Investimentu di 55 miliardi di lire in Istanbul

Binali Yıldırım, Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione, hà dettu chì travaglianu in 55 prughjetti in Istanbul, alcuni di i quali sò sempre in costruzione, chì costaranu 7 miliardi di lire.
U Ministru Yıldırım, chì era in Milanu per e teste di u ventu di u ponte sospesu da esse custruitu in u Golfu di Izmit in u scopu di l'autostrada Istanbul-Izmir, hà dettu: "Avemu ancu 7 grandi prughjetti per Istanbul. Traversata di l'Eurasia, Marmaray, Trenu d'Alta Velocità Ankara-Istanbul, 3u Ponte di u Bosforu, 3u aeroportu, l'autostrada Izmir-Istanbul è Kanal Istanbul. L'investimentu tutale hè di 32 miliardi di dollari. Faremu 10 miliardi di dollari di questu da e nostre risorse è u restu cù build-operate-transfer. Avemu pensatu à compie u 3u Ponte di u Bosforu è a Traversata di a Baia di İzmit à u stessu tempu in 3 anni.
150 milioni di passageri
A preparazione per u terzu aeroportu di Istanbul hè ghjunta à a tappa finale. Avemu determinatu u locu. Avarà una capacità di 3 milioni di passageri annu. Serà adattatu per l'atterrissimu è u decollo à u stessu tempu cù e so piste 150. Finiremu a prima parte in 5 anni. Hè chjaru chì i ritardi sò un prublema. L'aeroportu di Atatürk opera duie volte di a so capacità. Ùn ci hè micca un tali aeroportu in u mondu. I nostri ragazzi travaglianu eccezziunale bè. U numaru di passageri, chì era 3 milioni in u 2, hè aumentatu à 2003 milioni in u 8. A pista supplementaria hè assai cara. Perchè avete da demolisce 2011 mila case. 38 miliardi di dollari è ci vole assai tempu. Allora chì faremu in 5 anni ? Cerchemu di accurtà i tempi di partenza. Cerchemu di rende i ritardi sopportabili.
 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*