Gas Naturale è Ferrovia per Attaccà Diyarbakır OSB

L'imprenditore Abdülkadir Karavil, chì hà investimenti in a Zona Industriale Organizzata Diyarbakır (OSB), hà dettu chì vedenu risolve u prublema in quantu à u gasu naturale è a cunnessione di a linea ferroviaria cum'è un passu assai impurtante. Karavil hà dettu: "U gasu naturale riducerà e spese mensili di 30 per centu. U prublema di trasportu serà risolta da a linea ferroviaria. "Cù a finitura di e strade circundante in corso, Diyarbakır sperendu diventerà una cità industriale", disse.

I passi fatti per risolve i prublemi riguardanti u gasu naturale è a linea ferroviaria in a zona industriale urganizata nantu à a strada Diyarbakır-Elazığ, chì hà causatu a rivolta di l'investitori è alluntanò i novi investitori, facenu felici i pruprietarii di fabbrica. I travaglii sò previsti per esse finiti à a fine di u 2012 dopu chì i passi ufficiali sò fatti per risolve i dui prublemi in l'iniziativi realizati da u Ministru di u Sviluppu Cevdet Yılmaz, u Ministru di i Trasporti Binali Yıldırım, u Ministru di l'Energia Taner Yıldız, u Ministru di l'Alimentazione, l'Agricultura è l'Allevamentu Mehdi Eker è u guvernatore Mustafa Toprak. L'imprenditore Abdülkadir Karavil, chì hà un investimentu in a zona industriale urganizata, hà dettu chì u gasu naturale è a linea ferroviaria aumentanu a competitività in l'industria.

Karavil hà dettu: "U sviluppu di l'industria hè indispensabile per u sviluppu di una pruvincia. In u mo parè, l'industria vene prima di l'agricultura. Ùn ci hè micca crescita cù l'agricultura, ma u putere ecunomicu è di u travagliu di una cità cresce cù l'industria. A zona industriale urganizata hà assai difetti, ma u gasu naturale è a ferrovia eranu i difetti più impurtanti. A risoluzione di questi riducerà e spese di l'investituri esistenti, aumenterà a cumpetitività è incuragisce i novi investitori. Avà aspettemu chì e strade di u circondu sia cumpletu. U circondu chì unisce a strada di Ergani à a strada d'Urfa hè da esse cumpletata. L'offerta per a strada chì unisce a strada Urfa à Mardin hè stata fatta. A ferrovia hè ancu custruita. "Una carenza impurtante hè a stallazione di rifiuti. Se questu hè fattu, Diyarbakır farà un passu avanti in u so muvimentu industriale ", disse.

Indicà chì solu u gasu naturale salverà l'investitore u 30 per centu di e spese, Karavil hà dettu: "Ci hè una spesa di carburante mensile di 250 mila TL. Grazie à u gasu naturale, ci sarà una diminuzione media di 90-100 mila. L'interessu di l'investitori quì hà ancu cuminciatu à aumentà. Per esempiu, Boydak Group hè stallatu una fabbrica quì. Producerà mobili. In u primu stadiu, 500 persone seranu impiegate, dopu 1000 persone. In questu modu, a subindustria si sviluppa ancu. Avemu assai speranza per u futuru di OSB. Una cultura di sulidarità, chì mancava trà l'investituri, cuminciò à emerge.

Esportemu in i paesi vicini Georgia-Iraq-Iran è Azerbaijan. Avemu un svantaghju assai significativu. Ancu se a distanza di Diyarbakır da i paesi è e cità vicini hè apparentemente corta, hè longa perchè ùn ci sò micca strade di transitu. Per esempiu, una destinazione di 2 ore si trasforma in 6 ore perchè e strade ùn sò micca boni. Allora l'esportazioni sò bluccate. Questu deve esse riparatu. E strade interurbane deve esse custruite, e autostrade deve esse custruite, e ferrovie si deve esse messu in azzione. Se questi sò fatti, Diyarbakır serà digià furtunatu geograficamente. Perchè hè u centru di a so geografia. Diyarbakır hà u putenziale di diventà una marca in gesso, alimentazione è imballaggio. "Cù uni pochi di movimenti, Diyarbakır diventerà un centru di attrazione", disse.

Fonte: News

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*