I travaglii di l'infrastruttura di TCDD costanu caru à u settore privatu.

U travagliu di mantenimentu di e Ferrovie Statali di e strade esistenti è e custruzzioni di strade per i treni d'alta velocità taglianu l'impieghi di e cumpagnie ferroviarie private. Ci hè stata una perdita di carica di 50 per centu in u trasportu ferroviariu per via di chjusi di strada. TCDD, l'aumentu di u 2012 per centu applicatu da u 15, hà urdinatu à e cumpagnie di novu à u trasportu stradale. Ma u settore privatu hè sempre speru nantu à a ferrovia. İbrahim Öz, presidente di l'Associazione di Trasporti Ferroviari, hà dettu: "I nostri membri anu patitu danni serii, ma u sopportemu perchè e strade sò state custruite per noi. A caminata hè stata fatta per riduce a densità nantu à a ferrovia. Cù a nova lege, aumenteremu a parte di a ferrovia in u trasportu à u 2023 per centu in 20 ".

Cumpagnendu 55 cumpagnie sottu u so paraplu, l'Associazione di Trasportu Ferroviaria (DTD) hà fattu sforzi per a liberalizazione di a ferrovia da a so creazione, dapoi esattamente 7 anni. "Avemu nutatu, avemu ghjuntu à a fine", dice u presidente İbrahim Öz è aghjusta: "Pregu à u Ministru (Binali Yıldırım) nantu à a lege ancu in a cucina di zuppa. Dice ancu chì ellu hà urdinatu di lascià u più prestu pussibule. Serà fora di sicuru in u primu trimestre di u 2013, se micca à a fine di questu annu. Sicondu Öz, u mutivu di u ritardu di a lege hè l'autopreparazione di e Ferrovie. "Pensemu chì a lege ùn hè micca stata promulgata perchè TCDD ùn pudia cumpletà a so infrastruttura. Quist'annu, anu compru 80 locomotive è anu custruitu circa 3 XNUMX vagoni. Finiranu e strade à a fine di l'annu. Hè per quessa chì pensu chì anu ritardatu un pocu ", dice Öz. Sottulineendu chì sò speranti per a ferrovia è sò pronti à fà ogni tipu d'investimenti, Öz hà nutatu chì e cumpagnie ferroviarie ùn pensanu micca d'investisce prima di l'approvazione di a lege.
Dichjarà chì ci sò prughjetti assai serii in e ferrovie è chì i travaglii di l'infrastruttura continuanu, Öz hà dettu: "Ci hè una linea ferroviaria di 11 mila km. U guvernu hà dettu: "migliurà queste strade, custruiraghju ancu 10 mila km di strade per u trasportu di treni d'alta velocità. In più di questu, aghju fattu 5 mila km di strade per u trasportu di merci cunvinziunali ", dice. Ci hè un investimentu chì supera i 45 miliardi di dollari ", disse.

50 per centu di perdita di carica
Esprimendu chì e lagnanze chì i travaglii stradali facenu chì e cumpagnie ferroviarie private perde u so travagliu sò ghjustificate, Öz hà dettu: "E cumpagnie ferroviarie chì pussede i vagoni anu patitu assai per via di u mantenimentu di a strada alta per l'ultimu annu. I nostri cumpagnii membri anu avutu difficultà à cumpiendu l'impegni ch'elli anu fattu cù l'industriali perchè ci eranu strade chì eranu chjusi per 15-20 ghjorni. Avemu riesciutu à tirà i carichi purtati da l'autostrada à a ferrovia. Avemu fattu cuntratti cù l'imprese, ma quandu ci sò stati ritardi, l'imprese finiscinu i cuntratti è tornanu à l'autostrada. Pudemu dì chì ci hè stata una perdita di carica di 50 per centu in u trasportu ferroviariu per via di chjusi di strade l'annu passatu. Dicenu chì questi investimenti sò fatti per cumpagnie private, è simu obligati à suppurtà. U 70 per centu di e strade sò stati finiti è credemu chì l'altri seranu finiti à a fine di l'annu ".

L'aumentu di i prezzi ponenu l'imprese in prublemi
Öz hà dettu chì TCDD hà fattu un aumentu di prezzu ogni trè mesi è cuminciaru à purtà cù 15% di tariffu in l'annu novu. In u passatu, l'altitudine sò stati fatti in l'estiu, ùn avemu micca sentitu assai perchè a quantità di carica aumentava. L'imprese anu patitu pèrdite tremende, ci sò cumpagnie chì sò in una situazione assai difficiule. Avemu reagitu, ma l'escursioni ùn sò micca state ripigliate. Questu hè chì anu cuminciatu à riceve assai lagnanze nantu à i chjusi di e strade. I reclami sò andati finu à u Primu Ministru. TCDD hà ancu fattu queste caminate per riduce a densità ", disse.
L'imprese glubali cumincianu à ghjunghje
Ricordendu chì 25 milioni di tunnillati di merchenzie sò stati trasportati nantu à e ferrovie l'annu passatu, Öz hà dichjaratu chì cù l'accordi da fà, a quantità di merchenzie trasportata in u primu locu aumenterà à 50 milioni di tunnellate. Dichjarà chì e cumpagnie membri di a DTD portanu 3 milioni di tunnellate di carica cù un totale di 10 mila vagoni, Öz hà nutatu chì TCDD hà circa 18 mila vagoni, ma e ferrovie turche anu un putenziale assai più grande. Öz hà dettu: "Ciner Group hà prumessu à Ankara Kazan 2 milioni di tunnellate di merci à l'annu è hà dumandatu à TCDD di custruisce una ferrovia di 24 km. Anu decisu di principià per fà l'infrastruttura Ciner, espropriazione è superstruttura TCDD. Ci hè Ankara Logistics Village 5 km davanti à sta strada. Intraprende ancu 1 milione di tunnellate di carica. L'offerta per a linea ferroviaria Erzin-Yumurtalık hè stata fatta, è un minimu di 2 milioni di tunnellate di carichi seranu trasportati nantu à sta linea.
Ellu disse: "Se a ferrovia hè liberalizzata, aumenteremu a parte di a ferrovia in u trasportu tutale di merci è di passageri à u 2023 per centu in u 20" è aghjunse: "In nisun paese in u mondu, l'autostrada ùn cascarà micca sottu à u 60 per centu. Ma ùn hè micca 94 per centu cum'è cun noi. A parte di a ferrovia in Europa hè almenu 10 per centu. È cuminciaru à incuragisce più a ferrovia. U statu dici à e fabbriche chì pruducianu in un certu tunnaghju, avete da traspurtà sta quantità per ferrovia, pigliate cum'è un incentive. Pensemu chì tali incentivi è sanzioni venenu ancu in Turchia. Avemu speranza per u futuru di a ferrovia ".

"Pudemu cooperà cù i paesi di u Golfu"
U presidente Öz hà dichjaratu chì quandu a liberalizazione vene, e cumpagnie mundiali cumincianu à vene in Turchia è hà dettu: "Una cumpetizione dolce accuminciarà. I nostri membri anu un totale di circa 3 50 vagoni. Ma e cumpagnie glubale venenu cù XNUMX mila vagoni. Per questu mutivu, pudemu avè da unisce è creà un putere ", disse.
Dichjarà chì cum'è associazione, sò in discussioni cù i paesi arabi per a cooperazione, Öz hà dettu: "I paesi di u Golfu anu ancu un investimentu ferroviariu di 150 miliardi di dollari. Quandu sò ghjunti in Turchia, avemu spiegatu l'investimenti ferroviari è mustramu l'opere. Avemu parlatu di parechji prughjetti d'investimentu. Avemu dettu chì avete aspiratu à i so prughjetti. Cum'è un'associu, travagliemu per cuntribuisce à l'investimenti ferroviari di i paesi arabi ".

"U statu duveria stabilisce paesi logistichi"
U statu deve stabilisce centri logistichi. Quandu aghju stabilitu cum'è un settore privatu, spenderaghju soldi seriu è mantene i prezzi di servizii cum'è a manipulazione è u almacenamentu altu per cumpensà questu. Ma s'è u statu faci sti investimenti, a nostra cumpetitività cresce.

U presidente Öz hà ancu un prughjettu pazzu!
Esprimendu chì a crescita di l'economia turca è u voluminu di u cummerciu regiunale seranu insufficienti per strada, u presidente di DTD İbrahim Öz hà dettu: "Avemu bisognu di usà a nostra ferrovia, u mare è e vie navigabili interne. L'Ottumani mandavanu e navi chì custruianu in u cantieru navale chì custruianu in Birecik, Urfa, à u Golfu Persicu è assicurà a sicurità di a regione cù quelli navi. Aghju dettu à u Ministru (Binali Yıldırım) chì duvemu ancu aduprà e nostre vie navigabili interne per u trasportu. Hà fattu sensu à u Ministru è a Direzzione Generale di Maritime è di l'Interior Waterways hè stata stabilita in a nova struttura di u Ministeru. Quandu pigliamu a nave da Elazig, Erzincan o Adıyaman, discendemu in u Golfu Persicu. Tuttu ciò chì avemu da fà hè di stallà u sistema Pool cum'è in u Canale di Panama. Pudemu ancu aduprà Seyhan è Menderes per u trasportu di merci. Quandu navighemu una nave da Ankara, pudemu sbarcà in Adana Seyhan. Se questu hè ottenutu, Turchia diventerà un centru logisticu ".

300 milioni d'euros per l'educazione da a UE
Dichjarà chì travaglianu ancu in l'educazione cum'è associazione, u presidente Öz hà dichjaratu chì anu dumandatu à prufittà di i prugrammi di cuncessione europei è chì anu ricevutu un prestitu di 300 mila euro da l'UE per un prughjettu. Esprimendu chì anu stabilitu una sucietà cumuna cù a fundazione DEVAK di TCDD, Öz hà dettu: "Furneremu furmazione è certificazione di u persunale chì travaglià in e ferrovie cù sta cumpagnia. Furmaremu u persunale chì travaglia in TCDD è cumpagnie private. Per d 'altra banda, avemu firmatu un protocolu di cooperazione cumuna cù l'Università Bahçeşehir. Furneremu e furmazione in e sezioni di sistemi ferroviari chì apriranu. Chjamu à l'università chì furnisce educazione logistica. Ùn ci hè micca una ferrovia in u curriculum di parechje scole, simu pronti à aiutà in questu sensu. Avemu apre u dipartimentu di sistemi ferroviari in i licei prufessiunali.

Surghjente: http://www.persemberotasi.com

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*