Dicenu chì l'area operativa attuale di TÜVASAŞ hè chjuca.

Ricertamenti, u trasferimentu di TÜVASAŞ à Ferizli hè statu spessu discututu in publicu. Per quessa, dicenu chì l'area operativa attuale di TÜVASAŞ hè chjuca. Quale dice chì questi sò quelli chì anu EUROTEM installatu in l'area di operazione TÜVASAŞ.

Inoltre, quelli chì dicenu chì u campu operativu di TÜVASAŞ ùn hè micca abbastanza, anu ghjuntu à sta cunclusione in termini di ragione è logica, questu hè un altru prublema. Semu veramente curiosi.

I deputati di u Partitu AK chì anu manifestatu a so opinione annantu à TÜVASAŞ per esse spustati è l'amici ghjurnalisti chì li sustenevanu, mi dumandu quante fabbriche à l'esteru chì guidanu in stu settore anu vistu è ghjuntu à sta cunclusione.

Per anni, cum'è l'Unioni di Trasporti Turchi, avemu gridatu chì i fundamenti di stu affari sò stati posti cù a nova lege ferroviaria preparata in cunfurmità cù u rapportu fattu da a cumpagnia Canac Canac in 2005, ma nimu ùn ci sente.

Dopu à l'appruvazioni di a Legge preparata in u 2008, TÜVASAŞ, chì romperà cù TCDD, duverà affittà un locu chì TCDD ritene adattatu per cuntinuà e so attività, è duverà truvà u so propiu mercatu per pruduce novi carri o vagoni. per fà i travaglii di riparazione.

Ancu s'è TÜVASAŞ hè stata stabilita in l'area operativa, a fabbrica EUROTEM, chì ùn hà micca ligami di partenariatu ma hè sempre citatu inseme, ùn avarà micca tali prublemi è difficultà per via di a so parte di partenariatu di 15% cù TCDD. Perchè cù sta parte di partenariatu, EUROTEM diventerà una filiale di TCDD.

Dunque, TCDD serà facilmente capaci di dà a fabricazione di vagoni è i travaglii di riparazione per ellu senza esce in offerta. Di novu in u 2008, u statu preparatu in u quadru di u prugramma naziunale è impegnatu in l'Unione Europea; Hè statu prumessu chì e ferrovie si ritiraranu da a produzzione di passageri, merci, vagoni è locomotive.

Sta prumessa hè stata cumprita quandu u nome di u MINISTERIU DI TRASPORTU hè statu cambiatu in MINISTRU DI TRASPORTI, MARITTI E COMMUNICAZIONI. U monopoliu di TCDD in u trasportu di merci è di passageri per ferrovia hè finitu.

Mentri sti liggi e rigulamenti sò passati, i termini utilizati cum'è un serviziu megliu, un travagliu più efficaci sò in realtà ingannà u publicu per a privatizazione. L'intenzione di liquidà TÜVASAŞ hè a basa di l'idea di trasferimentu.

L'idea di spustà hè stata avanzata per ammuccià a liquidazione di TÜVASAŞ da u publicu Sakarya. U campu operativu di TÜVASAŞ hè abbastanza, quelli chì dicenu chì ùn hè micca abbastanza sò quelli chì volenu piglià a so parte sia da ignuranza sia da a lucazione chì serà generata.

Pruvate di trasfurmà una istituzione chì hà spesu più di 100 milioni di dollari dapoi u terrimotu hè una perdita di risorse di stu paese. Inoltre, TÜVASAŞ, chì riceve milioni di euro in affari per i prossimi 3 anni, duverebbe cuntinuà e so attività in u so locu attuale.

Surghjente: http://www.sakaryaturk.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*