U Vangelu di a Logistica à Denizli Trouble Ends

U trasportu di carichi da Denizli à u portu di Izmir hà periculatu u trafficu stradale è hà aumentatu i costi. U paese di logistica hè messu in serviziu, u prublema hè finitu.
A bona nutizia di Kaklık Logistics Center, chì hè stata una storia di serpente per parechji anni in Denizli, hè ghjunta. A stallazione di tutte e linee ferroviarie trà Denizli è Kaklık è l'annunziu chì u paese logisticu seria messu in serviziu sò stati accolti cun gioia in u mondu cummerciale.
A prima fase di u Centru Logisticu Kaklık in a cità di Kaklık di u distrittu di Honaz, chì alleviarà assai u pesu di trasportu di l'industriali di Denizli, hè stata finita in 2009 cù una capacità di carica annuale di 250 mila tunnellate. Mentre chì a seconda tappa di u centru logisticu, chì a portaria à una capacità di trasportu annuale di 1 milione di tunnellate, ùn pudia ancu esse messa in offerta, u travagliu di trasportu di carichi à Izmir hè statu interrottu per via di u rinnuvamentu di a linea ferroviaria trà Denizli. -Kaklık-Afyon.
U guvernatore di Denizli, Abdülkadir Demir, chì hà pigliatu iniziative inseme cù i parlamentari è l'urganisazioni non governamentali per fà u centru operativu u più prestu pussibule è hà ricevutu u sustegnu di u Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Binali Yıldırım, hà dettu in una ceremonia chì hà assistitu in Honaz. , "Honaz serà u centru di trasportu è logistica. U Centru Logisticu Kaklık hè unu di i primi centri stabiliti da e ferrovie statali in Turchia. Tutte e linee trà Denizli è Kaklık sò state stabilite. "In pocu tempu, i nostri omi d'affari cunsegnaranu avà tutta a so carica à u Portu di Izmir assai più prezzu è più veloce", disse.
CREARÀ UN EFFETTU DOPING IN CONCURRENZA
U presidente di Denizli Chamber of Industry (DSO), Müjdat Keçeci, hà dettu chì u prughjettu di a ferrovia chì portarà e merchenzie di l'industriali di Denizli à u Portu di Izmir hè diventatu in una storia di serpente per 8 anni. Nutendu chì u Centru Logisticu Kaklık hè statu aspittatu dapoi anni, Keçeci hà dettu: "L'affari di Denizli anu da sceglie l'autostrada per mandà merchenzie à Izmir. I nostri imprenditori mandanu merchenzie à Izmir per camion per 20 dollari a tonna. Tuttavia, u listessu omu d'affari manda merchenzie in Cina, chì si trova à millaie di chilometri di distanza, per mare per 10 dollari a tonna. "Questu crea un grande svantaghju in a cumpetizione", disse. Nutendu chì u trasportu di merci in u mondu hè realizatu per mare è per ferrovia, Keçeci hà dettu: "Ùn avemu micca una tale opportunità cum'è mare, ma u trasportu ferroviariu furnisce un grande vantaghju à i nostri imprenditori. Ci hè l'uppurtunità di mandà merchenzie à Izmir per 10 dollari à tonna, cum'è a Cina. Questu incredibbilmente reduce i costi è furnisce un trasportu faciule. "Questa aspettativa strategica farà felice economicamente l'affari", disse.
SEGUNDA FASE D'OFFERTA IN LUGLIU
Per d 'altra banda, hè statu amparatu chì a seconda tappa di l'offerta per u Centru Logisticu di Kaklık si terrà in lugliu. Dopu à l'accidentu di trenu in Kütahya in ghjennaghju di u 2008, in u quale 9 persone sò morti, i travaglii di rinnuvamentu sò stati iniziati nantu à a linea ferroviaria Denizli-Kaklık-Afyon. Stu travagliu di rinnuvamentu hà disturbatu i travaglii pianificati in u Centru Logisticu Kaklık cù una capacità di 250 mila tunnellate.

Surghjente: http://www.denizliguncel.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*