51 Per centu Esigenza di Località per i Subways

L'associazioni pertinenti anu piacè chì u Ministeru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione hà impostu un requisitu domesticu per i veiculi di metro à e cumpagnie chì intraprenderanu e custruzzioni di metro in Ankara.

Ahmet Gök, Sicritariu Generale di l'Associazione di Sistemi di Trasportu Ferroviariu (RAYDER), hà dettu: "In quantu à l'industriali ferroviari, sta decisione hè assai impurtante in u sviluppu di u nostru settore, in quantu à u requisitu chì u Ministeru di Trasportu, Affari Marittimi è Comunicazioni impone a cundizione. chì u 51 per centu di i veiculi di u metro seranu pruduciuti in u locu à e cumpagnie chì anu da fà e custruzzioni di u metro in Ankara. Applaudemu ".

In a so dichjarazione scritta, Gök hà nutatu chì cù sta decisione di u Ministeru, chì "aprirà a strada per u settore ferroviariu", u 324 per centu di i veiculi di metro 51 chì Ankara hà bisognu seranu pruduciuti in u locu.

Ricordendu chì a finitura di e custruzzioni di metro incompiuta in Ankara hè stata rimessa à u Ministeru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione, Gök hà dichjaratu chì l'offerta nantu à u sughjettu hè stata fatta da a Direzzione Generale di DLH Construction sottu à u Ministeru in dicembre 2011.

A decisione purtarà valuta straniera à u nostru paese

Ricordendu chì u Ministeru hà pigliatu una decisione "assai pusitiva è valente" è hà stipulatu chì e cumpagnie chì pruducianu a pruduzzione di 324 veiculi di metro chì Ankara hà bisognu, u 51 per centu di a pruduzzione deve esse domestica, è includeu e seguenti dichjarazioni in a so dichjarazione:

"Questa decisione impurtante hè stata publicata in e specificazioni di l'offerta di DLH per l'acquistu di veiculi di metro u 29 dicembre 2011. Cum'è l'industriali ferroviari, applaudemu sta decisione, chì hè assai impurtante in u sviluppu di a nostra industria.

In questa offerta, chì vale circa 20 milioni d'euros cù un aumentu di u 480 per centu in l'esplorazione, a produzzione domestica purterà una quantità enorme di valuta straniera à u nostru paese.

Sta decisione significa chì i veiculi di metro è tram chì avemu bisognu da avà seranu pruduciuti da a nostra industria ferroviaria domestica ".

Dichjarà chì Turchia importa i veiculi di metro è tram chì hà bisognu da l'esteru paghendu prezzi elevati, Gök hà dettu chì finu à u 2023, 3200 novi veiculi di metro è tram deve esse acquistati solu per Istanbul.

Dichjarà chì a necessità totale di a Turchia per i veiculi di metro è tram hè calculata cum'è 2023 finu à a fine di u 5, Gök hà cummentatu, "A Turchia hà un putenziale di 500 miliardi di dollari per i veiculi di metro è tram".

Gök hà aghjustatu chì sò grati à u Ministru Binali Yıldırım per a decisione "impurtante è storica" ​​presa da a fiducia di l'industriali ferroviari turchi, è chì u direttore generale di TCDD Süleyman Karaman hà ancu datu un grande sustegnu à u prugettu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*