L'offerta per allargà u sistema ferroviariu à u distrittu di Selçuk in İzmir serà finita in questu annu.

U Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Binali Yıldırım hà dichjaratu chì l'offerta per allargà u sistema ferroviariu in Izmir à u distrittu di Selçuk serà finita quist'annu, è chì pensanu à alleviare u prublema di trasportu in a cità cumminendu novi linee.
Yıldırım hà dichjaratu chì a Turchia hà scontru prima a ferrovia in Izmir, è chì Izmir hè una cità ferroviaria è una cità marittima, è chì a cità hè in e pagine più brillanti è privilegiate di a storia ferroviaria di 151 anni di Turchia.
Dichjarà chì u sistema ferroviariu in a cità hè statu mudernizatu è u sistema di trasportu urbanu più longu è mudernu di Turchia hè statu creatu, è chì a linea di 80 chilometri chì si estende trà Aliağa è Menderes hè diventata una dumanda significativa cù u sistema EGERAY, Yıldırım hà dettu chì u sistema. , chì copre a cità da u nordu à u sudu, hà aumentatu significativamente u prublema di u trafficu nantu à certe rotte, hà dettu chì hè stata risolta in una certa misura.
U Ministru Yıldırım hà dettu: "I nostri citadini di Izmir anu amatu ancu EGERAY, chì hà purtatu u so primu passageru u 30 d'Aostu di u 2010. In 1,5 anni, u numeru di passageri purtati da EGERAY s'avvicinava à 50 milioni. Da ferraghju 2012, u numeru di passageri di ogni ghjornu superava 140 mila. "Cumissionendu novi linee ferroviarie in Izmir, riduceremu ancu u prublema di trasportu di Izmir", disse.

-"Avarà finu à 112 chilometri" -

Yıldırım hà nutatu chì u travagliu di custruzzione di a linea chì estenderà EGERAY à Torbalı cuntinueghja, è chì cù a messa in serviziu di a linea Torbalı, a lunghezza di a linea di 80 chilometri operata da İZBAN aumenterà à 112 chilometri, è hà dettu:
"Avemu pianificatu di licitazione per a custruzzione di a seconda linea trà e stazioni Torbalı-Selçuk, chì hè di 28 chilometri, quist'annu. Avemu u scopu di compie a custruzzione di sta linea in pocu tempu è mette à u serviziu di u populu di Izmir. Cù a cumissioni di a linea Selçuk, ùn solu ùn furnisce micca una suluzione à u prublema di u trafficu è u trasportu, ma ancu un grande potenziale in quantu à u turismu serà attivatu. "A cunnessione di Selçuk, chì include l'Antica Cità di Efesu, è Izmir cù un sistema ferroviariu aumenterà significativamente u numeru di turisti".

-Nova ferrovia trà Ödemiş è Kiraz-

U Ministru Yıldırım hà dettu chì in più di EGERAY, i rinnuvamenti cuntinueghjanu in l'infrastruttura ferroviaria esistente di Izmir, è chì anu iniziatu u travagliu di prughjettu per trasfurmà a linea ferroviaria di 52 chilometri trà Aliağa è Bergama in doppia via, è chì u prugettu serà implementatu prestu.
Yıldırım hà annunziatu chì hè statu decisu di custruisce una nova linea ferroviaria trà Ödemiş è Kiraz è chì u travagliu di u prugettu hè per esse finitu.
Ricordendu chì l'offerte sò state ricevute per a prima tappa di u Prughjettu YHT Izmir-Ankara, Yıldırım hà aghjustatu chì 169 cumpagnie anu presentatu offerte per a prima linea di 26 chilometri, u prucessu di valutazione di l'offerta cuntinueghja, è a custruzzione hè prevista per inizià in pocu tempu.

Fonte: AA

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*