Ministru Turhan, "U nostru Target hè a Produzione di Treni Naziunali d'Alta Velocità"

ministru Turhan, u nostru scopu hè a pruduzzione di treni naziunali d'alta velocità
ministru Turhan, u nostru scopu hè a pruduzzione di treni naziunali d'alta velocità

A cooperazione trà u Cunsigliu di Ricerca Scientifica è Tecnologica di Turchia (TÜBİTAK) è a Republica di Turchia State Railways Enterprise (TCDD) in quantu à a creazione di l'"Istitutu di Tecnulugia di Trasportu Ferroviariu" hè stata realizata cù a participazione di u Ministru di Trasportu è Infrastruttura M. Cahit Turhan è u Ministru di l'Industria è a Tecnulugia Mustafa Varank In u so discorsu à a ceremonia di firma di u protocolu, hà dettu ch'ellu era felice di riunite à l'occasione di stu protocolu.

Dichjarà chì avè una infrastruttura di trasportu muderna hè una di e caratteristiche cumuni principali di i paesi industriali sviluppati, Turhan hà dettu: "Quandu si tratta di l'industria, u trasportu ferroviariu hè un passu avanti. Perchè u modu più efficaci di trasportu da e coste à i zoni interni hè a ferrovia. Cum'è un guvernu, da u principiu, avemu avvicinatu à e nostre ferrovie cun un novu approcciu per assicurà una distribuzione equilibrata trà i modi di trasportu, cum'è in i paesi sviluppati. Implementazione di e pratiche di liberalizazione di u settore, espansione di a reta di treni d'alta velocità è treni d'alta velocità, cumpletamentu di u prucessu di rinnuvamentu di e linee esistenti, elettrificazione è signalazione di tutte e linee, espansione di centri logistichi, sviluppu L'industria ferroviaria domestica è naziunale sò trà e pulitiche chì prioritemu. In questu cuntestu, avemu investitu 133 miliardi TL in ferrovie ".

U Ministru Turhan hà dichjaratu chì, mentre chì una media di 1950 chilometri di ferrovia hè stata custruita per annu dopu à u 18, anu custruitu una media di 2003 chilometri di ferrovia per annu da u 135 è hà dettu: "In questu modu, in 2023, a parte di TCDD Taşımacılık AŞ. è l'operatori di treni ferroviari privati ​​​​in u trasportu terrestre tutale seranu più di 5 per centu, avemu u scopu di aumentà à u 10 per centu ". disse.

"U nostru prossimu scopu hè a produzzione di treni d'alta velocità"

U Ministru Turhan hà enfatizatu ch'elli anu finitu e cunnessione di ritornu cù a Linea Ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars è Marmaray, chì sò i dui cumpunenti più impurtanti di a linea ferroviaria chì unisce a Cina à l'Europa, è hà dichjaratu chì anu fattu assai a pusizione strategica di Turchia. più forte.

In sta settimana Halkalı- Linea Ferroviaria Kapıkule Çerkezköy- Dichjarà chì anu da principià i travaglii di custruzzione di a Sezione Kapıkule, Turhan hà cuntinuatu e so parolle cum'è seguente:

"In più di e Linee di Trenu d'Alta Velocità, custruemu linee di treni d'alta velocità adattate per 200 km / h, induve u trasportu di merci è di passageri pò esse realizatu inseme. In questu cuntestu, i nostri travaglii di custruzzione per un totale di 786 chilometri di linee di treni à alta velocità è 429 chilometri di ferrovie convenzionali, cumprese Bursa-Bilecik, Sivas-Erzincan, Konya-Karaman-Ulukışla-Yenice-Mersin-Adana, Adana-Osmaniye. -Gaziantep, cuntinuà. In più di a custruzzione di a ferrovia, avemu ancu acceleratu u travagliu di elettrificà è signalà assi impurtanti induve u trafficu di merci è treni hè intensu. Mentre facemu tuttu questu, avemu datu una grande impurtanza à un prublema, è questu hè u sviluppu di l'industria ferroviaria lucale è naziunale. In cunfurmità cù questu scopu, avemu fattu ogni tipu di regulazione legale chì puderia esse fatta da u statu è hà allughjatu a strada per u settore privatu. Cuntinuemu à migliurà sti regulamenti è aprenu a strada per a nostra industria. "Vulemu chì u nostru settore privatu seguita u mondu cun cura è implementà novi sviluppi in u nostru paese".

Turhan hà rimarcatu chì anu creatu una seria industria ferroviaria naziunale in l'ultimi 16 anni, è TÜVASAŞ pruduce treni è veiculi di metro d'alta velocità in Sakarya, interruttori di treni d'alta velocità in Çankırı, traverse di treni d'alta velocità in Sivas, Sakarya, Afyon. , Konya è Ankara, è Erzincan, hà ricurdatu chì anu stabilitu strutture chì producenu materiali di cunnessione ferroviaria in Istanbul, anu cuminciatu à pruduce treni d'alta velocità per Kardemir, anu cooperatu cù Makine Kimya per a produzzione di roti in Kırıkkale, è anu pruduttu 2018 novi. generazione di carri naziunali di merci solu in 150 in u scopu di i sforzi di produzzione domestica.

Ricordendu chì TÜLOMSAŞ è TÜDEMSAŞ anu pruduciutu un totale di 2018 vagoni di merci convenzionali in 33, Turhan hà dettu: "Cum'è u 4u paese in u mondu, avemu pruduciutu una locomotiva ibrida chì pò operare cù diesel è batteria cum'è prototipu. Averemu ancu successu in u disignu è a pruduzzione di National Electric Train Sets. U nostru prossimu scopu hè a produzzione di treni d'alta velocità. Avemu piena fede chì sperimenteremu quellu grande entusiasmu cum'è nazione ". disse.

"A cooperazione di TÜBİTAK è TCDD creerà una grande energia"

U Ministru Turhan hà dichjaratu chì l'Istitutu di Tecnulugia di Trasportu Ferroviariu, chì serà stabilitu in cuuperazione cù TCDD-TÜBİTAK, darà una grande cuntribuzione à tutti questi studii è hà dettu: "A cunniscenza teorica di TÜBİTAK è l'esperienza storica di u campu di TCDD senza dubbitu creà una grande energia. U trasportu ferroviariu hà bisognu di sta unione di forze. Perchè cù l'aumentu di l'investimenti ferroviari in u nostru paese, a lunghezza tutale di a strada è u numeru di veiculi ferroviari aumentanu rapidamente. Cù questu aumentu, u sviluppu di i prudutti chì avemu bisognu cù risorse domestiche è naziunali hè diventatu sempre più criticu è strategicu ". disse.

Turhan hà enfatizatu chì, cunsiderendu chì un investimentu di 2035 miliardi d'euros serà fattu cù investimenti infrastrutturali finu à u 70, l'impurtanza di l'indipendenza tecnologica in u settore di u trasportu ferroviariu serà capitu assai megliu, è hà dettu:

"I paesi chì anu acquistatu tecnulugii di trasportu ferroviariu anu sviluppatu più tardi queste tecnulugia per mezu di un istitutu specializatu. In questu sensu, facemu un "picculu passu per oghje, ma assai grande per l'avvene" cù u prutucolu da firmà. Spergu chì, cù l'istitutu da esse stabilitu, una cuuperazione istituzionale serà stabilita trà TCDD è TÜBİTAK, è u nostru paese diventerà un paese di punta à l'esportazione di tecnulugia in u trasportu ferroviariu. In questu cuntestu, l'istitutu prugerà principalmente e tecnulugia ferroviaria chì u nostru paese hà bisognu cù risorse naziunali è lucali è eseguirà accordi di trasferimentu di tecnulugia. "Dopu chì a cumpetenza tecnologica attuale di u nostru paese hè aumentata, l'istitutu diventerà una istituzione chì studia e tecnulugia ferroviaria di u futuru".

U Ministru Turhan hà vulutu chì l'Istitutu di Tecnulugia di Trasportu Ferroviariu sia benefica per u paese.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*