Turkmenistan hà da custruisce una linea di treni à alta velocità

U presidente Gurbanguli Berdimuhamedov, chì hà scontru cù l'elettori prima di l'elezzioni presidenziale chì si feranu u 12 di ferraghju in Turkmenistan, hà dettu chì custruiscenu una linea di treni d'alta velocità in u so paese.

Berdimuhamedov, chì era in una visita di travagliu in a pruvincia di i Balcani nantu à a riva di u Mari Caspiu cum'è parte di a campagna elettorale, hà scontru cù i travagliadori ferroviari. Parlendu à a riunione tenuta in a stazione di treni in a cità di Bereket, Berdimuhamedov hà dichjaratu chì anu firmatu parechji grandi prughjetti in 2011 è in questu scopu, u prughjettu di a linea di treni giganti di l'Asia Centrale hè statu messu in pratica.

A linea ferroviaria Kazakhstan-Turkmenistan-Iran, chì hè stata custruita in u scopu di u corridore di trasportu Nord-Sud, permetterà à i paesi europei è asiatichi di apre à l'Asia Centrale è u Golfu Persicu.

Nutendu chì a custruzzione di a linea ferroviaria cuntinuerà longu diverse rotte in u futuru, u capu turkmenu hà dettu; "Custruiremu una linea di treni à alta velocità trà e cità di Turkmenbashi è Turkmenabat". disse.

Parlendu à a riunione, l'impiegati di a ferrovia anu nutatu chì anu vutatu per Berdimuhamedov in l'alizzioni.

U Turkmenistan elegerà u so presidente u 12 di ferraghju. 8 candidati cumpeteranu à l'alizzioni.

 

Fonte: Cihan

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*