Interessu intensu in u Dipartimentu di Sistemi Ferroviari

L'interessu in u Dipartimentu di Ingegneria di Sistemi Ferroviari, chì hè statu apertu l'annu passatu solu in l'Università Karabuk in Turchia, hè in crescita.
Hè dichjaratu chì u dipartimentu, chì hà iniziatu l'educazione cù 99 studienti l'annu passatu, riceverà 130 studienti più quist'annu. I studienti chì si graduate da stu dipartimentu anu l'uppurtunità di travaglià in e Ferrovie Statali cum'è i primi ingegneri di sistemi ferroviari di Turchia.
L'Università di Karabük, chì apre una nova terra in ogni campu, hè una Università esemplare in questu rispettu, mentre chì u Rettore KBU Prof. Dr.Burhanettin Uysal hà dettu chì l'interessu in u dipartimentu di i sistemi ferroviari aumenta ogni annu, è questu hè piacevule.
Uysal hà dettu: "A nostra università averà una parolla in i sistemi ferroviari in Turchia è ancu in u mondu. Semu assertivi in ​​questu sensu. U nostru vantaghju maiò hè chì avemu Karabük Iron and Steel Factories, è rails chì ùn sò micca dispunibili in Turchia o ancu in parechji paesi sò pruduciuti in questa fabbrica. Questu hè un grande vantaghju per noi ".
Dichjarà chì i corsi di ingegneria meccanica sò dati à i studienti chì studianu in u Dipartimentu di Ingegneria di Sistemi Ferroviari, Uysal hà dettu: "I studienti chì studianu in questu dipartimentu anu a pussibilità di riceve sia un sistema ferroviariu sia un diploma di ingegneria meccanica. Allora ponu uttene dui diplomi ", disse.

Surghjente: http://www.karabukhaber.com.tr

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*