U Ministeru di i Trasporti hà da fà una licitazione u 324 di ferraghju per cumprà 14 setti di veiculi di metro per esse utilizati in u Metro d'Ankara.

A sorpresa di a specificazione di l'offerta era chì un requisitu di cuntribuzione lucale di 75 per centu per i primi 30 di i set da cumprà è 249 per centu per i 51 restanti. L'industriali cuminciaru subitu à urganizà per a produzzione di veiculi di u sistema di metro / ferruviu custituiti da treni è vagoni, chì creanu un mercatu di 2023 miliardi d'euros in totale per u 10.

ANKARA - Turchia apre un mercatu di circa 8-10 miliardi d'euros in u settore industriale à l'industriali lucali. Cusì, l'industriali turchi pruducianu veiculi domestici di u sistema di metro / ferrovia prima di l'automobili domestici.

In circa 15 anni, Turchia face un passu assai criticu chì pruvarà à avè una voce in i mercati internaziunali è ancu in u so mercatu domesticu. U Ministeru di i Trasporti hà apertu una licitazione chì si terrà u 324 di ferraghju per cumprà 14 set di veiculi di metro per u Metro d'Ankara. In a specificazione di l'offerta, a cundizione di "14 per centu di cuntribuzione di l'industria domestica" hè stata stipulata per 75 setti di veiculi da esse consegnati in 30 mesi. Per i restanti 249 veiculi, "51 per centu di cuntribuzione domestica" hè statu dumandatu. Stu passu di u Ministeru, chì hà da creà una nova mossa industriale in Turchia in i veiculi di u sistema di metro è di ferrovia, hà creatu una grande eccitazione.

A gestione di a Camera di l'Industria di Ankara (ASO), chì hà purtatu à l'agenda u "esigenza domestica" per l'offerta di circa 600 milioni d'euros è hà fattu sforzi per questu, hà annunziatu u sviluppu cum'è una bona nutizia à l'industriali.

Hè statu amparatu chì u presidente di l'ASO Nurettin Özdebir annunzià u dettu sviluppu à u publicu in una cunferenza di stampa in un futuru vicinu. U Ministeru di i Trasporti hè obligatu à acquistà 2023 mila setti di veiculi finu à u 5 per esse utilizati in i sistemi di metro è ferrovia in Turchia. Ogni set di veiculi hè custituitu da un minimu di 4-5 vagoni. Hè calculatu chì u valore ecunomicu tutale di questu ghjunghje à 8-10 billion euros. Per quessa, sta licitazione, chì permetterà à l'industriali turchi in i veiculi di u sistema di metro / ferrovia, hè d'impurtanza critica per l'industria domestica.

Cuntribuzione lucale sorpresa

In l'offerta, chì hè stata decisa di esse tenuta u 14 di ferraghju, u ministeru hà da cumprà 324 set di veiculi di metro per u Metro d'Ankara. Ogni set hè custituitu da un minimu di 4-5 vagoni. A specificazione di l'offerta hè una prima in Turchia.

Di conseguenza, u ministeru hà determinatu i tassi di "cuntribuzione domestica" per i veiculi di metro da esse acquistatu è mette in a specificazione. Sicondu a specificazione, tutti i 324 setti di veiculi in questione seranu consegnati in 29 mesi. U Ministeru hà mandatu chì i primi 75 d'elli esse consegnati in 14 mesi. Hè determinatu a tarifa di cuntribuzione domestica cum'è 30 per centu in u primu batch di veiculi. In altre parolle, 30 per centu di sti veiculi seranu industria domestica.

In a pruduzzione di i restanti 249 setti di veiculi, a "tassa di cuntribuzione domestica" era necessaria à esse 51 per centu. Cusì, a terra chì farà un saltu per l'industria domestica in i veiculi di u sistema di metro è di ferrovia hè stata creata.

Avemu da preparà per l'offerta

Nurettin Özdebir, presidente di l'ASO, chì hà fattu sforzi per un bellu pezzu in a presenza di u Guvernu è u Ministeru di i Trasporti, per l'intruduzione di una obligazione di tassa di cuntribuzione per l'industria domestica, hà valutatu u sviluppu cum'è seguitu:

"U numeru di cumpagnie chì a producenu in u mondu hè sicuru. Cum'è ASO, avemu realizatu un studiu nantu à quali cumpagnie ponu fà stu travagliu in Turchia, chì ponu participà à questa attività cum'è industria domestica in Ankara, Istanbul, Kocaeli, Eskişehir è in tutta a Turchia. Prepararemu per questa offerta. Avemu digià identificatu almenu 10 cumpagnie chì ponu fà questu. Avemu trovu cumpagnie domestiche chì producenu in Turchia per cumpagnie internaziunali chì pruducianu in questu campu in u mondu. Questa offerta aperta da u Ministeru di i Trasporti è a so cuntribuzione lucale à a specificazione hè un passu rivoluzionariu. Turchia hà bisognu di un totale di 15 mila setti di veiculi in 5.5 anni. Oghje, u so valore monetariu tutale hè calculatu cum'è 8-10 billion Euros. In altri palori, un mercatu di 10 miliardi d'euros hè apertu à l'industria domestica.

L'anu fattu in Bursa, costanu 3 milione di dollari invece di 1

U presidente di l'ASO Nurettin Özdebir hà attiratu l'attenzione à u fattu chì l'intruduzione di u requisitu di cuntribuzione domestica in e specificazioni di l'offerta furnisce ancu grandi benefici à u bilanciu in termini di ecunumia. À questu puntu, Özdebir hà datu l'esempiu di Bursa è hà dettu: "Un veiculu cù additivi domestici è utilizatu da Turchia serà un riferimentu impurtante per u mondu sanu. Ci sò uni pochi di cumpagnie maiò in u mondu chì fabricanu sti veiculi. Cusì, l'industria domestica ligata à i veiculi avarà una parolla in u mercatu mundiale. Questu hè un muvimentu di l'industria domestica. Questu hè un puntu assai più impurtante chì a vittura domestica. Per d 'altra banda, avemu un esempiu davanti à noi. L'imprese domestiche anu pruduciutu un strumentu per 3 milione di dollari, ognunu di i quali hè statu compru per 1 milioni di dollari. A municipalità di Bursa li usa. In altri palori, 1 unità pò esse acquistatu invece di 3 in a produzzione domestica per i stessi soldi. Questu riducerà i costi di Turchia è serà una seria precauzione contr'à u deficit di u cuntu currente è i prublemi di importazione. A nostra più grande preoccupazione quì hè a pressione seria di u lobby d'importazione. Ùn ci vole micca fà alcuna cuncessione à questu. Attualmente, ci sò 925 setti di veiculi in totale in Turchia, cumprese u sistema di metro è ferrovia. Ma ci sò 3.450 setti in Parigi solu in u metro, senza u sistema ferroviariu. Ci sò 4.900 setti di veiculi in Londra è 6.400 in New York. Immaginate chì questi sò semplici toolkits di metro. U bisognu di Turchia finu à u 2023 hè di 5.500 XNUMX set. Questu hè un mercatu enormu avà ".

PIÙ GRANDE PRODUTTORE FRANCESE ALSTROM

U numeru di cumpagnie chì producenu sistemi di ferrovia / veiculi di metro in u mondu hè abbastanza limitatu. A più grande pruduzzione in questu settore hè fatta da a cumpagnia francese Alstrom. Cù una pruduzzione annuale di veiculi 2.500, Alstrom hè seguita da a cumpagnia giapponese Mitsubishi cù una pruduzzione annuale di veiculi 2.400. A pruduzzione annuale di Bombardier, una cullaburazione trà Svezia è Canada, hè di 2.000 1.000 veiculi. Hyundai sudcoreana produce XNUMX veiculi annu.

Surghjente:

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*