Ministru Yıldırım: I veiculi di metro seranu custruiti in Turchia

Yıldırım hà dettu chì cù a firma di u cuntrattu di l'Acquisizione di i Veiculi Metro di Ankara è u Travagliu di Cummissione, a strada per i veiculi di metro è u materiale rotabile da esse prudutte in Turchia serà pavimentata.
U Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Binali Yıldırım, in u so discorsu in a ceremonia di firma tenuta à a Sala di Conferenza di u Ministeru, hà dichjaratu chì pareva chì ci sarà bisognu di ristrutturazione di u prugramma basatu in marzu 2014 secondu nuvembre 2013 in casu chì l'elezzioni anticipate sò avanzate.
Dichjarà chì l'acquistu di set di metro per 324 veiculi, u cuntrattu per u quale serà firmatu, ùn hè micca solu un fornimentu di merchenzie, ma un travagliu oltre, Yıldırım hà dettu: "Avemu alluntanatu a strada per a produzzione di veiculi rimorchi cù i veiculi di metro in Turchia. Ankara Metro hà purtatu un tali benefiziu per noi. Cù questu accordu, a Cina è a Türkiye, i dui paesi chì crescenu più veloce in u mondu, entranu in un partenariatu strategicu impurtante. "A pruduzzione cumuna di sti veiculi di metro in Turchia, invece, hè a fornitura di sti treni chì i metri di Ankara anu bisognu", disse.
Rimarchendu chì u scopu di u prugettu hè di stabilisce una cullaburazione in Turchia, induve a Cina hà da esse finanziatu è co-custruzzione, Yıldırım hà dettu chì i sforzi si intensificanu in l'annu prossimu per realizà sta cooperazione bilaterale strategica, è chì in u primu annu. stage, un prestitu di guvernu Chinese di 1 miliardi di dollari sarà furnitu à Turkey à esse usatu in sti prughjetti Iddu dichjara chì hè statu datu à u Treasury di a Republica, ma u prugettu in quistione era assai di più chè stu vulume.
Dichjarà chì u scopu hè di trasfurmà l'esperienze di a Cina è a Turchia nantu à e ferrovie in un risultatu cumunu è di piglià a cooperazione Cina-Turchia più in un sensu strategicu, Yıldırım hà dettu: "Stu prughjettu ùn hè micca per i terreni anatoliani, ma per u Far. Cina orientale da u Caucasu è l'Asia Centrale." "Hè un prughjettu sviluppatu trà i dui paesi per realizà a storica Strada di a Seta chì si estende à l'ouest di a Cina", disse.
Dichjarà chì anu finitu dui terzi di i travaglii di l'infrastruttura di u prugettu à l'oghje, Yıldırım hà dettu chì ùn ci hè micca prublema, è ancu s'ellu si piglianu precauzioni di tantu in tantu, pò accade alcuni sviluppi sgradevoli, è questi sò a natura di tali. prughjetti.
Dopu à i discorsi, u presidente di u Cunsigliu di CSR Holding Zheng Changhong, u direttore generale di CSR Zhuzhou Xu Zongxiang, u direttore generale di l'investimenti in infrastrutture Metin Tahan hà firmatu u cuntrattu sottu u tistimone onorariu di u ministru Yıldırım.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*