabile cù i sforzi dedicati di e squadre di a Municipalità Metropolitana di Istanbul. À a stazione di l'autobus, mentre chì l'autobus sò stati parcheggiati à u latu di a strada, 150 autobus puderanu parcheghju à u stessu tempu quandu u parcheghju, chì hè in custruzzione, hè cumpletu.

PROBLEMA CRONICA DI BUS GAR; WC

L'operazione di i sette toilette in l'autostazione, chì hè utilizata da circa 45 mila persone ogni ghjornu, hè stata realizata da cumpagnie private finu à avà. I toilette, chì ùn sò micca puliti bè malgradu esse pagati, è chì i passageri è i cummercianti si lamentanu, ùn sò più un prublema. In u scopu di u Prughjettu Toilets City, u funziunamentu di i toilette di a stazione di autobus hà cuminciatu à esse realizatu da Boğaziçi Yönetim AŞ. I tariffi per i toilette, induve i migliuramenti necessarii sò stati fatti, sò stati ancu ridotti. U persunale 1 furnisce servizii di pulizia cù un sistema di travagliu in 7 turni per i bagni in punti 3, chì pò esse usatu per 35 TL cù Istanbulkart. Grievance mentre i travaglii di rinnuvamentu sò in corso
"WC mobile" sò ancu in serviziu per impediscenu chì questu succede.

SISTEMA DI PAGAMENTU CENTRAL IMPLEMENTAT

Dopu chì a Municipalità Metropolitana d'Istanbul hà pigliatu a stazione di l'autobus, hà subitu arricciatu e maniche per alleviare u trafficu à l'entrate è à l'uscita. Longa fila per via di u sistema di pagamentu di carta; Hè finitu cù l'implementazione di u "Sistema di Pagamentu Centrale". E camere situate à l'entrate è e surghjenti furnianu una grande comodità in u pagamentu detectendu e targhe. Un scontu di 40 per centu hè statu fattu in i tariffi caricati à l'entrata è à a surtita di l'autostazione. A tarifa d'entrata è di uscita, chì era di 130 TL prima, hè stata ridotta à 80 TL cù a decisione di a Municipalità Metropolitana di Istanbul. Mentre ùn ci hè micca carica per a prima meza ora di i veiculi privati ​​chì venenu à a stazione di l'autobus per abbandunà i passageri, a prima ora di l'autobus nantu à a piattaforma era libera.

EDIFICI DISTRUTTI, CAMERA DI SECURITY INSTALLATA

Facendu a so prisenza ogni ghjornu in a stazione d'autobus, a municipalità metropolitana di Istanbul hà demolitu 213 unità per prevene l'abusu in i piani inferiori di a stazione d'autobus. E strutture distrutte da u Dipartimentu di Pulizzia di a Municipalità Metropolitana di Istanbul sò state dopu pulite. Dotatu di camere di sicurezza, u sotano era ancu illuminatu è fattu più affidabile. Mentre i travaglii di pulizia in a stazione di l'autobus sò realizati da u persunale di 150 İSTAÇ AŞ cù 12 veiculi, a sicurità in a stazione d'autobus hè furnita da a Direzzione di Sicurezza di a Municipalità Metropolitana di Istanbul è a Polizia di a Municipalità Metropolitana di Istanbul. U travagliu di u prugettu hè statu preparatu per regulà a circulazione di u trafficu in u parcu apertu di a Greater Istanbul Bus Station è hè statu mandatu à u Dipartimentu di Mantenimentu Stradale è Coordinazione di Infrastrutture per a so fabricazione. Cù u prugettu, a capacità di parcheghju hè stata aumentata da 50 per centu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*