U settore ferroviariu internaziunale si riunisce à a Fiera Eurasia in Istanbul l'8-10.03.2012

Eurasia Rail Railway, chì si terrà per a seconda volta, Fiera di Sistemi di Ferrovia Ligeru, Infrastruttura è Logistica in Istanbul Expo Center (IFM) trà 08 - 10 March 2012 aprirà e so porte à e principali istituzioni domestiche è straniere, pubbliche è private di u settore.

A participazione di quist'annu à a fiera, a prima di quale hè stata in Ankara l'annu passatu, serà duie volte più grande. Quist'annu, più di 2 paesi participà à a fiera, induve a participazione naziunale da Germania, Inghilterra, Russia è a Republica Populari Chine serà ancu. Inoltre, e cumpagnie TCDD, TÜVASAŞ, TÜLOMSAŞ è TÜDEMSAŞ seranu i participanti ufficiali è i sustenitori di a fiera. I giganti principali di l'industria cum'è Siemens Mobility, Alstom, Hyundai Rotem, Vossloh, Plasser Theurer, Voith Turbo, Arcelor Mittal, Schnieder, ZF, Knorr Bremse assisteranu ancu à l'edizione 25 di a fiera.

Durante a fiera, u presidente di a delegazione era u Prof. Dr. I prugrammi di cunferenza è di seminariu chì saranu tenuti da Mustafa KARAŞAHİN, in quale participanu parlanti lucali è stranieri da u settore privatu è publicu, facenu di l'urganizazione a fiera più impurtante in a so regione. I direttori generali è i ministri di l'Affari Esteri di e ferrovie da i paesi chì investenu in e ferrovie participaranu cum'è parlanti à a cunferenza, chì u tema principale hè "ristrutturazione". Inoltre, i participanti stranieri parlanu di u futuru di u settore, è ancu di lancià i so novi prudutti per a prima volta.

A fiera, chì hè stata visitata da 1.500 persone, 5.000 di e quali eranu stranieri l'annu passatu, hè prevista per attruverà duie volte più di visitori quist'annu. Delegazioni d'acquistu da Bosnia-Erzegovina, Libia, Arabia Saudita, Spagna, Iraq, Republica Populari Chine, Francia, Inghilterra, Pulonia, Romania, Russia, Repubblica Ceca, Ucraina, Bulgaria è Serbia venenu à a fiera, chì u publicu principale hè statu. cumpagnie ferroviarie è cumuni. .

"Quellu chì vene, ùn pò micca piantà sta mossa di sviluppu in e ferrovie."

A "Eurasia Rail Railway, Light Rail Systems, Infrastructure and Logistic Fair", a prima di quale hè stata in Altınpark Fair Center, hè stata tenuta da u Ministru di i Trasporti, Binali Yıldırım. In u so discorsu di apertura, Yıldırım hà dichjaratu chì circa 20 cumpagnie è urganisazioni di 120 paesi anu participatu à a Fiera Ferroviaria Eurasia è hà dettu chì era piacevule per vede una participazione cusì grande à a fiera, chì hè stata urganizata per a prima volta. Rimarchendu chì TCDD hà fattu una grande cuntribuzione à u successu di a fiera, Yıldırım hà dettu: "I Ferrovii sò avà un settore chì merita investimenti prioritari cum'è u sistema di trasportu di u futuru in a nostra regione, Europa, Asia Centrale, Estremo Oriente è ancu America, è i guverni anu investitu assai in questa direzzione, cuminciaru à diventà una industria ", disse. Spieghendu chì a crisa ecunomica glubale hà affettatu in una certa misura l'industria, ma sta situazione hè stata superata in pocu tempu, Yıldırım hà nutatu chì "invistisce in ferrovie significa investisce in u futuru". Dichjarà chì a Turchia hà investitu più di 8 miliardi di lire in ferrovie in l'ultimi 20 anni, Yıldırım hà cuntinuatu cusì: "Ùn era rimasta alcuna custruzzione ferroviaria in Turchia trà u 1950 è u 2000, hè stata dimenticata. I ferrovii sò ghjunti à u puntu di estinzione in mezu seculu. Avemu guadagnatu a nostra indipendenza cù e ferrovie. E ferrovie ùn sò micca solu un mezzu di trasportu per a Turchia, sò una cultura, un simbulu di l'indipendenza, un nome per u sviluppu è a prosperità. Investiremu almenu 10 miliardi di lire in ferrovie in i prossimi 50 anni. Alcuni di questi sò prughjetti chì sò fatti avà, è certi aspettanu u so turnu ".

"A PARTITA DI PASSAGGERI ARRIVA A 20 PER CENTU"

Dichjarà chì u 90 per centu di e ferrovie in Turchia sò una sola linea è senza signale, Yıldırım hà descrittu sta situazione cum'è una "stampa antica". Enfatizendu chì tutte e linee ferroviarie duveranu esse signalate è doppia traccia, Yıldırım hà dichjaratu chì custruiscenu 12 mila chilometri di novi linee in 15-11 anni è aumenteranu a parte di u trasportu di passageri in e ferrovie à più di 20 per centu. Esprimendu chì tutti in Turchia anu avà a speranza per e ferrovie, Yıldırım hà dettu chì u Trenu d'Alta Velocità trà Eskişehir è Ankara, chì hà purtatu 2 milioni di passageri in i 3 anni in cui hè statu messu in serviziu, hà fattu una cuntribuzione significativa à a furmazione di sta situazione. Yıldırım hà dettu: "Semu decisi à elevà e ferrovie, avemu decisu, nimu ùn ci pò più alluntanassi da sta strada. Ùn importa micca quellu chì vene, sta mossa di sviluppu in e ferrovie, stu grande prughjettu ùn si pò piantà. Perchè avà u trenu d'alta velocità hà fattu a so strada, va. Passò Eskişehir, anderà versu Istanbul, versu Konya, versu Sivas, anderà versu Erzincan è Kars ". Dichjarà chì un "ecosistema" hè apparsu in e ferrovie in Turchia è ognunu deve piglià u so postu in questu ecosistema, u Ministru Yıldırım hà dettu chì più di 50 cumpagnie straniere chì participanu à a fiera anu a pussibilità di furnisce serviziu in Turchia, in a regione vicina è in tutti i paesi chì amanu e ferrovie in cullaburazione cù i so culleghi lucali, disse ch'elli puderanu truvà.

"INTERESSU FERROVIARIU PRIVATU"

Parlendu à l'apertura di a fiera, u Direttore Generale di TCDD Süleyman Karaman hà dettu chì Turchia hà acceleratu i so travaglii nantu à e ferrovie dopu à 50 anni di negligenza, è chì l'impurtanza data à a ferrovia in Turchia oghje pò esse vistu in u prugramma d'investimentu. Elencu l'opere per u settore, Karaman hà dettu: "Per via di questi investimenti, a ferrovia hè ancu intrutu in u campu di interessu di u settore privatu". Spieghendu chì parechje parti sò prudutte in u locu in u settore ferroviariu, Karaman hà nutatu chì anu u scopu di custruisce 2023 mila chilometri di treni à alta velocità è 10 mila chilometri di linee cunvinziunali finu à u 4. Attenzione à u fattu chì stu scopu cuntribuisce ancu à u sviluppu di u settore ferroviariu, Karaman hà dettu chì cù a fiera aperta oghje, a strada di i sistemi ferroviari in Turchia serà aperta più.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*