U cuntrattu di treni à alta velocità di Bursa Yenişehir hè firmatu cù u Partenariatu YSE-Tepe

Prughjettu gigante firmatu

Binali Yıldırım, Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione, hà dettu chì da Ankara à Konya, da Ankara à Istanbul, da Ankara à Sivas, da Ankara à Bursa, i capitali Seljuk, Ottomani è Turchi sò una parte di i prughjetti YHT chì facenu porte vicine l'una à l'altru. unu hà dettu.

Parlendu à a cerimonia di firma di u Prughjettu di u Trenu d'Alta Velocità di Bursa (YHT) tenuta à a Direzzione Generale di TCDD, Yıldırım hà dichjaratu chì oghje hè un ghjornu felice per e ferrovie è chì anu fattu un novu aghjuntu à a linea YTH. .

Vulendu chì a cerimonia di firma di a sezione Bursa-Yenişehir, chì hè a prima tappa di a linea Bursa-Bilecik, sia benefica, Yıldırım hà dettu chì e ferrovie sò impurtanti quant'è l'indipendenza di a Republica di Turchia, chì a lotta per l'indipendenza. principiatu da quì, è chì hè amministratu da a Stazione Ferroviaria di Ankara.

Dichjarà chì dopu à a proclamazione di a Republica, una mubilizazione hè stata iniziata per risuscitarà e ferrovie di Atatürk, Yıldırım hà dettu: "Sò statu fattu assai investimenti in e ferrovie. A nostra reta in u nostru Pattu Naziunale, chì avemu compru cù 4 mila 100 chilometri, hè stata aghjuntu à 3 mila 600 chilometri à quellu tempu, è una reta di 8 mila chilometri sviluppata. Tuttavia, dopu à u 1950, Turchia hà sappiutu un periodu di negligenza è oblicu. Mentre chì 134 chilometri di strade sò stati fatti in un annu in quelli ghjorni, solu 1950 chilometri di strade sò stati fatti annu trà 2003-18. Ùn hè micca una strada nova, hè solu una strada di cunnessione ", disse.

Nutendu chì e ferrovie cù una velocità di 160 chilometri sò cascate sottu à a velocità media di 50 chilometri per negligenza è negligenza, Yıldırım hà dettu: "Hè diventatu una tradizione di custruisce una strada unica invece di custruisce strade. Tekayyüdat significa "a strada hè male, riduce a vostra vitezza" mettendu un segnu nantu à a strada deteriorata. "Sfurtunatamente, Turchia hà sperimentatu un tali periodu", disse.

Rimarchendu chì u guvernu di u Partitu AK hà fattu e ferrovie una pulitica statale in u 2003, e ferrovie ùn eranu più u destinu di u paese, Yıldırım hà dettu:

"E ferrovie portaranu u pesu di stu paese, ùn serà micca un pesu per u paese, ùn serà micca un fardelu per u paese, è per elevà a cumpagnia di 1,5 seculu chì cuntribuisce à a nostra mossa di sviluppu. , 1 decina di guverni, 2 decine di elli, è a realizazione di u Prughjettu di Trenu d'Alta Velocità Ankara-Istanbul hè datu à stu guvernu. Marmaray, chì hè statu sunniatu da u Sultan Abdülmecit è chì u so prughjettu hè statu preparatu da Sultan Abdülhamit, hè ancu cuncessu à i guverni di u Partitu AK per realizà u prughjettu di u seculu sognu in u 1860.'

Pruduzione Domestica

Spieghendu chì anu pigliatu passi per rializà a produzzione di binari domestici, traversine domestiche, locomotive, interruttori è treni d'alta velocità in ferrovie, Yıldırım hà dettu chì anu stipulatu chì i treni da esse utilizati in a custruzzione di i metro di Ankara duveranu esse fattu cun 51 per centu di cuntribuzione domestica.

Dichjarà chì facenu un travagliu equivalente à stabilisce una linea di 75 chilometri, una cità induve camparanu 20 mila persone, Yıldırım hà dettu: "Ci sò quasi 200 opere d'arte, 20 chilometri sò custituiti da tunnel, 6 chilometri di questu hè custituitu. di viadutti. Allora un terzu hè tunnel è viaduttu. Ci hè un terrenu difficiule in tutta a Turchia, e cundizioni sò duru. Chì avemu da fà, pusà è pienghje ? Travagliemu cun a cunniscenza chì "difficile, pò esse fattu immediatamente, l'impussibile piglia un pocu di tempu", disse.

Dichjarà chì e linee di treni d'alta velocità si sparghjenu gradualmente versu l'Anatolia, Yıldırım hà dettu chì e civiltà anatoliane anu unitu e so capitali l'una cù l'altru.

Yıldırım hà nutatu chì i prughjetti YHT da Ankara à Konya, Ankara à Istanbul, Ankara à Sivas, Ankara à Bursa, chì facenu i capitali Seljuk, Ottomane è Turchi vicini l'una à l'altru, sò realizati unu per unu.

Dichjarà chì anu pigliatu e ferrovie, nantu à quale si svolge a pulitica, da l'arena di a pulitica, è li mette à u serviziu di a nazione, Yıldırım hà dettu: "A cerimonia di firma chì si terrà oghje hè una tappa impurtante di a mossa di e ferrovie di novu. . In Turchia, avemu unitu a vita è a nazione equipandu u paese cù strade divise, dividendu e strade. Avemu fattu i nostri fratelli è surelle in l'Est è l'Occidenti, u Nordu è u Sud ", disse.

Dichjarà chì facenu affari calculendu per fà a vita più faciule è aumentà a qualità di vita di i citadini in ogni travagliu chì facenu, Yıldırım hà dettu chì anu vistu u risultatu di questu è chì anu lasciatu 9 anni.

Dichjarà chì continuanu à fà u travagliu chì u paese è e persone anu bisognu cù determinazione, Yıldırım hà dettu chì i paesi chì ùn ponenu micca e persone in u centru di a vita è u sistema stanu luttendu cù e crisi, chì a negligenza di e persone daretu à a crisa chì hà iniziatu. oltremare è cuntinueghja in Auropa, videndu tuttu cum'è soldi è videndu a ghjente cum'è un mezzu di guadagnà.

Esprimendu chì anu da cuntinuà à fà surrisu a ghjente, Yıldırım hà desideratu chì u 2012 purtessi salute, benessere, tranquillità è pace à u paese è a nazione.

"A brama di 58 anni di Bursa hè finita"

U direttore generale di TCDD, Süleyman Karaman, hà datu ancu e seguenti informazioni nantu à u travagliu fattu nantu à e ferrovie quist'annu:

Avemu apertu a stazione di trenu Polatlı High Speed ​​​​. Avemu stabilitu i fundamenti di a prima fase di Başkentray. Avemu messu Egeray in serviziu in Izmir. Avemu stabilitu a fundazione di a Fabbrica chì produce traverse di Treni d'Alta Velocità in Sivas. Avemu decisu di custruisce Gaziray, un sistema di trasportu ferroviariu urbanu, inseme cù a municipalità metropolitana di Gaziantep. Avemu datu u primu trenu diesel domesticu in Turchia in Anatolia trà İzmir è Tire. Avemu messu in serviziu a strada di u Trenu d'Alta Velocità Ankara-Konya, chì hè u più prezzu di u mondu, hè stata cumpletata in u più brevi tempu, è cumpletamente custruita da Turchia. Avemu stabilitu i fundamenti di a strada chì estende Egeray à Torbalı. Avemu principiatu u prughjettu Turkey European Sea Highway in trenu. Avemu principiatu l'era di a cumunicazione d'alta velocità in u trenu d'alta velocità. Avemu scavatu 15 chilometri di tunnel. Avemu custruitu un viaduttu di 5 chilometri. Avemu custruitu 260 strutture d'arte, passaggi sotterranei è passaggi superiori. Avemu rinnuvatu 805 chilometri di ferrovia. Avemu ricevutu pruposte per a custruzzione di u Trenu d'Alta Velocità Ankara-İzmir, un record hè statu battutu in a storia di a ferrovia cù 26 cumpagnie. U 30 di dicembre, firmemu u Trenu d'Alta Velocità di Bursa.

Esprimendu chì anu chjusu u 2011 cù Bursa YHT è apre u 2012 cù Bursa YHT, Karaman hà dettu chì a brama di 58 anni di Bursa per i treni hè stata finita.

Furnendu infurmazioni nantu à a linea Bursa Yenişehir, chì serà custruita, Karaman hà nutatu chì un totale di 75 strutture d'arte, cumpresi 15 tunnel cù una lunghezza di 20 chilometri, 6 viaducti cù una lunghezza di 225 mila 20 metri, 44 sottu è soprapassaggi, 58. culverts, seranu custruiti in a seccione di 143 chilometri.

Dichjarà chì realizanu circa 10 milioni 500 mila metri cubi di scavi è 8 milioni 200 mila metri cubi di riempimentu, Karaman hà dettu:

"Tre stazioni seranu custruite in Bursa, Gürsu è Yenişehir. Custruemu a linea in modu chì u trasportu di passageri è di merchenzie serà realizatu inseme, cù l'ultime tecnulugia di treni d'alta velocità, in cunfurmità cù una vitezza di 250 chilometri à l'ora. Mentre compie l'infrastruttura in 2,5 anni, avemu da principià a custruzzione di Yenişehir-Bilecik simultaneamente.

U secretariu finanziariu generale di Türk-İş è u presidente di Demiryol-İş, Ergun Atalay, hà dettu chì travaglii assai boni sò stati fatti in e ferrovie.

Nutendu chì i ferroviari anu un desideriu, Atalay hà dettu chì u Primu Ministru Recep Tayyip Erdogan hà spressu chì Turchia faria u so propiu aviò, è chì, cum'è ferroviari, volenu chì i treni chì currenu nantu à i rails in Turchia per esse custruitu in stu paese.

Dopu à i discorsi, un cuntrattu hè statu firmatu da u gruppu di joint venture contractor YSE-Tepe Partnership, u Vice Primu Ministru Bülent Arınç, u Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Binali Yıldırım è u Direttore Generale TCDD Süleyman Karaman.

Fonte: Ghjurnale Olay

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*