U tram di 13 chilometri vene à Izmir M. Kemal Sahil Boulevard

Tram vene à Izmir
A custruzzione di a linea di 13 chilometri, chì include ancu u M. Kemal Sahil Boulevard, principia prestu per riduce a densità di trafficu.
I travaglii per a linea di tramvia à dui sensi nantu à u Boulevard Mustafa Kemal Sahil, chì serà una soluzione à u trasportu publicu, chì hè unu di i più grandi prublemi di Izmir, è alleviate u trafficu, cumincianu in i prossimi mesi. In i calculi di capacità di u tram, chì hè previstu di serve nantu à a linea chì hè prevista per principià da a Stazione Ferroviaria d'Alsancak è finisce à Üçkuyular Pazaryeri, hè previstu un sistema di doppia pista. U tram chì parte da a stazione di Alsancak seguitarà Atatürk Street è seguitarà Cumhuriyet Boulevard davanti à Konak Pier. A linea di tram, chì passerà à Mustafa Kemal Sahil Boulevard, seguita a strada costiera è ghjunghje à Ş.B. Venendu da u parallelu di l'Ali Official Tufan Street, finisce à u Mercatu Üçkuyular.
Dopu avè statu appruvatu da DLH per a linea Üçkuyular Halkapınar, chì hè stata preparata da a Municipalità Metropolitana di Izmir è sottumessa à l'appruvazioni di a Direzzione Generale di Ferrovie, Porti è Custruzzione di Aeroporti in settembre 2010, u permessu hè statu ricevutu da u Cunsigliu di Prutezzione. Dopu l'appruvazioni di u cunsigliu, u prugettu hè statu mandatu à l'SPO. Hè statu amparatu chì appena l'appruvazioni di l'Organizazione di u Pianificazione di u Statu hè ricivuta, i negozii di prestitu à longu andà seranu cuminciati cù istituzioni finanziarii stranieri. Hè stimatu chì circa 13 mila passageri ponu esse trasportati à ghjornu nantu à a linea di tram di 85 chilometri, chì parte da Üçkuyular è finisce in Halkapınar, cù l'iniziu di l'operazione di a linea.
S'ellu si alza, ci sarà u caosu
Per d 'altra banda, una lettera hè stata mandata à i pruprietarii di vitture in i parcheghji induve İZELMAN serve l'abbonati in Mustafa Kemal Sahil Boulevard è hè statu dichjaratu chì u tram passerà per quella zona. I prupietarii di vitture chì dichjaranu chì l'annullamentu di l'area induve 19 mila veiculi parcheggiati in un totale di 2 zone operate da İZELMAN nantu à u Sahil Boulevard pruvucarà prublemi; Ellu disse chì ci saranu più parchi in i carrughji è in e strade è u caosu di u trafficu in a cità.
E i palazzi ?
Zeki Yıldırım, Capu di a Filiale di Izmir di a Càmera di i Pianificatori di a Città, hà dettu chì sustene l'opere di a Municipalità Metropolitana in u trasportu publicu, ma chì ùn ci hè micca sparte d'infurmazioni cù e camere pubbliche è pertinenti nantu à u tram. U presidente Yıldırım, aghjustendu chì tali prublemi, chì riguardanu tutti i segmenti di a sucità, devenu esse spiegati in dettagliu, hà dettu: "Una larghezza minima di 10 metri hè necessaria per i sistemi ferroviari; Ùn hè statu divulgatu ciò chì succede à i veiculi si passanu per u parking. Qualchidunu dicenu di custruisce un parcheghju sotterraneo, ma questu ùn hè micca pussibule perchè ci hè acqua sottu. Questu ùn pò micca esse fattu senza mustrà un locu à i pruprietarii di i veiculi. Oltre à questu, ci sò diritti acquistati in lochi cum'è a Mansion di u Guvernatore è a Mansion Pasha. In cunsiderà questi, u prugettu deve esse rivisu ", disse.
Zeki Yıldırım, presidente di a Camera, hà dichjaratu ch'elli anu discututu u prublema di a divisione di a zona costiera in 5 parti in a riunione tenuta l'altru ghjornu nantu à a questione di l'arrangiamentu di a costa in İzmir, è hà dettu: "U tram ùn era micca in l'agenda quella riunione. S'ellu ci era una tale intenzione, duverebbe esse parlatu di quellu ghjornu è inclusu in questu. Ma ùn ci hè micca dati. À novu, avemu amparatu da u publicu chì a regione trà Konak è Alsancak pare preoccupatu di u tram. S'elli passanu a linea attraversu a strada di bicicletta in u latu di u mare, sia a vita suciale quì sparirà è l'obbligazione di riempie i banchetti nantu à a strada surghjerà ", disse.
Rails integrati
U tram chì correrà nantu à a Linea Fahrettin Altay - Alsancak - Halkapınar serà integrata cù u Metro Konak è u Sistema di Ferrovia Ligeru Halkapınar (İZBAN). In questu modu, i passageri chì piglianu u tram da Üçkuyu puderanu andà in Bornova in metro o da Halkapınar à Aliağa o Menderes senza piglià un autobus. In più di sta linea, a linea Buca è a linea Narlıdere-Urla sò ancu trà i prughjetti di a municipalità.
finisce in dui anni
L'ufficiali, chì avemu dumandatu nantu à u statu di u parcheghju, in particulare a linea di tram, anu dichjaratu chì u prugettu era in discussione è dicenu: "Hè sicuru chì a strada serà trà Üçkuyular è Halkapınar. Ma ùn hè micca chjaru da quali punti a linea passerà in Konak. Dopu questu, l'offerta serà fatta inseme cù e specificazioni tecniche da esse preparate. Pò esse implementatu in 2 anni dopu a fine di l'offerta è l'iniziu di i travaglii. In u scopu di u prugettu, un totale di 19 tappe nantu à a linea sò nantu à l'agenda ", disse. Di novu, e stesse fonti anu dettu chì hè fora di quistione per annullà tutti i parchi nantu à u Boulevard Mustafa Kemal Sahil, chì u travagliu da esse fattu hè custituitu da un sistema simplice di stallazione di ferrovia è stop, una sola zona di corsia serà abbastanza per elli è l'altri parti ùn saranu micca toccu.

Surghjente: http://www.ksk35bucuk.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*