Avemu fallutu in u trasportu in trenu

Trà 21 paesi europei, a Turchia hè a seconda di l'ultimu cun 2.3 per centu in u trasportu di passageri è 4.4 per centu in u trasportu di merci.
Unione di Camere di Ingegneri è Architetti Turchi (TMMOB) A Camera di l'Ingegneri Meccanici hà dettu chì a Turchia hè a seconda di l'ultimu trà i paesi europei 21 in u trasportu di passageri è di merci per ferrovia, secondu statistiche internaziunali.
In a dichjarazione scritta fatta da a Càmera di l'ingegneri meccanichi, in u "Railway Reality Report in Transportation", hè dichjaratu chì dopu à l'anni 1950, una pulitica di trasportu orientata à a strada hè stata implementata in u nostru paese è a custruzzione di a ferrovia hè stata arrestata, mentri Sicondu statistiche internaziunali, Turchia hè trà i paesi europei 21 à avè ferrovie, hè statu dichjaratu chì era a seconda per l'ultimu in u trasportu di passageri cù 2.3 per centu è in u trasportu di merchenzie cù 4.4 per centu.
Citendu da u "Railway Reality Report in Transportation" preparatu da a Càmera di l'Ingegneri Meccanichi, u presidente di a Camera di l'Ingegneri Meccanici TMMOB, Ali Ekber Çakar, hà datu e seguenti informazioni nantu à e ferrovie:
• Dopu à l'anni 1950, una diminuzione straordinaria hè stata sperimentata in u trasportu ferroviariu di merchenzie è di passageri per via di l'implementazione di una pulitica di trasportu orientata à a strada. A custruzzione di a ferrovia hè stata arrestata.
• Mentre i tassi di trasportu ferroviariu eranu 1950 per centu per i passageri è 42 per centu per u trasportu in u 78, oghje sò diminuite à 1.80 per centu per i passageri è 4.80 per centu per u trasportu. In u stessu periodu, u trasportu stradale hè cresciutu da u 19 per centu à u 82.84 per centu in u trasportu è u 90 per centu in u trasportu di passageri.
• Sicondu statistiche internaziunali, Turchia si trova in u sicondu postu di l'ultimu trà 21 paesi europei in u trasportu di passageri per ferrovia cù 2.3 per centu è in u trasportu di merchenzie cù 4.4 per centu. U mutivu principale di sta situazione hè e pulitiche di trasportu chì regressanu u trasportu ferroviariu è marittimu trasferendu risorse à i monopoli internaziunali di petroliu è di l'automobile per via di l'autostrade.
• U tema di a privatizazione di u TCDD hè torna à l'agenda è sta prucedura hè da esse cumpletata cù decisioni precipitosa. Cù l'adopzione di u Decretu Lege N ° 655, induve l'opere di l'infrastruttura sò stati cumpletati, a gestione ferroviaria, chì hè stata sottu à u cuntrollu statale è realizata da sola finu à oghje, hè stata pruvata à esse rimessa à cumpagnie private è subcontractors. , è a liquidazione di TCDD hè destinata.
• Inseme à l'infrastrutture necessarie, l'opere di mantenimentu è di rinnuvamentu, i prughjetti di "ferrovia veloce" anu da esse perseguiti nantu à i vechji linii; I prughjetti "Fast / Accelerated Train" chì ùn sò micca basati nantu à a nova infrastruttura è a custruzzione di a nova linea d'altu standard deve esse firmatu; L'opinioni è l'avvertimenti di e camere prufessiunali, i sindicati, i sperti, i scientisti è l'università nantu à sta questione deve esse cunsideratu.

Surghjente: http://www.haber10.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*