I Ferrovii seranu esentati da a Legge di l'Acquistu Publicu finu à u 2023 !

A garanzia di u Tesoru è l'esenzione di l'IVA sò in strada per i prughjetti folli di u guvernu. Sicondu a pruposta di legge presentata da u Gruppu di u Partitu AK à u Parlamentu, se u travagliu ùn pò micca esse cumpletu in i prughjetti di custruzzione-operazione-trasferimentu chì saranu offerti finu à u 2023, u Tesoru hà da piglià u prestitu ricevutu da a cumpagnia. L'IVA ùn serà micca raccolta da e cumpagnie chì intraprendenu i prughjetti per i quali l'offerta hè stata fatta finu à a fine di u 2023.
Cù un articulu in u prugettu, hè assicuratu chì a Direzzione Generale di TCDD hè esentata da a Legge di l'Acquistu Pùblicu in l'acquistu di beni o servizii da e so filiali in u quale pussede più di a mità di u capitale.
Inoltre, in cunfurmità cù a Legge nantu à l'Acquistu Pùblicu, per impedisce u prucessu di piglià troppu longu in i servizii di cunsulenza offerti trà certi offerenti, è per accelerà prughjetti impurtanti è urgenti cum'è prughjetti stradali, hè legalmente pussibule di realizà u serviziu. acquistu. In a ghjustificazione di stu regulamentu, hè statu dichjaratu chì "L'implementazione di prughjetti impurtanti è urgenti, cum'è i prughjetti di l'autostrada, hè ritardata, è l'accordu legale necessariu deve esse fattu per accelerà questu". Parechji prughjetti grandi, da l'ultime licitazione di compra di vagoni di e ferrovie statali à i grandi prughjetti di l'autostrade di l'autostrade, sò stati messi nantu à l'agenda.

Surghjente: news.emlakkulisi.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*