U professore di l'Università Anadolu Prof. Dr. Doğan Gökhan hà parlatu di u Prughjettu di Stabilimentu di u Centru di Ricerca di Sistemi Ferroviari

Università Anadolu Facultà di Ingegneria è Architettura Dipartimentu di Ingegneria Elettrica è Elettronica membru di a facultà Prof. Dr. Doğan Gökhan Ece era un invitatu in Radio A u luni 9 d'aprile. L'invitatu di u prugramma chjamatu "Guest Room" presentatu da Nur Demir, Prof. Dr. Doğan Gökhan Ece hà parlatu di u Prughjettu di Stabilimentu di u Centru di Ricerca di Sistemi Ferroviari, chì hè statu sottumessu à u Ministeru di u Sviluppu è accettatu da l'Università Anadolu in u scopu di a chjama di u prughjettu tematicu di l'infrastruttura.

"In parte di l'appellu di l'Università Anadolu per un prughjettu di infrastruttura tematica, una pruposta di prughjettu "Centru Naziunale di Sistemi Ferroviari di Eccellenza" hè stata presentata à u Ministeru di u Sviluppu in ghjugnu 2010. Ci hè statu dumandatu di rivisà lu in u 2011 ancu. In u 2011, u nostru rettore Prof. Dr. Davut Aydın è u vice rettore Prof. Dr. Avemu visitatu centri simili in Europa cù Mustafa Cavcar ". disse Prof. Dr. Doğan Gökhan Ece hà dettu chì anu rivisatu u prugettu à a luce di i centri chì anu visitatu. Ellu disse chì u prughjettu rivisionatu hè statu presentatu davanti à l'arbitri à u Ministeru di u Sviluppu in l'aostu 2011, è à a fine di e presentazione di l'arbitri, u prugettu hè statu accettatu à a fine di u 2011 cù u so budgetu tutale, esattamente cumu suggeriu. In u ghjurnale ufficiale publicatu questu ghjennaghju, u prugettu hà iniziatu ufficialmente.

E carenze ferroviarie di Turchia saranu eliminate
prof. Dr. Doğan Gökhan Ece hà dettu chì u scopu di u prugettu hè di creà un centru di teste di sviluppu di produttu è più tardi un centru di prova di certificazione, chì hè unu di i difetti di e ferrovie di Turchia. In quantu à i scopi di u prugettu, hà aghjustatu:

"Ci sò parechje istituzioni pubbliche ben cunnisciute in Turchia. Unu di i più impurtanti di questi hè TÜLOMSAŞ situatu in a nostra cità. Ùn anu micca l'uppurtunità, in quantu à u laboratoriu è u percorsu di prova, per pruvà immediatamente i so prudutti di novu designati o riprogettati. Dunque, li daremu sta opportunità è poi li assisteremu in u so travagliu di certificazione. In questu modu, i prudutti chì pruduceranu seranu certificati secondu a regulazione di l'UE in termini di l'Unione Europea (UE). Questu hè un grande benefiziu. In più di questu, pensu chì avè un tali centru furnisce un grande benefiziu in quantu à pruduce novi veiculi per u settore privatu è publicu è pussede i nostri veiculi ".

Impurtanza di Alpu in u prugettu
Dicendu chì u prugettu hè previstu per esse stabilitu in u distrittu Alpu di Eskişehir, Prof. Dr. Ece hà dettu: "U fattu chì una ferrovia passa per l'Alpu a rende preziosa. A strada Ankara-Eskişehir passa per Alpu in u mumentu. In altre parolle, passanu i veiculi veloci cunvinziunali. Questu rende Alpu preziosu per noi. Ci sarà una pista di prova di circa 40-45 km in Alpu. Sta strada serà custituita da parechje parte. Unu di elli serà in forma di un circhiu di 30 km. Nantu à sta pista di prova, pensemu à pruvà treni chì vitezza più di 300 km. Avemu da pudè accelerà à 330-340 km/h; perchè avà Turchia hè un paese di treni d'alta velocità. Avemu da avè a capacità di pruvà. Inoltre, averemu una pista di prova per i treni di merci cù curve più lente è più profonde à 90 à 120 km di velocità, pista di prova di 8-9 km è curve di 3 gradi chì permetterà a prova di tramvii di circa 4-90 km; perchè Turchia hè un paese chì trolling rapidamente. Parechje di e nostre cumune parenu assai entusiaste è attive in a creazione di tramways. Per quessa, avemu bisognu di risponde à i so bisogni ancu. Parechji di i sistemi di tram installati in e nostre cità sò generalmente acquistati di seconda mano da l'esteru. Quì hè messu in serviziu dopu esse rivisionatu, riparatu è mudernizatu di novu. Di sicuru, questi anu da esse pruvati per a sicurità, questi sò impurtanti ". disse.

"Seremu sicuramente megliu in quantu à u percorsu di prova"
Ece hà dettu ancu chì ci sò tali centri in Europa, "Ci sò uni pochi di centri impurtanti in Europa per i sistemi ferroviari. Eskişehir serà unu di elli. Ci sò dui centri di teste principali in Europa cù u so propiu percorsu di prova. Unu hè in Germania è l'altru in a Repubblica Ceca. In più di questu, prova nantu à a ferrovia assai corta in Francia è a ferrovia esistente in Italia. Seremu u terzu paese in Europa cù a so propria strada di prova. Avemu pensatu à esse u megliu trà elli. Hè ciò chì avemu fattu finu à avà. In quantu à u laboratoriu tecnicu, seremu più o menu listessi cum'è elli; Ma seremu definitivamente megliu in quantu à u percorsu di prova ". disse.

"U prughjettu hà assai benefici"
Espristendu chì stu prughjettu avarà assai benefici quandu hè finitu, Prof. Dr. Doğan Gökhan Ece hà dettu: "Prima di tuttu, u rispettu di e regule di interoperabilità di l'Unione Europea serà testatu per i veiculi rimorchiati è rimorchiati fabbricati in Turchia. Questu significa: Quandu cooperate cù l'Europa, i carri cù e merchenzie chì mandate sò secondu i so sistemi.

Avemu bisognu di stabilisce questi sistemi è incuragisce i pruduttori domestici. U fabricatore domesticu hà dui prublemi in a prova di u so pruduttu. U primu hè quandu u pruduttu hè in a fase di sviluppu, è u sicondu hè quandu u pruduttu vene à a fase di certificazione. Daremu l'uppurtunità à i pruduttori domestici publichi è privati ​​di pruvà u sviluppu di u so pruduttu. Quelli chì veneranu durante a fase di sviluppu di u produttu testeranu i so prudutti, i so ingegneri è i nostri ingegneri aiuteranu, è dopu avè determinatu l'aspettu difettu di u pruduttu, andaranu in e so fabbriche è li riparanu. Quandu pensanu chì tuttu hè bè, allora u prucessu di certificazione principia. L'impurtante hè di furnisce una opportunità di prova durante a fase di sviluppu di u produttu. disse.

"Avemu u scopu di furmà ingegneri di sistemi ferroviari equipati"
Dichjarà chì impieganu circa 20 Assistenti di Ricerca in questu sughjettu, Prof. Dr. Ece hà cuntinuatu e so parolle cusì: "Alcuni di elli cuntinueghjanu i so prugrammi di graduate in altre università, è alcuni ùn anu micca cuminciatu. Avemu firmatu un accordu cù una università in Europa. Avemu da firmà cù l'altru. Un prugramma ligatu à i sistemi ferroviari o una zona di furmazione simili serà apertu. Cuminceremu à furmà ingegneri di sistemi ferroviari chì anu i pedi in terra à l'Università Anadolu. Ùn duvemu micca guardà solu cum'è ingegneria. Serà ancu un grande passu in quantu à a gestione di i sistemi ferroviari in u futuru ".

Esprimendu chì l'istituzione di stu centru in Eskişehir hà da trasfurmà a cità, chì hè digià una cità ferroviaria, in una cità ferroviaria dopu chì u prughjettu hè finitu, Ece hà ancu sottolineatu chì furnisce ancu un certu impiegu à a cità. U direttore di u Prughjettu di Stabilimentu di u Centru di Ricerca di Sistemi Ferroviari, Prof. Dr. Doğan Gökhan Ece, attraversu Radio A, hà dettu: "À l'amministrazione universitaria, u nostru rettore Prof. Dr. Vogliu ringrazià Davut Aydın. U nostru Vice Rettore, rispunsevuli di i centri di eccellenza, Prof. Dr. Mustafa Cavcar travaglia dura cun noi. Li ringraziu ancu. " disse.

Fonte : e-gazete.anadolu.edu.tr

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*