Arrubbanu u trasformatore di a linea di trenu d'alta veloce, a fundazione di quale hè stata stallata trè ghjorni fà.

4 persone chì anu arrubatu u transformatore elettricu utilizatu da a cumpagnia di subcontractor in u Prughjettu di a Linea di Trenu d'Alta Velocità di Köseköy Gebze, a fundazione di quale hè stata cun a participazione di trè ministri marti scorsu, sò stati arrestati da e squadre di polizia.
4 persone chì eranu determinate à avè fattu un furtu in a nostra cità cù una vittura chì anu arrubatu da Istanbul sò stati arrestati da e squadre di polizia. Sicondu l'infurmazioni ricevuti, Selim A. (27), chì hè ghjuntu à a nostra cità arrubbatu a vittura cù u numeru di targa 34 NPE 87 appartenente à A.Ç da Kağıthane, Istanbul, u 19 di marzu, era accumpagnatu da i so amichi Hasan O. (28), Selçuk A. (26) è Erkan Y. Andò à Kartepe Köseköy Train Station cù (19).
L'anu vindutu per 50 lire
I ladri sò spariti arrubendu u trasformatore elettricu utilizatu da u subcontractor in u Prughjettu di a Linea di Trenu d'Alta Velocità Köseköy Gebze, chì hè stata aperta cù a participazione di trè ministri marti scorsu. A pulizza si n'andò dopu à e persone chì anu vindutu un trasformatore per un valore di circa 5 mila lire à un venditore di rottami per 50 lire, quandu era capitu chì a targa di u veiculu hè stata arrubbata da i registri mobili.
Arrubbanu 5 imprese
4 persone in u veiculu, chì hè statu arrestatu in u locu Yahya Kaptan Işıklar da e squadre di a Direzzione di i Servizi Preventivi, sò stati arrestati. Durante a perquisizione di u veiculu, forbici di ferru, un cacciavite è un tubu per tirare u gasoil sò stati sequestrati. Hè statu amparatu chì Selim A. avia avutu prima implicatu in u furtu da 5 diversi posti di travagliu in Karamürsel è 2 diversi posti di travagliu in Izmit cù 3 diversi amici è chì avia quasi 180 records. I suspettati sò stati mandati à u tribunale dopu chì e so prucedure sò state cumplete in l'Uffiziu di Furtu di a Direzzione di a Securità Pública.

Surghjente: http://www.gazetekocaeli.com

1 Comment

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*