Un trenu d'alta veloce linea unica serà custruitu da Edirne à Kars, è una linea verticale serà custruita da cità cum'è Trabzon è Erzincan.

A reta di ferrovia, chì hè 11 mila km, cresce à 24 mila. Un trenu d'alta velocità unilinea serà custruitu da Edirne à Kars, è una linea verticale serà custruita da cità cum'è Trabzon è Erzincan.
Parlendu à Savaş Ay da u ghjurnale Sabah, u Ministru di i Trasporti Binali Yıldırım hà annunziatu chì hà da scopu di aumentà a reta ferroviaria da 11 mila km à 24 mila. Yıldırım dice chì e negoziazioni cù a Cina stanu bè per u prugettu chì circundarà u paese cù treni d'alta velocità ...
Sta settimana, aghju avutu u BREAK in un locu assai diversu, a storica stazione ferroviaria d'Alsancak d'Izmir, cù u Ministru di Trasportu, Affari Marittimi è Comunicazioni, Binali Yıldırım. Per a prima volta in a nostra storia ferroviaria, un ministru di i trasporti scontra cù u so staffu à u colazione, senza cunsiglieri nè guardiani. Un macchinista, un dispatcher, un manuverman, un machinist è un impiegatu di u pedaghju s’assettavanu à a tavula currettamente appiccicata, passavanu una forchetta à l’alivi è u furmagliu di u listessu piattu chì u Ministru, è sorsi di tè inseme. I fighjulà trà elli; Più chè un ministru è un impiigatu, hè un fratellu, un fratellu, ancu un babbu è un figliolu. sohbetsò statu stabilitu. Spartemu…
Cumu avete trovu a citata 'conversazione di trenu' sgiò Ministru ?
L'aghju trovu pura, sincera, calda, sincera. Eranu cuntenti è mi anu fattu ancu cuntentu. Fighjate, daretu à noi si trova una locomotiva moderna di fabricazione turca cù una di e nostre locomotive più antiche. Chì puderia spiegà megliu da induve venemu ?
Aghju nutatu in u mondu di i treni per un tempu. Comu sapete, ci hè un documentariu chjamatu "Loving Trains" chì aghju giratu per TRT Documentary. E persone chì sò assai carismatiche è appassiunate di a so professione.
In verità, u mondu di i ferroviari hè assai speciale. Hè diventatu più un stile di vita chè un travagliu. Ci hè ancu un intelligenza chì si passa da babbu à figliolu è ancu da babbu à figliola.
UNA LINEA DA EDİRNE À KARS
Un scissorman hà dettu appena: "Sò in a professione per 30 anni, fighjulu ciò chì hè statu fattu in l'ultimi 10 anni cù l'ochji di un miraculu piuttostu cà di gioia". L'ochji di l'omu si sò pieni di lacrime mentre dicia questu.
Quand'elli vedenu ciò chì succede, i ferroviari percepiscenu cum'è s'elli facenu una cuntribuzione à e so case è famiglie. Ci hè un tali amore. Videnu chì i prughjetti è i prughjetti sò in piena. Pensate à questu, avemu previstu di aumentà a nostra rete ferroviaria, chì hè 11 mila chilometri, à 2023 mila chilometri in u nostru scopu di 24.
Eri in Cina è supponu chì ci sò stati negoziazioni è affare duru trà i dui paesi nantu à i treni d'alta veloce ?
Di sicuru, ci hè u trenu d'alta veloce in u primu locu. Avemu una sola linea di trenu d'alta velocità da Edirne à Kars, andemu per quella linea di trenu d'alta velocità in tuttu u paese. Vulemu allargà sta spina principale à e linee verticali partendu da cità cum'è Trabzon è Erzincan.
Allora questu hè unu di i prughjetti pazzi di e nostre ferrovie ?
Chjamemu un prughjettu gigante. Perchè hè un prughjettu di $ 35 miliardi. L'investimenti ferroviari, chì partenu da l'ultimu periodu di l'Imperu Ottumanu è cuntinueghjanu in i primi anni di a nostra Republica, si fermanu quasi cumplettamente in l'anni dopu. Avà, tessemu e rete di ferru in tuttu u paese cù a coproduzzione sino-turca. È sta volta per i servizii di treni d'alta velocità.
Allora quandu principia?
Più travagliu serà fattu per un bellu pezzu. L'idea di i Cinesi hè principalmente di chjarificà i prughjetti detallati. Invece di arrottà e maniche è di imbarcà in u prughjettu principalu, pruponenu di custruisce e linee di treni d'alta velocità à pezzi.
Cumu è quandu tornerà un costu cusì altu?
Fighjemu solu l'esempiu di Eskişehir, serà comprensibile. Perchè u Trenu d'Alta Velocità hè in grande dumanda da i citadini. U trenu d'alta velocità hà cambiatu assai Eskişehir. Inseme cù e case Odunpazarı, a ghjente si scontra per vede sti belli lochi è per piglià u trenu d'alta velocità Ankara-Eskişehir. Spergu chì, à partesi da 2014, serà pussibule vene da Istanbul è Ankara. Ancu s'ellu vene da Istanbul era assai bellu cù e novi rampe Bilecik.
Avia solu à dì chì i banditi di strada seranu offesi.
Ùn saranu micca offesi, sò indispensabili in a nostra famiglia. A propositu, aghju intesu chì a filmazione di u documentale va bè.
Va assai bè, soprattuttu artisti, scientisti, atleti è ghjurnalisti sustenenu ancu.
Cum'è u Ministru di i Trasporti, vogliu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu à "Loving Trains". A nostra ricerca mostra chì u 98 per centu di a ghjente hà digià amatu u trenu, ma solu u 2 per centu di elli piglianu. Avemu da esse più veloce, più formale, più mudernu. Quandu ghjunghjemu questu, simu felici di fighjà l'intensificazione di e dumande ghjornu per ghjornu. Credu chì u vostru documentariu serà ancu utile. Allora lasciami soffià u fischiu di partenza è ti dà u lume verde per l'azzione. Lasciami dì "Avete un viaghju sicuru, squadra A".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*