A stazione di Haydarpaşa hè in cima di e 11 stazioni di treni "più cool" in u mondu.

Ancu s'è a Turchia ùn cunnosci micca u valore di a Stazione Haydarpaşa, chì hè prevista à esse cunvertita in un Centru Culturale, hè sempre a pumu di l'ochju di u mondu.
U ghjurnale internet americanu Huffington Post hà sceltu l'11 stazioni di treni "più cool" di u mondu. Nisuna classificazione hè stata fatta, ma a Stazione Haydarpaşa hè in cima di a lista.

Stazione di Haydarpasa, Istanbul, Turchia
Situata à u latu asiaticu di u Bosforu, Haydarpaşa era a stazione ferroviaria più utilizata in Turchia finu à pocu tempu. S'assumiglia à una cattedrale in l'apparenza, u bastimentu hè statu custruitu in u 1908 da l'architetti tedeschi Otto Ritter è Helmuth Cuno. Sfurtunatamente, u tettu di u puntu di riferimentu di a cità hè statu danatu in un focu l'annu passatu.

Stazione centrale, Anversa, Belgio
Aspittendu piuttostu "ornatu" cà un terminal mediu cù u so tettu cupola, u tettu volte di ferru è di vetru, a Central Station ospita ancu un centru cummerciale è 30 negozi di diamanti.

Stazione di Atocha, Madrid, Spagna
Aperta in u 1851, a prima stazione ferroviaria di Madrid hà un trafficu di passageri di 16 milioni à l'annu. Hà ancu un giardinu botanicu. Sfurtunatamente, hè ricurdatu per u bumbardamentu di l'11 di marzu di u 2004, in u quale vicinu à 200 persone sò stati ammazzati.

Southern Cross Station in Melbourne, Australia
Southern Cross, una di e stazioni più usate di Melbourne, attira l'attenzione cù u so design futuristicu. U tettu ondulatu di u disignu di Nicholas Grimshaw si vede bè è hà un sistema di ventilazione naturali.

Stazione di Lowenhaus, Innsbruck, Austria
Una tappa di un cumplessu di quattru stazioni di treni interconnessi, a stazione di Löwenhaus si trova trà e muntagne Innsbruck è Hafelekar. U nomu daretu à u cuncettu architettonicu hè u famosu architettu Zaha Hadid.

Chatrapati Shivaji Terminal, Mumbai, India
A stazione, chì hè ancu nantu à a lista di u patrimoniu mundiale UNESCO, hè a stazione più utilizata in India. Cuncepitu da l'architettu Frederick William Stevens, l'edificiu combina l'architettura gotica vittoriana è tradiziunale indiana.

Stazione di Strasbourg, Strasbourg, Francia
La Gare de Strasbourg, custruita in u 1883 è cuncepita da l'architettu di Berlinu Johann Jacobsthal, hè soprattuttu famosa per a so copertura di vetru cum'è ovu chì hè stata aghjunta à u bastimentu in u 2007. Stu disignu premiatu hè custituitu da un pannellu di vetru curvo di 120 metri.

Stazione di Kuala Lumpur, Malaysia
Riflettendu u stile moresco, sta stazione s'assumiglia à un palazzu piuttostu chè à un centru di trasportu. L'architettu di a stazione, chì hè stata finita in u 1910, hè ABHubbock. Si pò dì chì u terminal, chì hà trasfirutu una parte di u so trafficu à a nova KL Sentral Station, mantene sempre a so impurtanza.

Stazione Cascada de la Macarena, Patagonia, Argentina
Chjamata ancu "terminale à a fine di u mondu", sta stazione hè l'ultima stazione di a reta di ferrovia più meridionale di u mondu. A stazione, chì prima serviva a prigiò in Ushuaia, hè oghje u preferitu di i tour turistici.

Stazione Ferroviaria di Tanggula Mountain, Tibet
5068 metri altitudine, sta stazione hà u titulu di a stazione più alta di u mondu. Situata à u puntu più altu di a ferrovia Qinghai-Tibet, a stazione cunnetta u Tibet cù u restu di a Cina.

Stazione di Kanazawa, Ishikawa, Giappone
Cumpleta in u 2005, a stazione di Kanazawa, tradiziunale è futuristica, presenta una porta di legnu "Tsuzumi" cù nocche tradiziunali, chì ricorda i tamburi giapponesi, è ancu una cupola, vetrata, entrata di tettu in acciaio.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*