A Municipalità Metropolitana cumprà 68 novi veiculi di metro per risponde à u crescente trafficu di passageri di Istanbul

A Municipalità Metropolitana cumprà 68 novi veiculi di metro per risponde à u crescente trafficu di passageri di Istanbul. I primi 8 di i veiculi ghjunghjeranu in Istanbul u 29 d'ottobre.

A Direzzione di u Sistema Ferroviariu di a Municipalità Metropolitana di Istanbul hà acquistatu 68 novi veiculi di metro per risponde à a crescente dumanda di passageri in i sistemi ferroviari. I novi vagoni di metro seranu utilizati nantu à a Linea di Metro Bağcılar (Kirazlı)-İkitelli Başakşehir-Olimpiyat Village, chì hè in costruzione.

Cù u cuntrattu di compra firmatu u 29 d'aostu di u 2007, i primi 8 veiculi di metro da esse acquistati da a Cumpagnia francese Alstom seranu consegnati u 29 d'ottobre di u 2008. I veiculi rimanenti ghjunghjeranu in Istanbul in u quadru di u prugramma di consegna determinatu è a consegna di i veiculi serà finita da lugliu 2009. I veiculi, unu di i quali hè un milionu 149 mila euro, costaranu un totale di 78 milioni 132 mila euro.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*