JSC Tbilisi Rolling Stock Works Railway Company hà visitatu Tüvasaş

A delegazione composta da dirigenti di a cumpagnia ferroviaria JSC Tbilisi Rolling Stock Works, situata in Georgia è a più grande fabbrica di mudernizazione, riparazione è manutenzione di vagoni di passeggeri è merci in u Caucasu, hà visitatu Türkiye Vagon Sanayi AŞ (TÜVASAŞ).
U pruprietariu di a cumpagnia è u presidente Badri Tsilosani è a so delegazione accumpagnata sò stati presentati cù infurmazioni detallate nantu à u funziunamentu di a fabbrica.
Dichjarà chì era felice di accoglie a delegazione, u direttore generale di TÜVASAŞ, İbrahim Ertiryaki, hà dettu chì i punti prominenti in l'agenda di a riunione eranu intornu à a pussibuli cooperazione di e duie cumpagnie è a fornitura di pezzi di ricambio per i vagoni di merci.
Sottulineendu chì e relazioni di vicinanza anu sempre avutu un valore particulari per i Turchi, Ertiryaki hà cuntinuatu: "I rapporti cummerciale chì stabiliremu cù i paesi vicini sò impurtanti è una priorità per noi. Avemu riesciutu à pruduce belli prudutti in l'ultimi anni in TÜVASAŞ, a basa di produzzione di veiculi ferroviari di Turchia. "Vulemu chì i citadini di tutti i paesi vicini puderanu prufittà di ciò chì producemu".
Esprimendu a so satisfaczione in a visita di TÜVASAŞ, i membri di a delegazione invitati anu dichjaratu ch'elli vulianu sviluppà a cooperazione trà e duie cumpagnie in u campu di u cummerciu di i veiculi ferroviari.
I membri di a delegazione anu visitatu a fabbrica è anu fattu ispezioni tecniche in l'area di produzzione di vagoni di passageri è di treni diesel Dopu à u tour, anu enfatizatu chì TÜVASAŞ hè assai mudernu in quantu à l'equipaggiu tecnicu. Mencionendu chì i veiculi pruduciuti in a fabbrica sò assai lussuosi è còmode, i membri anu dichjaratu chì puderanu realizà un prughjettu cumunu cù TÜVASAŞ in i ghjorni à vene.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*