A pruposta di allargà Marmaray à Bahçeşehir hè à l'agenda

Preparatu da u membru di l'Assemblea Generale Provinciale di CHP Istanbul Gökhan Gümüşdağ è firmatu da CHP İsmail Çelebi‚ "Sirkeci-Halkalı A mozione scritta nantu à u sughjettu di "Investigazione di l'aggiunta di stazioni Altınşehir, Ispartakule, Bahçeşehir è Boğazköy in più di a linea di treni è notificà l'istituzione pertinente per l'aghjunzione di queste stazioni à i novi piani se ritenuti opportuni" hè stata riferita à l'unanimità à u commissioni pertinenti. L'insediamenti di CHP Gökhan Gümüşdağ, Altınşehir, Ispartakule, Bahçeşehir è Boğazköy induve residenu decine di millaie di persone, è chì cù alcune stazioni supplementari nantu à a linea di treni suburbani da esse stabilite, i citadini puderanu ghjunghje facilmente à i posti cintrali, è hà citatu i seguenti in u so muvimentu;

Custruite Stazioni di Treni Suburbani in Altınşehir, Ispartakule, Bahçeşehir è Boğazköy, è decine di millaie di citadini beneficianu. "Sirkeci, chì hè prevista à esse rinnuvatu in u scopu di u novu Prughjettu Marmaray, Halkalı Hè diventatu una necessità di custruisce alcune stazioni supplementari nantu à a linea di treni di trasportu. Sirkeci, u centru di a cità, hè statu sceltu cum'è u puntu di partenza per sta linea, chì hè stata custruita parechji anni fà. HalkalıPigliendu sta linea finu à, una visione larga hè stata cuncepita longu a linea. À u puntu ghjuntu oghje, Istanbul hè cresciutu fora è hè nantu à sta linea suburbana. HalkalıDopu, sò stati furmati distretti cù pupulazioni significativa cum'è Altınşehir, Bahçeşehir è Boğazköy. Sfurtunatamente, u trasportu di quelli chì campanu in questi distretti à u centru di a cità hè solu in autobus è i so veiculi privati. Tuttavia, sti distretti sò Sirkeci è Halkalı Sò cusì vicinu à a linea suburbana chì cù 3 stazioni di treni supplementari per esse custruitu nantu à sta linea, hè pussibule di trasportà decine di millaie in a cità.

Stazioni ponu esse custruite nantu à a linea di trenu à Edirne

"In più, ci hè sempre una linea di trenu chì và à Edirne in i novi distretti in quistione. Dunque, ùn ci sarà micca bisognu di prughjetti cumplicati è espropriazioni à longu andà per stazioni supplementari da esse custruitu quì. Cù un budgetu raghjone per spende, queste stazioni ponu esse custruite è e persone chì campanu quì ponu esse salvate da u trafficu. Se sta situazione ùn hè micca investigata è stazioni supplementari chì andaranu à questi novi insediamenti ùn sò micca cunsiderate in u prughjettu di Marmaray, ci hè una grande necessità per queste stazioni per esse incluse in i piani rinnuvati. Avemu dumandatu à a nostra assemblea suprema di fà e ricerche necessarie nantu à sta materia è di dà un parè à l'istituzioni pertinenti in questa materia.

Guida di Basaksehir

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*