A nova funivia si adattarà bè à Izmir

A municipalità metropolitana di Izmir hà cunclusu l'offerta per a funivia Balçova, chì rinnuverà cumplettamente à i standard di l'Unione Europea.

A municipalità metropolitana di Izmir hà determinatu a prima è a seconda cumpagnia in l'offerta di custruzzione è di prughjettu per a rinnuvamentu cumpletu di l'installazione di teleferica di Balçova, chì hè stata chjusa à u serviziu dopu chì hè statu determinatu chì era "inconveniente à aduprà" in l'esame tecnicu, in cunfurmità. cù "norme UE". A decisione presa da a cumissioni di l'offerta hè stata notificata à e cumpagnie participanti. Dopu à a fine di u prucessu legale, l'impresa di u cuntrattu serà invitata à u cuntrattu è u cuntrattu serà firmatu. Hè statu dichjaratu in l'offerta chì l'offerta economicamente più adatta hè stata valutata è a decisione hè stata presa.

Cuminciarà dopu chì u cuntrattu hè firmatu è u situ hè furnitu, è cù l'opere previste per esse finite in 300 ghjorni, stu puntu di riferimentu di a cità serà rinnuvatu cumplettamente è messu à u serviziu di u populu di Izmir in una manera assai più sicura è più sicura. modu più mudernu. A nova funivia hà a capacità di trasportà 1200 persone per ora. I cabine seranu per 8 persone.

L'offerta precedente di custruzzione è prughjettu hè stata annullata perchè a cumpagnia di l'imprenditore ùn pudia micca cumplettà è presentà i ducumenti necessarii per a firma di u cuntrattu.

Cumu hà travagliatu u prucessu?

A municipalità metropolitana di Izmir hà avutu a filiale di Izmir di a Càmera di l'Ingegneri Meccanichi di fà una ispezione tecnica, cunsiderendu chì i stabilimenti di telecabina di Balçova, stabiliti in 1974, s'eranu usurati per via di lunghi anni di usu. In u rapportu preparatu à a fine di sta rivista, hè statu dichjaratu chì l'usu di a facilità era "inconveniente" è avia bisognu di migliurà.

Evaluendu u rapportu sopra menzionatu, a municipalità metropolitana di Izmir hà chjusu e strutture à l'iniziu di u 2008 per travaglià nantu à i prughjetti preliminari è e specificazioni tecniche in relazione à e parti meccaniche, è per realizà travaglii di migliuramentu nantu à a corda di trasportu, i set di pulley, a gondola di trasportatore è poli terminali.

U stabilimentu, chì era previstu per esse chjusu per 5-6 mesi da l'assignazione di l'appropriazioni necessarii è per realizà u travagliu di migliuramentu durante stu periodu, hè statu messu in attesa per un tempu dopu avè ricivutu l'infurmazioni chì u novu regulamentu in i normi di l'UE seria messu. in pratica in u 2009.

Dopu à l'implementazione di u "Regolamenti di l'installazione di trasportu di cable cuncepitu per trasportà e persone" da u Parlamentu Europeu, u Cunsigliu di l'Unione Europea è u Ministeru di l'Industria è u Cummerciu, u prucessu di licitazione hè stata iniziata cù azzione rapida. Tuttavia, l'offerta di custruzzione è di prughjettu, chì hè stata realizata in pocu tempu, hè stata annullata perchè a cumpagnia di l'imprenditore ùn pudia micca cumplettà è presentà i ducumenti necessarii per a firma di u cuntrattu. Avà, a cumissioni hà fattu a so decisione in a nova offerta è a tappa di u cuntrattu hè stata ghjunta.

Picturealtı: Funziona dapoi u 1974: A Telecabina Balçova, chì hè stata trovata "inconveniente per l'usu" in l'esame tecnicu, serà rinnuvata "da u principiu à a fine" da a Municipalità Metropolitana.

Fonte: News

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*