Anu resistitu è ​​vintu a stazione di Ferru Florya ferma in locu

Anu resistitu è ​​vintu Florya Ferru stazione ferma in locu: Gebze-Halkalı A stazione storica di Florya in a linea di treni suburbani hè stata abbandunata per esse spustata in u Complex Aquarium (ci hè un centru cummerciale è un hotel) è ristoranti di lussu, chì a Corte di Conti chjama "illegale".

Florya è Atatürk Forest Conservation, Solidarity and Culture Association (FLODER) anu riunitu millaie di firme contr'à u trasferimentu di a stazione attraversu a Mansion Atatürk, chì serve cinque distretti densamente populati in a regione, à circa 800 metri di distanza, è applicata à a Municipalità Metropolitana di Istanbul. (İBB) U Ministeru avia prumessu di trasmette a dumanda à a Direzzione Generale di Investimenti Infrastrutturali. A Direzzione Generale hà infurmatu à l'associu chì a stazione Florya ferma in u locu è una nova stazione serà custruita davanti à u Complex Aquarium.

U presidente di FLODER, Taner Dayı, hà dettu: "Semu felici chì a decisione chì hà fattu difficiule per u publicu di accede à a stazione è contru à l'interessu publicu hè stata abbandunata. A nostra lotta hà pagatu ", disse.

In a risposta data à FLODER, firmata da Mehmet Ziya Erdem, Vice Direttore Regiunale di u Ministeru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni, Direzzione Generale di Investimenti Infrastrutturali, hè statu dichjaratu chì a stazione esistente seria demolita è ricustruita in situ.

Linea Marmaray à Gebze-Halkalı in u scopu di l'estensione trà Kazlıçeşme-Halkalı A linea ùn hè micca stata aduprata da u 2013. A stazione di Florya nantu à a linea induve i rails sò stati smantellati è l'attività di custruzzione hà iniziatu,Halkalı Hè statu decisu di trasfurmà in u scopu di "Migliuramentu di e Linee Suburbane", è a terra chì appartene à l'IMM, induve a stazione hè stata trasferita, hè stata trasferita à a Direzzione Generale di Ferrovie Ports è Aeroporti (DLH) per 25 anni gratuitamente. .

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*