"L'escalator" in Adana Metro

Ancu s'è i lochi di l'escalatori in e stazioni di Metro Adana, a custruzzione di quale hà iniziatu 13 anni fà è hè stata messa in serviziu in u 533 cù un costu di 2010 milioni di dollari, sò stati attribuiti cum'è ascendente è discendente, a mancanza di scale mobili porta alcune dumande à mente. Mentre si dumanda se a municipalità metropolitana di Adana hà prestatu attenzione à queste carenze quandu riceve u metro da a cumpagnia di l'imprenditore, a mancanza di camminate in muvimentu chì deve esse dispunibule in stazioni di metro in forma di uscita è discendenza mette i citadini in una situazione difficili.
TOCCA A FORTUNA PÀ U CITADINO !
Mentre chì l'anziani, e donne incinte è i citadini chì anu difficultà à marchjà, chì volenu lascià a stazione di metro, sò custretti à cullà e scale in l'ordine di discesa di l'escalator, u listessu s'applica à u mudellu di uscita di e scale. Sta volta, i citadini anu da ghjunghje à i carru falendu e scale. In altre parolle, pare chì i citadini sò lasciati à u casu in Adana Metro.
DEBITU : 345 MILIONI DE LIRA
In u rapportu di l'attività di u 2009 di a Municipalità Metropolitana di Adana, l'ammontu di u debitu di Adana Metro per esse pagatu hè statu indicatu cum'è 344 milioni 882 mila lira. Per u Metro Adana, chì hè statu custruitu cù un prestitu straneru garantitu da u tesoru, una deduzione di 40-2023 per centu hè fatta da l'appropriazione di l'Iller Bank di a Municipalità Metropolitana di Adana. U rimborsu di u prestitu di metro di Adana continuerà finu à u XNUMX secondu u calendariu previstu.
CLAIM PAGAMENTE ILLEGALE
U rapportu di a Corte di Conti in quantu à l'irregularità in i pagamenti di u metro hè statu filtratu à a stampa prima di l'elezzioni lucali di u 29 di marzu di u 2009. In a decisione presa da a 5th Chamber of the Court of Accounts in January 2008, hè statu dichjaratu chì una perdita publica hè stata causata da un overpayment di 2000 milioni 9 mila 63 dollari à a cumpagnia di u cuntrattu in u pagamentu di u prugressu di u 513 è un pagamentu VAT currispundente. di 2 milioni 390 mila 211 dollari. A 5a Camera di a Corte di Conti hà determinatu l'ammontu di pagamentu eccessivu cum'è 7 milioni 32 mila 351 lira, tenendu in contu u scambiu di u dollaru.
6 BUREAUCRATI MUNICIPALI SIANU PRINTATI RESPONSABILI
6 burocrati municipali sò stati rispunsevuli di i presunti danni publichi. Aytaç Durak, chì cunsidereghja u prublema di u overpayment cum'è normale, hà dettu: "I pagamenti di u prugressu sò firmati temporaneamente. Ùn pudete micca sapè quale livellu di custruzzione hè à ogni pagamentu di prugressu. Pò esse un plus o un minus. Se ci hè un pagamentu incorrectu nantu à u prossimu dirittu, vi sarà dedutu. "I sbagli ponu esse fatti, se ci hè un sbagliu, pò esse currettu", disse.

Fonte: Çukurova Press

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*