U novu veiculu elettricu di İTÜ Racing riceve u so putere da TotalEnergies

U novu veiculu elettricu di ITU Racing alimentatu da TotalEnergies
U novu veiculu elettricu di İTÜ Racing riceve u so putere da TotalEnergies

Supportu significativu à i candidati ingegneri più brillanti di Turchia da TotalEnergies, un pioniere in l'olii di veiculi elettrici ... TotalEnergies hè diventatu u sponsor d'oru di DT BeElectric-02, u veiculu elettricu cuncepitu da u ITU Racing Club di l'Università Tecnica di Istanbul (ITU).

Fundatu in u 2007 per participà à e gare studentesche di Formula Studenti Internaziunali, ITU Racing hè una squadra di Formula One di 45 studenti di diverse discipline di l'ingegneria. A squadra, chì participa à e gare di Formula Studenti in diverse parti di u mondu cù i veiculi prototipi chì cuncepiscenu è fabricanu ogni annu, si preparanu per e razzii chì si terranu in Czechia quist'annu trà u 18-24 di lugliu.

U lanciamentu di u veiculu di corsa elettricu più innovativu è più veloce di ITU Racing hè statu fattu u 24 di ghjugnu à u Centru Culturale Süleyman Demirel di l'Università Tecnica di Istanbul. À u lanciamentu cù una larga participazione, u capu di a squadra di İTÜ Racing Çayan Baykal hà sparte e caratteristiche di u veiculu.

Si pò ghjunghje sin'à 250 km/h

U novu veiculu elettricu di ITU Racing

U veiculu, chì u so disignu hà iniziatu in Aostu 2021, hè statu cuncepitu da 10 studienti da più di 60 campi di ingegneria. Nantu à u veiculu cù un chassis monocoque hibridu è una dimensione di rota di 10 inch, sò stati utilizati prudutti è materiali compositi, una di e tecniche di fabricazione di a nova tecnulugia, chì sò sempre più usate in l'industria di l'automobile è di difesa.

U DT BeElectric-02, in quale sò aduprate tecnulugii d'attualità, hà u primu chassis compositu cuncepitu è ​​fabbricatu in Turchia cù a so pruduzzione in strutture BAYKAR. U veiculu, chì hè pruduciutu da seguenti tecnulugii di veiculi elettrichi è chì u mutore hà una putenza nominale di 93.2 kW, pò accelerà facilmente à 250 chilometri.

"Rapresenteremu u nostru paese in u megliu modu pussibule"

Baykal hà dettu: "Cum'è a squadra ITU Racing, avemu travagliatu per esse trà e squadre rispettate cunnisciute per a so innuvazione, a cumpetitività è e so capacità trà i squadre di Formula Studenti è per rapprisintà u nostru paese è a nostra università in u megliu modu pussibule. U nostru scopu maiò hè di fà cose megliu ogni annu chè l'annata precedente è di rapprisintà u nostru paese fieru in cuncorsi prestigiosi simili. I prughjetti chì avemu realizatu sottu u tettu di u nostru club offrenu ancu eccellenti opportunità per i nostri membri di a squadra per acquistà sperienza in sughjetti cum'è piglià a responsabilità, travaglià cum'è una squadra, è cumpiendu u travagliu datu sottu limitazioni di tempu. U sustegnu datu à i nostri prughjetti pone ancu e basi per un ambiente sustenibile induve i candidati à l'ingegneri chì anu interessatu à sviluppà è cambià e tecnulugia di l'automobile ponu prugressu dimustrà e so cumpetenze. Semu entusiasti di pruvà u nostru novu veiculu in Czechia. Vulemu ringrazià TotalEnergies Turkey Pazarlama per esse cun noi. Eramu assai felici cù u sustegnu di TotalEnergies, una di e prime marche chì venenu in mente quandu si tratta di l'innuvazione. Ci cunsideremu assai furtunati per andà in Czechia cù u sustegnu di una marca cusì forte daretu à noi ".

"Semu felici di unisce e forze cù i ghjovani"

U novu veiculu elettricu di ITU Racing

U direttore di marketing è tecnulugia di TotalEnergies Turchia, Fırar Dokur, hà dettu chì sò felici di sustene i candidati ingegneri. Dokur hà dettu: "L'ITU hè una di e più prestigiose università tecniche in u nostru paese in u mondu. Ottene assai successi micca solu cù i so rializazioni accademiche, ma ancu cù i clubs di studienti è e squadre di prughjettu. A squadra ITU Racing hè una di queste squadre di successu. Semu estremamente felici chì i nostri fluidi d'alta prestazione per i veiculi elettrici accumpagneranu u veiculu İTÜ Racing in una di e più prestigiose competizioni di ingegneria tenute à u livellu di u liceu in u mondu. Cum'è TotalEnergies, avemu pruvatu è cunvalidatu i nostri prudutti nantu à i circuiti dapoi parechji anni. A linea di prudutti Quartz EV Fluids, chì hè custituita da fluidi lubrificanti è di rinfrescante speciale chì producemu per i veiculi elettrici, hè un forte indicatore di a nostra cumpetenza innovativa. Semu felici di riunite cù i ghjovani unendu e forze in un tali prughjettu. Vulemu bona furtuna à tutta a squadra chì pigliarà a pista in Czechia. Cridemu chì torneranu in Turchia cù una valutazione assai bona ", disse.

E corse sò tenute da 41 anni

A corsa di Formula Student hè stata iniziata in u 1981 da a Società di Ingegneri Automobilistici (SAE). Formula Student, un cuncorsu di ingegneria tenutu in più di 4 paesi in 10 cuntinenti è assistitu da squadre esperte di e università più prestigiose di u mondu, hà u scopu di furmà persunale qualificatu per l'industria di l'automobile è di creà opportunità di teste per e tecnulugia novi. Quasi 50 benzina, quasi 30 elettriche è 10 veiculi autoguidati cumpetenu in e gare chì sò tenute ogni annu. Veiculi; u disignu, a supervisione tecnica, e tappe dinamiche è e corse di pista in trè categurie diverse sò classificate secondu i punti cullati da tutte e tappe.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*