Ministru Yıldırım: Avemu iniziatu 9 prughjetti in 11 mesi in İzmir

U Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione, Binali Yıldırım, hà dichjaratu chì 35 di i 11 prughjetti prumessi à Izmir sò stati iniziati è hà dettu: "Ancu se sò passati solu 9 mesi dopu l'elezzioni generali, avemu principiatu 11 prughjetti. Cuntinuemu a preparazione per altri prughjetti. Se Izmir vole, a nostra targa resterà 35, u nostru prughjettu ùn resta micca 35. "Hè u nostru travagliu di sviluppà è implementà novi prughjetti". disse. Dichjarà chì anu iniziatu u prughjettu di l'autostrada Istanbul-Izmir prima trà i prughjetti in quistione, Yıldırım hà spiegatu chì u travagliu cuntinueghja rapidamente da duie ali. Sottulineendu chì u tempu di viaghju serà riduttu da 7 ore à 3 ore cù l'Autostrada Izmir - Istanbul è a Traversata di u Golfu, Yıldırım hà enfatizatu chì tutti i tempi di viaghju nantu à a strada Izmir - Manisa - Balıkesir - Bursa - Yalova - Gebze seranu dimezzati. Yıldırım hà dettu chì i prughjetti di l'autostrada chì uniranu Izmir à Antalya, Çanakkale, Edirne è Ankara sò ancu in u pipeline. Yıldırım hà dettu: "Tuttavia, prima di cunnette Izmir à Ankara per autostrada, a cunnettamu cù un trenu d'alta velocità. Avemu fattu un'offerta per a Linea di Trenu d'Alta Velocità Izmir-Ankara, è avemu da principià a custruzzione prestu. U tempu di viaghju trà Izmir è Ankara diminuirà da 13 ore à 3,5 ore quandu u prugettu hè finitu. "L'ingrossu investimentu in a linea di treni d'alta velocità Izmir - Ankara porterà Izmir, a perla di l'Egeu, è a capitale Ankara ancu più vicinu l'una à l'altru". disse.

İZMİR-MANİSA 2 MINUTI DOPU 15 ANNI

U Ministru Yıldırım hà ricurdatu chì u prughjettu di u tunnel chì deve esse custruitu à u Passu di Sabuncubeli, chì hè a regione di trasportu più risicatu trà Izmir è Manisa, hè statu iniziatu u 10 di settembre di u 2011 è hà dettu: "Avemu prumuvutu u prughjettu di u Tunnel di Sabuncubeli, chì hà da vultà. sta strada di paura in una strada di piacè, cum'è suluzione. Dui tunnel cù una lunghezza tutale di 2 mila 800 metri sò custruiti trà Manisa è Izmir. Inoltre, 2 chilometri di strade di cunnessione seranu compie. E cundizioni di u terrenu sò assai difficili. Hè un prughjettu assai difficiule è costu. Ma questu ùn importa micca. Perchè questu hè a strada principale. "In dui anni, passerete quì in 1240 minuti". disse. Ricordendu chì unu di i prughjetti prumessi hè l'estensione di Egeray à Selçuk è Bergama, Yıldırım hà dettu chì cù u prugettu, u caosu di u trafficu nantu à e strade di cunnessione cintrali di Izmir di Selçuk è Bergama serà finitu. Yıldırım hà dichjaratu chì cù u prugettu, u trasportu direttu serà furnitu à Selçuk è Bergama, unu di i centri turistici più impurtanti di a regione, da l'Aeroportu Adnan Menderes, è hà ricurdatu chì anu pusatu i fundamenti di a linea Cumovası - Torbalı u 15 di settembre. 7.

IZMIR STA DIVENTA UNA CITTÀ PORTU

Yıldırım hà dichjaratu ch'elli pusonu i fundamenti di u portu più grande di Turchia, u Portu di l'Egeu Nordu, è hà dettu: "U portu, chì serà trà i 10 porti più grandi di u mondu, hè un portu impurtante per Izmir, a Regione Egea è a Turchia chì si apre à i mercati mundiali cù e so cunnessione ferroviaria è autostradale. " Ci sarà una porta. "Quandu u portu, chì serà cumpletu in trè fasi, cumencia à operare à piena capacità, a so capacità annuale di manipulazione di u containeru serà di 12 milioni di TEU". disse. Nutendu chì a capacità di gestione di containeri di Turchia triplicarà cù stu prughjettu, Yıldırım hà dettu chì i preparativi per u prugettu di espansione a zona posteriore di u Portu di Izmir cuntinueghjanu. U Ministru Yıldırım hà enfatizatu chì cuminciaranu gradualmente 18 prughjetti di marina per fà Izmir u più grande centru di turismu di yacht in Turchia è hà dettu: "Karşıyaka, BayraklıAvemu surtitu à l'offerta per u prughjettu di i porti İnciraltı, Urla-Çeşme è Şakran. Avemu pensatu à aumentà u nùmeru di marina in Izmir da 6 à 24 cumminendu altri prughjetti unu per unu. Quandu si tratta di Izmir, ùn simu cuntentu solu di u turismu di yacht. Turnemu ancu Izmir in una cità di nave di crociera. Cù u portu di cruciera chì stabiliremu, Izmir serà visitatu da più di 2 milioni di turisti annu è diventerà l'indirizzu indispensabile di l'impieghi è u cummerciu. "Avemu pensatu à fà l'offerta per u prughjettu di u portu di cruciera in 2 mesi". disse.

"İZMİR sminticarà i so prublemi di trafficu"

Ministru Yıldırım, implicatu in 35 prughjetti. Hà ricurdatu chì u prughjettu di espansione l'Aeroportu Adnan Menderes per risponde à i bisogni di l'età hè statu implementatu. Yıldırım hà sottolineatu chì ci sò prughjetti per facilità u trafficu urbanu di Izmir è hà dettu: "Cumu a sapete, avemu messu in opera a strada circundante di Izmir. I residenti di Izmir respiravanu facilmente in u trafficu. Quandu u Tunnel di Konak, a fundazione di quale avemu stabilitu u 23 di Settembre, hè finitu, u trafficu in Izmir hà da facilità. "Da avà in avanti, u trafficu chì cunnessa à Mustafa Kemal Pasha Boulevard via Mürselpaşa Boulevard, chì hè stata a vita di u trafficu urbanu di Izmir per parechji anni, serà furnitu attraversu u passaghju di u tunnel". disse.

İZMİR È DIVENTA UNA BASE LOGISTICA

U Ministru Yıldırım hà dettu chì anu iniziatu rapidamente u travagliu chì trasformerà Izmir in una basa logistica è hà dettu: "Avemu ancu fattu l'offerta per u Centru Logisticu Kemalpaşa, chì serà a più grande basa logistica in Turchia. Avemu da principià u prugettu prestu. In questu centru, chì serà custruitu nantu à una superficie di 3 milioni di metri quadrati, 14 mila 211 cuntainer ponu esse almacenati. Inoltre, u Centru Logisticu Kemalpaşa serà u centru di cullizzioni per a carica di tutta a Regione Egea cù a cunnessione ferroviaria Torbalı-Kemalpaşa à u Portu di l'Egeu Nordu. disse. U Ministru Yıldırım hà dettu ancu chì stanu travagliendu per fà Izmir u core di e-commerce, chì hà righjuntu un fatturatu di 10 miliardi TL, è ch'elli apriranu prestu u centru cummerciale virtuale e-PTT.

Fonte: Tempu

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*