Prughjettu OSB-Güllük Port Railway in Milas

I rapporti di fattibilità di u prugettu ferroviariu previstu per esse custruitu da a Zona Industriale Organizzata à u Portu Güllük in u distrittu di Milas di Muğla sò stati presentati.
A linea di ferrovia, chì hè prevista per portà benefizii per anni in u trasportu di merchenzie da a Zona Industriale Organizzata di Milas à u Portu di Güllük, hè statu discutitu in a riunione tenuta à a Càmera di Cummerciu è Industria di Milas.
Prof da Izmir University of Economics, chì hà realizatu i studii di fattibilità di u prugettu. Dr. Refail Kasımbeyli, Assist. Assoc. Dr. Mahmut Ali Gökçe, Assist. Assoc. Dr. Erdinç Öner hà assistitu à u panel cum'è parlante.
U pannellu hè statu participatu da u sindaco di Güllük Tevfik Kırçın, u direttore di l'Uffiziu Fiscale di Milas M. Sait Sapan, u presidente di MITSO Enver Tuna è altre parti interessate.
Tuna, chì hà fattu u discorsu d'apertura di u panel ; "Noi, cum'è a gestione MITSO, crede chì serà assai benefiziu per a nostra regione di trasportà i prudutti di u bacinu di l'Egeu Meridionale da l'industria à i minieri, da e fureste à l'agricultura in u modu più ecunomicu è sicuru, per mare, chì hè u mari. A linea di trasportu più economica in u mondu, cù a ferrovia cunnessa à Denizli-Aydin-Yatağan-Milas-Milas OSB-Güllük Port. Sta strada darà cuntributi assai pusitivi à l'aumentu di a pruduzzione, l'espurtazioni è l'impieghi in a nostra regione. Perchè a ferrovia è a via marittima sò i mezi di trasportu più economici è più sicuri in u mondu ". disse.
Dopu à u discorsu di Tuna, Asst. Assoc. Dr. Gökçe hà presentatu i rapporti di fattibilità chì anu preparatu cum'è università.
Gökçe hà dichjaratu chì ci sò duie considerazioni per a ferrovia, 18 è 26 chilometri da u nordu è u sudu di l'aeroportu di Milas-Bodrum. Hà nutatu chì durante a fase di creazione di a ferrovia, hè previstu di costà circa 2,5 milioni di dollari per chilometru, ma chì stu periodu pò esse subvenzionatu in un periodu di 87 mesi quandu tutti i scenarii sò cunsiderati in spese di trasportu.
U pannellu hè finitu dopu chì e dumande di i participanti sò stati risposti.

Fonte: News

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*