U CENTRU LOGISTICU PER ISPARTA hè nantu à l'agenda

Passi concreti sò stati fatti per a pianificazione di l'Agenzia di Sviluppu di u Mediterraniu Occidentale per stabilisce un Centru Logisticu in a regione induve si trovanu u Süleyman Demirel OIZ è l'Aeroportu. I scontri tenuti cù u Ministeru di l'Ecunumia, a Direzzione Generale di Investimenti è servizii d'oltremare di e Zone Franche anu datu risultati pusitivi. A prima prova seria per Isparta, chì vole stabilisce una Zona Franca à l'intersezzione di a linea aerea, a strada è a ferrovia, serà tenuta u 13 di marzu. 2 capi di dipartimenti è 1 espertu di studiu di prughjettu da a Direzzione Generale di Investimenti è Servizii di e Zone Libere venenu à Isparta è facenu investigazioni in a regione.
Esperti di a Direzzione Generale di Investimenti è Servizi d'Oltremare di e Zone Libere assisteranu ancu à a riunione di saviezza cumuna in u stessu ghjornu, induve sta questione serà discututa. L'obiettivu di a Zona Franca di Isparta serà discututu à a riunione chì serà ospitata da TÜMSİAD Isparta Branch.
U prugettu, chì prevede a creazione di un Centru Logisticu à l'intersezzione di a via aerea, autostrada è ferrovia, hè statu presentatu à Süreyya Sadi Bilgiç, Vicepresidente di u Cumitatu di u Pianu è u Budget TMBB, u ghjornu precedente. Ali Galip Bilgili, Coordinator of BAKA Isparta Investment Support Office, hà dumandatu u sustegnu di u Diputatu Bilgiç in quantu à l'accordi legali necessarii per u Prughjettu di u Centru Logisticu. Una copia di u schedariu hè statu ancu datu à Bilgiç.

ISPARTA HA UNA MISSIONE SOTTU

U primu passu in a creazione di una Zona Libera deve esse pigliatu da Isparta. Stu prublema serà discutitu in a riunione chì si terrà u 13 di marzu. Se l'esperti di u Ministeru di l'Ecunumia dà un parè pusitivu chì una Zona Libera pò esse dichjarata, a cumpagnia operativa deve esse stabilita immediatamente. Dopu chì a Cumpagnia Operativa di a Zona Libera hè stata stabilita cù a participazione di u publicu, l'ONG, l'urganisazioni prufessiunali è u settore privatu, u prublema serà riferitu à u Cunsigliu di i Ministri. Dopu l'appruvazioni di u Cunsigliu di i Ministri, a Zona Franca serà ufficialmente stabilita.

CHE DARÀ À ISPARTA ?

A basa di u prughjettu di BAKA per stabilisce una Zona Libera in Isparta hè l'esperienza di a cumpagnia, chì hà avutu difficultà à investisce in un hangar à l'Aeroportu Süleyman Demirel è hà ricevutu una licenza in 4 anni. Se a Zona Libera hè stabilita, l'investimenti logistichi seranu facilitati oghje. I barrieri à l'investituri stranieri seranu eliminati. In u scopu di a Zona Libera da esse stabilita à l'intersezzione di a linea aerea, ferrovia è autostrada; -Carga aerea -Hangars di mantenimentu di l'aeronautica -Scole tecniche di l'aria -Centri di furmazione di piloti -Trasportu ferroviari -Depositi frigoriferi per l'esportazione di frutti è ligumi freschi -Sarà realizatu investimenti per l'esportazione di marmura trasformata, mobili, latticini, cusmetichi, machini agriculi. . Questu significa chì Isparta hè u Centru Logisticu.

CASU DUBAI

Hè statu infurmatu chì quasi 1996 cumpagnie operanu in i settori di l'aviazione, farmaceutica, logistica, gioielleria, tecnulugia di l'informatica è telefuninu in a Zona Libera, chì hè stata stabilita in l'aeroportu di Dubai in 1300. Hè statu dichjaratu chì Isparta puderia ancu implementà l'esempiu di Dubai, chì vola 1,5 milioni di tunnellate di carica annu.

Fonte: News 32

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*